Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-13
Ostrów Wielkopolski: Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie oświetlenia ulicznego w Ostrowie Wielkopolskim
Numer ogłoszenia: 285099 - 2010; data zamieszczenia: 13.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski , Aleja Powstańców Wielkopolskich 18, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 5822400, 7366241, faks 062 5918206.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie oświetlenia ulicznego w Ostrowie Wielkopolskim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie oświetlenia ulicznego w Ostrowie Wielkopolskim. I. CZĘŚĆ I: Budowa oświetlenia w ul. Promienistej. Zamówienie w szczególności obejmuje: 1. zamontowanie 8 latarni, 2. położenie kabla YAKY 4x25 o długości 301 m, 3. wykonanie 1 złącza ZKOu z zegarem PSO-02. II. CZĘŚĆ II: Budowa oświetlenia w ul. ks. Popiełuszki. Zamówienie w szczególności obejmuje: 1. zamontowanie 13 latarni, 2. położenie kabla YAKY 4x25 o długości 495 m, 3. wykonanie 1 szafki sterowniczej SO z zegarem PSO-02. III. CZĘŚĆ III: Budowa oświetlenia w ul. Słonecznikowej. Zamówienie w szczególności obejmuje: 1. zamontowanie 8 latarni, 2. położenie kabla YAKY 4x25o długości 280 m, 3. wykonanie 1 szafki sterowniczej SO z zegarem PSO-02. IV. CZĘŚĆ IV: Budowa oświetlenia w ul. Kukułczej i ul. Skowronkowej. Zamówienie w szczególności obejmuje: 1. zamontowanie 9 latarni, 2. położenie kabla YAKY 4x25 o długości 369 m, 3. wykonanie 1 szafki sterowniczej SO z zegarem PSO-02. V. Inne wymagania: Wykonawca udzieli zamawiającemu 3-letniej gwarancji jakości na przedmiot umowy w zakresie wykonanych robót, z wyjątkiem zainstalowanych źródeł światła, na które to wykonawca udzieli 2-letniej gwarancji - licząc od dnia podpisania protokołu odbioru.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających na III i IV część zamówienia. W odniesieniu do części III zakres zamówienia może obejmować wykonanie robót budowlanych związanych z zamontowaniem 4 latarni. W odniesieniu do części IV zakres zamówienia może obejmować wykonanie robót budowlanych związanych z zamontowaniem 4 latarni.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne 45.31.53.00 - Instalacje zasilania elektrycznego 45.31.57.00 - Instalowanie stacji rozdzielczych 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert wykonawca wnosi wadium w wysokości: a) w odniesieniu do I części zamówienia: 850,00 zł (słownie: osiemset pięćdziesiąt złotych 00/100), b) w odniesieniu do II części zamówienia: 1.400,00 zł (słownie: jeden tysiąc czterysta złotych 00/100), c) w odniesieniu do III części zamówienia: 950,00 zł (słownie: dziewięćset pięćdziesiąt złotych 00/100), d) w odniesieniu do IV części zamówienia: 1.400,00 zł (słownie: jeden tysiąc czterysta złotych 00/100)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w pkt 8.1. SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie oświetlenia ulicznego o min. 8 lampach każda. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczenia, wykazu i dokumentów, o których mowa w pkt 8.1. i 8.2. SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w pkt 8.1. SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w trakcie realizacji zamówienia będzie dysponował osobą posiadającą uprawnienia kierownika budowy do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, o których mowa w pkt 8.1. 8.3. SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w pkt 8.1. SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. W formie oryginału pisemne zobowiązanie lub inne oświadczenie podmiotów, które oddają do dyspozycji wykonawcy składającemu ofertę niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 2. W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie dokumenty wymienione w pkt 8.1. i 8.4. SIWZ składa oddzielnie każdy z podmiotów.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wszelkie zmiany i uzupełnienia do zawartej umowy strony będą wprowadzać w formie aneksu do umowy z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności i mogą one dotyczyć: 1) przedłużenia terminu, o którym mowa w § 3 ust. 1 w przypadku: a) wystąpienia siły wyższej, o której mowa w § 13 ust. 5, b) szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych, c) zawieszenia robót przez zamawiającego, d) zmiany kierownika budowy, inspektora nadzoru, e) wykopalisk uniemożliwiających wykonanie robót, f) zmian dokumentacji projektowej, g) wystąpienia innych robót nieprzewidzianych przedmiotową umową, mogących mieć wpływ na pierwotny czas wykonania przedmiotu umowy, h) wystąpienia warunków gruntowych uniemożliwiających prowadzenie robót, i) opóźnień w wydaniu decyzji zatwierdzającej projekt organizacji ruchu drogowego, niezależnych od wykonawcy - o okres, w którym roboty będące przedmiotem zamówienia nie mogły być prowadzone. 2) zmiany osoby pełniącej funkcję kierownika budowy i inspektora nadzoru, 3) ustawowej zmiany stawki podatku VAT
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Ostrowie Wielkopolskim, al. Powstańców Wielkopolskich 18, Referat Zamówień Publicznych, pokój 324 (III piętro).
Cena 95 zł..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2010 godzina 15:00, miejsce: Urząd Miejski w Ostrowie Wielkopolskim, al. Powstańców Wielkopolskich 18, Referat Zamówień Publicznych, pokój 324 (III piętro)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Remont drogi powiatowej nr 5310P w miejscowości Bilczew
- Dostawa sprzętu do zabiegów nerkozastępczych i plazmaferezy do aparatu Prismaflex
- Budowa nawierzchni ciągu pieszo - jezdnego w ulicy Słowikowej w Ostrowie Wielkopolskim
- Świadczenie usługi administrowania obiektami sportowo - rekreacyjnymi stanowiącymi własność Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski
- ,Usługa odbioru, transportu oraz zagospodarowania odpadów o kodzie 170904
- Remont dachu na budynku E Centrum Kształcenia Praktycznego poprzez zapewnienie jego szczelności
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa kompleksu dystrybucji ruchu i obsługi przyjęć w Areszcie Śledczym w Krasnymstawie
- Budowa ścieżki pieszo-rowerowej z Bolechowa do granicy z Murowaną Gośliną oraz chodnika w Bolechowie wzdłuż drogi powiatowej nr 2029P
- Poprawa efektywności energetycznej budynku Szkoły Podstawowej w Miłomłynie
- Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Lubomierz
- Inwestycje dotyczące adaptacji pomieszczeń w Zespole Szkół i Placówek Nr 2 w Katowicach
- Wykonanie remontu konserwatorskiego drzwi wejściowych od strony placu Narutowicza oraz od strony ul. Mochnackiego w Domu Studenckim Politechniki Warszawskiej "Akademik" przy placu Narutowicza 5
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.