Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2010-10-13
P³ock: KONSERWACJA, PRZEGL¡DY, NAPRAWA SPRZÊTU
I APARATURY MEDYCZNEJ
DLA P£OCKIEGO ZAK£ADU OPIEKI ZDROWOTNEJ SP. Z O.O.
Numer og³oszenia: 285071 - 2010; data zamieszczenia: 13.10.2010
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: P³ocki Zak³ad Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o. , ul. Ko¶ciuszki 28, 09-402 P³ock, woj. mazowieckie, tel. 024 3645100, 3645124, faks 024 3645102.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.plockizoz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Spó³ka z ograniczon± odpowiedzialno¶ci±.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: KONSERWACJA, PRZEGL¡DY, NAPRAWA SPRZÊTU I APARATURY MEDYCZNEJ DLA P£OCKIEGO ZAK£ADU OPIEKI ZDROWOTNEJ SP. Z O.O..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie w sprawno¶ci techniczno - eksploatacyjnej urz±dzeñ wymienionych w Za³±czniku Nr 6 do SIWZ. 2. Utrzymanie sprawno¶ci techniczno - eksploatacyjnej urz±dzeñ polega na ¶wiadczeniu przez Wykonawcê us³ug w zakresie: konserwacji, przegl±dów, napraw oraz prowadzenia paszportów urz±dzeñ medycznych. 3. Urz±dzenia medyczne s± to urz±dzenia i aparatura medyczna oraz sprzêt pomiarowy znajduj±cy siê na wyposa¿eniu P³ockiego Zak³adu Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o. 4. Przez utrzymanie w sprawno¶ci techniczno - eksploatacyjnej urz±dzeñ medycznych rozumie siê wykonanie czynno¶ci zwi±zanych z napraw±, konserwacj± okre¶lon± przez producenta oraz wykonanie przegl±dów okresowych stanu technicznego tych urz±dzeñ. 5. Przez konserwacjê urz±dzeñ rozumie siê wykonanie czynno¶ci o charakterze obs³ugi okresowej urz±dzenia maj±ce na celu podtrzymanie jego gotowo¶ci eksploatacyjnej opartej o zalecenia producenta urz±dzenia. Czêstotliwo¶æ konserwacji uzale¿niona jest od intensywno¶ci eksploatacji urz±dzenia. 6. Utrzymanie w sprawno¶ci techniczno - eksploatacyjnej urz±dzeñ medycznych obejmuje: naprawy tych urz±dzeñ, prowadzenie serwisu w dni robocze w godzinach 7.30-15.00, czynno¶ci konserwacyjne okre¶lone przez producenta urz±dzenia, prowadzenie kart naprawy urz±dzeñ, okresowe kontrole zwane dalej przegl±dami technicznymi sprawno¶ci aparatury i urz±dzeñ medycznych, prowadzenie paszportów technicznych tych urz±dzeñ, okresowe kontrole sprzêtu pomiarowego (kalibracja), zapewnienie w³asnego transportu do przewiezienia urz±dzeñ do i z siedziby Wykonawcy lub punktu serwisowego, uruchamianie i monta¿ nowych urz±dzeñ, o ile nie zosta³o to zastrze¿one przez producenta, przygotowanie do naprawy urz±dzeñ medycznych wymagaj±cych wykonania us³ugi przez autoryzowany serwis, sporz±dzanie orzeczeñ o stanie urz±dzeñ, w tym nie nadaj±cych siê do naprawy, za³o¿enie i prowadzenie paszportów dla zakupionych przez zamawiaj±cego urz±dzeñ medycznych, o ile nie zosta³o to zastrze¿one przez producenta. Szczegó³owy opis zosta³ w zawarty w Rozdziale II SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 50.40.00.00-9, 50.42.00.00-5, 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.42.20.00-9, 50.43.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 23.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: WYMAGANIA DOTYCZ¡CE WADIUM 1. Wykonawca sk³adaj±cy ofertê zobowi±zany jest wnie¶æ wadium w nastêpuj±cej wysoko¶ci: Pakiet Nr 1 Oddzia³ Chorób Wewnêtrznych 890,06 z³ 2 Oddzia³ Pediatryczny 203,26 z³ 3 Oddzia³ Ginekologiczno - Po³o¿niczy 619,89 z³ 4 Oddzia³ Neonatologiczny 657,76 z³ 5 Trakt Porodowy z Izb± Przyjêæ 382,54 z³ 6 Oddzia³ Chirurgiczny Ogólny, Poradnia medycyny sportowej, Poradnia Chirurgiczna Ogólna 178,01 z³ 7 Oddzia³ Ortopedii i Pododdzia³ Rehabilitacji Narz±du Ruchu, Poradnia Preluksacyjna, Poradnia Ortopedyczna 503,74 z³ 8 Blok Operacyjny 559,29 z³ 9 Oddzia³ Anestezjologii 436,83 z³ 10 Sterylizacja, Stacja £ó¿ek 1 388,75 z³ 11 Oddzia³ Psychiatryczny i Pododdzia³ Leczenia Alkoholowych Zespo³ów Abstynencyjnych, Dzienny Oddzia³ Psychiatryczny 