Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-02
Łódź: ŁRPN-T/ ZP - 1/2011/PN - Dostawa materiałów promocyjnych dla Łódzkiego Regionalnego Parku Naukowo-Technologicznego Sp. z o.o.
Numer ogłoszenia: 285383 - 2011; data zamieszczenia: 02.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Łódzki Regionalny Park Naukowo-Technologiczny sp z o.o. , ul. Dubois 114/116, 93-465 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6844444, faks 42 6845000.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego - sp. z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŁRPN-T/ ZP - 1/2011/PN - Dostawa materiałów promocyjnych dla Łódzkiego Regionalnego Parku Naukowo-Technologicznego Sp. z o.o..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów promocyjnych do Łódzkiego Regionalnego Parku Naukowo-Technologicznego Sp. z o. o., promujących realizowaną przez Spółkę inwestycję BioNanoPark. Zamawiający wymaga aby wszystkie zamawiane artykuły i ich komponenty były fabrycznie nowe, pełnowartościowe i w pierwszym gatunku. Poniżej dane techniczne wraz z ilością zamawianych artykułów promocyjnych: L.p. Nazwa materiału promocyjno-reklamowego - Opis - Ilość (szt.) 1. Głośnik wibracyjny w kształcie walca - Głośnik wibracyjny w kształcie walca o wymiarach ok. 51 x 59 mm i średnicy ok. 5 cm. Funkcja radia odbierającego zakres fal FM, wbudowany czytnik kart mikro SD. Płynna regulacja głośności, przycisk on/off. Moc znamionowa 5W, pasmo przenoszenia 180Hz-18KHz, zasilanie poprzez wbudowany akumulator Li-ion/USB/DC5, wejście na kartę mikro SD, w komplecie kable połączeniowe z trzema końcówkami: minijack, USB, mikro USB oraz karta mikro SD pojemności 8 GB. Możliwość podłączenia głośnika do komputera lub urządzenia MP3. Głośnik wykorzystuje płaszczyznę, z którą ma styczność (np. blat biurka) do przenoszenia i wzmocnienia siły dźwięku. Dzięki wibracjom emitowanym przez głośnik dźwięk rozchodzi się w 360 st. wokół membrany, którą w tym przypadku staje się podłoże. Kolor srebrny. Głośnik sterowany pilotem - pilot w komplecie. - 100 szt. 2. Zakreślacz trójkolorowy - Obrotowy trójkolorowy zakreślacz do dokumentów. Wszystkie trzy kolory zakreślacza umieszczone w jednej obudowie w kształcie grubego długopisu. Uzyskanie żądanego koloru zakreślacza następuje poprzez obrócenie trzonu obudowy. Kolory zakreślaczy w komplecie: żółty/pomarańczowy, zielony, różowy - 250 szt. 3. Optyczna mysz bezprzewodowa - Bezprzewodowa mysz optyczna, odbiornik z wtyczką USB w obudowie urządzenia. Obudowa ABS, matowe wykończenia, kolor czerwony - 50 szt. 4. Bezprzewodowa mysz optyczna Bezprzewodowa mysz optyczna nowej generacji w kształcie samochodu, odbiornik ulokowany w bagażniku. Obudowa ABS, czarno-srebrne błyszczące wykończenie - 50 szt. 5. Parasol automatyczny z klasycznie wygiętą drewnianą rączką Parasol automatyczny z lekką drewnianą rączką wygiętą w sposób klasyczny (parasol w kształcie laski), czasza parasola nylonowa, składająca się z 8 segmentów. Kolor czaszy-czarny. - 200 szt. 6. Długopis z lampką w kształcie kuli Plastikowy długopis z półprzezroczystego tworzywa, z trzema bateriami w komplecie, końcówka długopisu w kształcie kuli. Uderzenie końcówką w blat stołu włącza migocące światło w kuli. Kolor jasnozielony. 150 szt. 7. Długopis z lampką w kształcie kuli Plastikowy długopis z półprzezroczystego tworzywa, z trzema bateriami w komplecie, końcówka długopisu w kształcie kuli. Uderzenie końcówką w blat stołu włącza migocące światło w kuli. Kolor fioletowy. - 100 szt. 8. Długopis antystresowy - Plastikowy długopis z wahadłowym antystresowym mechanizmem włączającym (końcówka długopisu w kształcie wydłużonego cienkiego patyczka, za pomocą którego włącza się długopis ruchem wahadłowym w różnych kierunkach). Kolor zielony. - 250 szt. 9. Zegar biurkowy zasilany wodą - Elegancki zegar biurkowy zasilany wodą, z wyświetlaczem LCD oraz przyciskami umożliwiającymi ustawienie czasu - 50 szt. 10. Notes z długopisem - Notes o wymiarach minimum 9x14 cm (szer.x wys.) z tolerancją +2÷5 cm, 80-kartkowy, okładka tekturowa z recyclingu, kartki i okładka łączone od góry metalową spiralą, kolor okładki zielony łączony z naturalnym kolorem tektury. W zestawie długopis wykonany z tektury z recyclingu z końcówką plastikową i klipsem wykonanymi z materiałów biodegradowalnych w kolorze zielonym. Długopis łączony z notesem za pomocą elastycznej opaski w kolorze zielonym. - 250 szt. 11. Wieszak na