138,88 z³ 12 Zak³ad Pielêgnacyjno - Opiekuñczy ul. Tysi±clecia 13 590,85 z³ 13 Zak³ad Diagnostyki Obrazowej (Szpital i Przychodnia ul. Miodowa 2) 3 653,68 z³ 14 Zak³ad Diagnostyki Laboratoryjnej 453,24 z³ 15 Centralny O¶rodek Rehabilitacyjny ul. Tysi±clecia 13 1 138,78 z³ 16 Pracownia bakteriologiczna (d. Zak³ad Bakteriologii Ogólnej) 354,76 z³ 17 Apteka Szpitalna 119,94 z³ 18 Przychodnia Podstawowej i Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej ul. Miodowa 2 1 315,53 z³ 19 Przychodnia ul. Zielona 40 - 64,39 z³ 20 Przychodnia Podstawowej i Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej ul. Reja 99,74 z³ 21 Przychodnia ul. Góry 7 - 35,86 z³ 22 Poradnia Stomatologiczna ul. Reja 15 - 352,24 z³ 23 Stomatologia Szkolna - 1 979,60 z³ 2. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach: a. pieni±dzu; b. porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z pó¼n. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego: Bank Handlowy w Warszawie konto nr 39 1030 1205 0000 0000 8384 9045 z dopiskiem wadium - PZOZ/BZ/382/21PN/10 - Konserwacja, przegl±dy, naprawa sprzêtu i aparatury medycznej dla P³ockiego Zak³adu Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., a dokument potwierdzaj±cy wp³atê (kopia przelewu) nale¿y do³±czyæ do oferty zgodnie z wymaganiami Rozdzia³u VII pkt. IV ppkt. 2. Wadium wnoszone w pieni±dzu uznaje siê za wniesione, je¿eli najpó¼niej do chwili up³ywu terminu/godziny sk³adania ofert kwot± wadium zosta³o uznane konto bankowe Zamawiaj±cego. 4. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach okre¶lonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zostanie wykluczony z postêpowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy. 5. Dokument wadium wniesionego w formie gwarancji, porêczeñ powinien zawieraæ klauzulê o gwarantowaniu wyp³aty nale¿no¶ci w sposób nieodwo³alny, bezwarunkowy i na pierwsze ¿±danie. Ponadto wadium takie musi obejmowaæ ca³y okres zwi±zania ofert± wskazany w niniejszej SIWZ oraz wskazywaæ wszystkie - bez wyj±tku - wymienione w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy sytuacje, w których Wykonawca sk³adaj±cy ofertê traci wadium na rzecz Zamawiaj±cego. 6. Zamawiaj±cy zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezw³ocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub uniewa¿nieniu postêpowania, z wyj±tkiem Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrze¿eniem pkt. 11. 7. Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiaj±cy zwraca wadium niezw³ocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy. 8. Zamawiaj±cy zwraca niezw³ocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofa³ ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 9. Zamawiaj±cy ¿±da ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcê, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 5, je¿eli w wyniku rozstrzygniêcia odwo³ania jego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego. 10. Je¿eli wadium wniesiono w pieni±dzu, Zamawiaj±cy zwraca je wraz z odsetkami wynikaj±cymi z umowy rachunku bankowego, na którym by³o ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniêdzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcê. 11. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie z³o¿y³ dokumentów lub o¶wiadczeñ, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pe³nomocnictw, chyba, ¿e udowodni, ¿e wynika to z przyczyn niele¿±cych po jego stronie. 12. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana: a. odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie, b. nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy; c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunek na podstawie o¶wiadczenia, o którym mowa w rozdziale VII pkt. I ppkt. 1. Ocena spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu dokonana zostanie na podstawie informacji zawartych w z³o¿onych dokumentach, zgodnie z formu³± spe³nia nie spe³nia.
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunek na podstawie o¶wiadczenia, o którym mowa w rozdziale VII pkt. I ppkt. 1. Ocena spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu dokonana zostanie na podstawie informacji zawartych w z³o¿onych dokumentach, zgodnie z formu³± spe³nia nie spe³nia.
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunek na podstawie o¶wiadczenia, o którym mowa w rozdziale VII pkt. I ppkt. 1. Ocena spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu dokonana zostanie na podstawie informacji zawartych w z³o¿onych dokumentach, zgodnie z formu³± spe³nia nie spe³nia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
3. Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunek je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje osobami, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych dla wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zamawiaj±cy wymaga, aby osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia posiada³y nastêpuj±ce kwalifikacje zawodowe: a. za¶wiadczenie kwalifikacyjne typu E z pomiarami dla osób naprawiaj±cych, konserwuj±cych aparaturê i sprzêt medyczny oraz laboratoryjny; b. za¶wiadczenie kwalifikacyjne typu D z pomiarami dla osób kieruj±cych i dozoruj±cych pracowników. Ocena spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu dokonana zostanie na podstawie informacji zawartych w z³o¿onych dokumentach, zgodnie z formu³± spe³nia nie spe³nia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunek, o którym mowa w pkt. I ppkt. 4, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê ubezpieczenia nie ni¿sz± ni¿ 50.000,00 z³.
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:
- wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych dla wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami
- o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ
- op³acon± polisê, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
III.4.3.2) za¶wiadczenie w³a¶ciwego organu s±dowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotycz±, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert - albo o¶wiadczenie z³o¿one przed notariuszem, w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, je¿eli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê takiego za¶wiadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. formularz oferty do SIWZ - Za³±cznik Nr 1 do SIWZ, 2. dowód wniesienia wadium. Dowód wniesienia wadium w formie innej ni¿ pieniê¿na nale¿y za³±czyæ do oferty w formie orygina³u, 3. je¿eli Wykonawca zamierza powierzyæ podwykonawcom wykonanie czê¶ci zamówienia do oferty nale¿y za³±czyæ informacje dotycz±ce podwykonawców - Za³±cznik Nr 4 do SIWZ, 4. pe³nomocnictwo osoby lub osób podpisuj±cych ofertê, je¿eli nie wynika to bezpo¶rednio z za³±czonych dokumentów. Pe³nomocnictwo musi zostaæ do³±czone do oferty w formie orygina³u lub po¶wiadczonej notarialnie za zgodno¶æ z orygina³em kopii, 5. formularz kosztowy - Za³±cznik Nr 5 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Koszt czynno¶ci przegl±dowo - konserwacyjnych - 50
IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ustawy, Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ nastêpuj±cej zmiany postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci z³o¿onej w postêpowaniu oferty: a. zmiana urzêdowej stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wy³±cznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian, z zastrze¿eniem, ¿e zmiana ta wchodzi w ¿ycie z dniem wej¶cia w ¿ycie aktu prawnego wprowadzaj±cego tê zmianê.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.ipzp.pl/SZPZOZ-Plock