torebkę - Przenośny płaski składany wieszak na torebkę umożliwiający zawieszenie torebki na dowolnym blacie biurka lub stołu, wykonany z polerowanego metalu w kolorze srebrnym z czarną antypoślizgową podkładką od spodu. Kształt koła, wbudowane magnesy ułatwiające złożenie wieszaka. Udźwig wieszaka ok. 6 kg. - 100 szt. 12. Składana torba na zakupy - Składana torba na zakupy z niefarbowanej wytrzymałej bawełny z kolorową kieszonką zapinaną na metalowy zatrzask lub zamek błyskawiczny, w której po złożeniu mieści się torba. Do kieszonki przymocowana materiałowa zawieszka w kolorze kieszonki. Długie rączki w kolorze kieszonki. Wymiary torby min. 36 x 40 cm (szer. X wys.) z tolerancją +/-5 cm. Kolor kieszonki - pomarańczowy - 100 szt. 13. Torba na zakupy lub dokumenty z długimi rączkami - Torba na zakupy lub dokumenty wykonana z materiału non woven 80 gr/m2, wymiary torby ok. 40x40x8cm z tolerancją +/- 4 cm, długie uszy umożliwiające zawieszenie torby na ramieniu. Kolor soczysto zielony. - 250 szt. Na każdym z powyższych artykułów promocyjnych Wykonawca wykona techniką tampon druku, sitodruku, graweru lub naklejki samoprzylepnej (w zależności od względów technologicznych) znakowanie logotypem BioNanoPark oraz logotypami unijnymi, w kolorystyce i wielkości uzgodnionej z Zamawiającym. Wykaz logotypów obowiązkowych do zamieszczenia na każdym egzemplarzu materiału promocyjno-reklamowego zawiera Załącznik nr 8 do SIWZ. Nazwy własne artykułów promocyjnych zostały użyte w opisie przedmiotu zamówienia ze względu na specyfikę tych produktów, ponieważ Zamawiający nie mógł opisać ich za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. W przypadkach wystąpienia nazw własnych producentów lub produktów dopuszcza się oferowanie produktów w pełni równoważnych do wymaganych. W przypadku wystąpienia wątpliwości Zamawiającego, co do oferowanych produktów równoważnych, udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców oparty będzie na zasadzie: spełnia / nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców oparty będzie na zasadzie: spełnia / nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców oparty będzie na zasadzie: spełnia / nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców oparty będzie na zasadzie: spełnia / nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców oparty będzie na zasadzie: spełnia / nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.technopark.lodz.pl/bip/zamowieniapubliczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Łódzki Regionalny Park Technologiczny Sp. z o.o., ul. Dubois 114/116, parter, pokój nr 6..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Łódzki Regionalny Park Technologiczny Sp. z o.o., ul. Dubois 114/116, parter, pokój nr 4..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka. Działanie 5.3 - Wspieranie Ośrodków Innowacyjności.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- DZP.26.226.2024 Opracowanie dokumentacji technicznych i projektowych dla budynków administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w Łodzi w podziale na 3 części
- Usługa dostępu do obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Filharmonii Łódzkiej w Łodzi oraz ich dzieci i osób towarzyszących
- Dostawa paliwa gazowego GZ50
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 175 w Łodzi
- Świadczenie usług kompleksowej i bieżącej obsługi prawnej dla Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi, oraz Oddziału Zewnętrznego w Łodzi
- Wykonanie dokumentacji oraz uzyskanie pozwolenia na budowę: "Budowa obiektów pełniących funkcję garażowe oraz magazynowo - warsztatowe z zapleczem socjalnym dla OD w Łowiczu". Opcja - nadzór autorski
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa promocyjna polegająca na składzie, opracowaniu graficznym i wydruku tygodnika Łącznik Zielonogórski
- Opracowanie Miejskiego Planu Adaptacji do zmian klimatu dla Miasta Sokółka
- Wydruk i dostawa materiałów w roku 2025 dla Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu
- "Kompleksowa obsługa mediów społecznościowych Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu w okresie 12 miesięcy"
- selektywna zbórka odpadów "Kontrakt 05 - Projekt 06 współfinansowany ze środków Funduszu Spójności U.E.
- Inżynier kontraktu dla projektu pt.: Kanalizacja sanitarna miasta Zgierza wraz z modernizacją oczyszczalni ścieków - Kontrakt nr 2.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.