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: strony internetowej oraz w siedzibie Zamawiaj±cego tj.: P³ocki Zak³ad Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., ul. Ko¶ciuszki 28, 09 - 402 P³ock, pok. Nr 202 Biuro Zarz±du.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 21.10.2010 godzina 09:30, miejsce: P³ocki Zak³ad Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., ul. Ko¶ciuszki 28, 09 - 402 P³ock, pok. Nr 202 Biuro Zarz±du.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: Osob± uprawnion± do porozumiewania siê z Wykonawcami s±:w zakresie SIWZ - Zbigniew Kukla vel Kuklewicz - Biuro Zarz±du, tel. 024 364 51 78, 0668 103 023, faks 024 364 51 02 w godzinach pracy Zamawiaj±cego, w zakresie przedmiotu zamówienia - Joanna Jachimska - Biuro Logistyki i Obs³ugi Technicznej, tel. 024 364 51 01, 0668 103 012, faks 024 364 51 02 w godzinach pracy Zamawiaj±cego..
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Oddzia³ Chorób Wewnêtrznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Utrzymanie w sprawno¶ci techniczno - eksploatacyjnej urz±dzeñ znajduj±cych siê w Oddziale Chorób Wewnêtrznych. Wykaz aparatury stanowi Za³±cznik Nr 5 do SIWZ..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 50.40.00.00-9, 50.42.00.00-5, 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.42.20.00-9, 50.43.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Koszt czynno¶ci przegl±dowo - konserwacyjnych - 50
CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Oddzia³ Pediatryczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Utrzymanie w sprawno¶ci techniczno - eksploatacyjnej urz±dzeñ znajduj±cych siê w Oddziale Pediatrycznym. Wykaz aparatury stanowi Za³±cznik Nr 5 do SIWZ..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 50.40.00.00-9, 50.42.00.00-5, 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.42.20.00-9, 50.43.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Koszt czynno¶ci przegl±dowo - konserwacyjnych - 50
CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: Oddzia³ Ginekologiczno - Po³o¿niczy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Utrzymanie w sprawno¶ci techniczno - eksploatacyjnej urz±dzeñ znajduj±cych siê w Oddziale Ginekologiczno - Po³o¿niczym. Wykaz aparatury stanowi Za³±cznik Nr 5 do SIWZ..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 50.40.00.00-9, 50.42.00.00-5, 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.42.20.00-9, 50.43.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 24.
CZÊ¦Æ Nr: 4 NAZWA: Oddzia³ Neonatologiczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Utrzymanie w sprawno¶ci techniczno - eksploatacyjnej urz±dzeñ znajduj±cych siê w Oddziale Neoantologicznym. Wykaz aparatury stanowi Za³±cznik Nr 5 do SIWZ.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 50.40.00.00-9, 50.42.00.00-5, 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.42.20.00-9, 50.43.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Koszt czynno¶ci przegl±dowo - konserwacyjnych - 50
CZÊ¦Æ Nr: 5 NAZWA: Trakt Porodowy z Izb± Przyjêæ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Utrzymanie w sprawno¶ci techniczno - eksploatacyjnej urz±dzeñ znajduj±cych siê w Trakcie Porodowym z Izb± Przyjêæ Wykaz aparatury stanowi Za³±cznik Nr 5 do SIWZ..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 50.00.00.00-9, 50.42.00.00-5, 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.42.20.00-9, 50.43.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Koszt czynno¶ci przegl±dowo - konserwacyjnych - 50
CZÊ¦Æ Nr: 6 NAZWA: Oddzia³ Chirurgiczny Ogólny, Poradnia medycyny sportowej, Poradnia Chirurgiczna Ogólna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Utrzymanie w sprawno¶ci techniczno - eksploatacyjnej urz±dzeñ znajduj±cych siê w Oddziale Chirurgicznym Ogólnym, Poradni medycyny sportowej, Poradni Chirurgicznej Ogólnej. Wykaz aparatury stanowi Za³±cznik Nr 5 do SIWZ..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 50.40.00.00-9, 50.42.00.00-5, 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.42.20.00-9, 50.43.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Koszt czynno¶ci przegl±dowo - konserwacyjnych - 50
CZÊ¦Æ Nr: 7 NAZWA: Oddzia³ Ortopedii i Pododdzia³ Rehabilitacji Narz±du Ruchu, Poradnia Preluksacyjna, Poradnia Ortopedyczna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Utrzymanie w sprawno¶ci techniczno - eksploatacyjnej urz±dzeñ znajduj±cych siê w w/w oddzia³ach i poradniach. Wykaz aparatury stanowi Za³±cznik Nr 5 do SIWZ..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 50.40.00.00-9, 50.42.00.00-5, 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.22.00.00-9, 50.43.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Koszt czynno¶ci przegl±dowo - konserwacyjnych - 50
CZÊ¦Æ Nr: 8 NAZWA: Blok Operacyjny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Utrzymanie w sprawno¶ci techniczno - eksploatacyjnej urz±dzeñ znajduj±cych siê w w/w oddziale. Wykaz aparatury stanowi Za³±cznik Nr 5 do SIWZ..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 50.40.00.00-9, 50.42.00.00-5, 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.42.20.00-9, 50.43.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Koszt czynno¶ci przegl±dowo - konserwacyjnych - 50
CZÊ¦Æ Nr: 9 NAZWA: Oddzia³ Anestezjologii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Utrzymanie w sprawno¶ci techniczno - eksploatacyjnej urz±dzeñ znajduj±cych siê w w/w oddziale. Wykaz aparatury stanowi Za³±cznik Nr 5 do SIWZ..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 50.40.00.00-9, 50.42.00.00-5, 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.42.20.00-9, 50.43.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Koszt czynno¶ci przegl±dowo - konserwacyjnych - 50
CZÊ¦Æ Nr: 10 NAZWA: Sterylizacja, Stacja £ó¿ek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Utrzymanie w sprawno¶ci techniczno - eksploatacyjnej urz±dzeñ znajduj±cych siê w Sterylizacji oraz Stacji ³ó¿ek. Wykaz aparatury stanowi Za³±cznik Nr 5 do SIWZ..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 50.40.00.00-9, 50.42.00.00-5, 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.42.20.00-9, 50.43.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Koszt czynno¶ci przegl±dowo - konserwacyjnych - 50
CZÊ¦Æ Nr: 11 NAZWA: Oddzia³ Psychiatryczny i Pododzia³ Leczenia Alkoholowych Zespo³ów Abstynencyjnych, Dzienny Oddzia³ Psychiatryczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Utrzymanie w sprawno¶ci techniczno - eksploatacyjnej urz±dzeñ znajduj±cych siê w w/w oddzia³ach. Wykaz aparatury stanowi Za³±cznik Nr 5 do SIWZ..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 50.40.00.00-9, 50.42.00.00-5, 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.42.20.00-9, 50.43.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Koszt czynno¶ci przegl±dowo - konserwacyjnych - 50
CZÊ¦Æ Nr: 12 NAZWA: Zak³ad Pilêgnacyjno - Opiekuñczy ul. Tysi±clecia 13.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Utrzymanie w sprawno¶ci techniczno - eksploatacyjnej urz±dzeñ znajduj±cych siê w Zak³adzie Pilêgnacyjno Opiekuñczym. Wykaz aparatury stanowi Za³±cznik Nr 5 do SIWZ..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 50.40.00.00-9, 50.42.00.00-5, 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.42.20.00-9, 50.43.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Koszt czynno¶ci przegl±dowo - konserwacyjnych - 50
CZÊ¦Æ Nr: 13 NAZWA: Zak³ad Diagnostyki Obrazowej (Szpital i Przychodnia ul. Miodowa 2).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Utrzymanie w sprawno¶ci techniczno - eksploatacyjnej urz±dzeñ znajduj±cych siê w Zak³adzie Diagnostyki Obrazowej. Wykaz aparatury stanowi Za³±cznik Nr 5 do SIWZ..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 50.40.00.00-9, 50.42.00.00-5, 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.42.20.00-9, 50.43.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Koszt czynno¶ci przegl±dowo - konserwacyjnych - 50
CZÊ¦Æ Nr: 14 NAZWA: Zak³ad Diagnostyki Laboratoryjnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Utrzymanie w sprawno¶ci techniczno - eksploatacyjnej urz±dzeñ znajduj±cych siê w Zak³adzie Diagnostyki Laboratoryjnej. Wykaz aparatury stanowi Za³±cznik Nr 5 do SIWZ..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 50.40.00.00-9, 50.42.00.00-5, 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.42.20.00-9, 50.43.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Koszt czynno¶ci przegl±dowo - konserwacyjnych - 50
CZÊ¦Æ Nr: 15 NAZWA: Centralny O¶rodek Rehabilitacyjny ul. Tysi±clecia 13.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Utrzymanie w sprawno¶ci techniczno - eksploatacyjnej urz±dzeñ znajduj±cych siê w Centralnym O¶rodku Rehabilitacji. Wykaz aparatury stanowi Za³±cznik Nr 5 do SIWZ..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 50.40.00.00-9, 50.42.00.00-5, 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.42.20.00-9, 50.43.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Koszt czynno¶ci przegl±dowo - konserwacyjnych - 50
CZÊ¦Æ Nr: 16 NAZWA: Pracownia bakteriologiczna (d. Zak³ad Bakteriologii Ogólnej).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Utrzymanie w sprawno¶ci techniczno - eksploatacyjnej urz±dzeñ znajduj±cych siê w Pracowni bakteriologii. Wykaz aparatury stanowi Za³±cznik Nr 5 do SIWZ..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 50.40.00.00-9, 50.42.00.00-5, 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.42.20.00-9, 50.43.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Koszt czynno¶ci przegl±dowo - konserwacyjnych - 50
CZÊ¦Æ Nr: 17 NAZWA: Apteka Szpitalna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Utrzymanie w sprawno¶ci techniczno - eksploatacyjnej urz±dzeñ znajduj±cych siê w Aptece Szpitalnej. Wykaz aparatury stanowi Za³±cznik Nr 5 do SIWZ..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 50.40.00.00-9, 50.42.00.00-5, 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.42.20.00-9, 50.43.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
CZÊ¦Æ Nr: 18 NAZWA: Przychodnia Podstawowej i Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej ul. Miodowa 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Utrzymanie w sprawno¶ci techniczno - eksploatacyjnej urz±dzeñ znajduj±cych siê w w/w przychodni. Wykaz aparatury stanowi Za³±cznik Nr 5 do SIWZ..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 50.40.00.00-9, 50.42.00.00-5, 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.42.20.00-9, 50.43.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Koszt czynno¶ci przegl±dowo - konserwacyjnych - 50
CZÊ¦Æ Nr: 19 NAZWA: Przychodnia ul. Zielona 40.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Utrzymanie w sprawno¶ci techniczno - eksploatacyjnej urz±dzeñ znajduj±cych siê w w/w przychodni. Wykaz aparatury stanowi Za³±cznik Nr 5 do SIWZ..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 50.40.00.00-9, 50.42.00.00-5, 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.42.20.00-9, 50.43.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Koszt czynno¶ci przegl±dowo - konserwacyjnych - 50
CZÊ¦Æ Nr: 20 NAZWA: Przychodnia Podstawowej i Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej ul. Reja 15.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Utrzymanie w sprawno¶ci techniczno - eksploatacyjnej urz±dzeñ znajduj±cych siê w w/w przychodni. Wykaz aparatury stanowi Za³±cznik Nr 5 do SIWZ..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 50.40.00.00-9, 50.42.00.00-5, 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.42.20.00-9, 50.43.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Koszt czynno¶ci przegl±dowo - konserwacyjnych - 50
CZÊ¦Æ Nr: 21 NAZWA: Przychodnia ul. Góry 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Utrzymanie w sprawno¶ci techniczno - eksploatacyjnej urz±dzeñ znajduj±cych siê w w/w przychodni. Wykaz aparatury stanowi Za³±cznik Nr 5 do SIWZ..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 50.40.00.00-9, 50.42.00.00-5, 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.42.20.00-9, 50.43.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Koszt czynno¶ci przegl±dowo - konserwacyjnych - 50
CZÊ¦Æ Nr: 22 NAZWA: Poradnia Stomatologiczna ul. Reja 15.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Utrzymanie w sprawno¶ci techniczno - eksploatacyjnej urz±dzeñ znajduj±cych siê w Poradni Stomatologicznej. Wykaz aparatury stanowi Za³±cznik Nr 5 do SIWZ..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 50.40.00.00-9, 50.42.00.00-5, 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.42.20.00-9, 50.43.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Koszt czynno¶ci przegl±dowo - konserwacyjnych - 50
CZÊ¦Æ Nr: 23 NAZWA: Stomatologia Szkolna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Utrzymanie w sprawno¶ci techniczno - eksploatacyjnej urz±dzeñ znajduj±cych siê w Stomatologii szkolnej. Wykaz aparatury stanowi Za³±cznik Nr 5 do SIWZ..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 50.00.00.00-9, 50.42.00.00-5, 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.42.20.00-9, 50.43.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Koszt czynno¶ci przegl±dowo - konserwacyjnych - 50
INNE PRZETARGI Z P£OCKA
- Przygotowanie 50 operatów szacunkowych lub opinii okre¶laj±cych warto¶æ nieruchomo¶ci w celu naliczenia op³aty adiacenckiej z tytu³u wybudowanej infrastruktury.
- ZAMÓWIENIE KOCYKÓW W RAMACH AKCJI "WITAJ W P£OCKU"
- Sukcesywne wykonywanie druków i formularzy urzêdowych oraz opakowañ bezkwasowych na potrzeby UMP w 2025 roku.
- "Rewaloryzacja zabytkowego m³yna mechanicznego w Baboszewie na potrzeby Muzeum Mazowieckiego w P³ocku - etap- I dokumentacja"
- Dostawa koncentratów do hemodializy, roztworów do hemofiltracji i p³ynów substytucyjnych
- Dostawa bielizny jednorazowej, ob³o¿eñ chirurgicznych i dodatkowych akcesoriów dla potrzeb WSZ w P³ocku - dogrywka.
wiêcej: przetargi w P³ocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przegl±dy techniczne, konserwacja i naprawy aparatury medycznej na rzecz SP ZOZ w Miêdzyrzecu Podlaskim
- Wykonywanie us³ug elektrycznych oraz ca³odobowego pogotowia elektroenergetycznego w obiektach Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
- Kompleksowa us³uga serwisowa aparatu RM u¿ywanego w ramach pracowni diagnostyki obrazowej SPZZOZ w Sierpcu.
- Wymiana elementów uszkodzonej fontanny w Parku E. Szymañskiego w Warszawie - numer postêpowania: 20/ZP/25.
- Us³uga serwisu sprzêtu diagnostycznego 16/2025
- Wykonanie us³ugi przegl±dów technicznych i konserwacji sprzêtu i aparatury medycznej bêd±cej na wyposa¿eniu Szpitala SPZOZ MSWIA we Wroc³awiu
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.