Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-02-09
Suwałki: ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY OSÓB I MIENIA W SIEDZIBACH PROKURATUR OKRĘGU SUWALSKIEGO
Numer ogłoszenia: 28548 - 2015; data zamieszczenia: 09.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Suwałkach , ul. gen. K. Pułaskiego 26, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5628600, faks 087 5677888.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.suwalki.po.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY OSÓB I MIENIA W SIEDZIBACH PROKURATUR OKRĘGU SUWALSKIEGO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) Ochrona osób i mienia znajdujących się w pomieszczeniach stanowiących siedzibę Prokuratury Okręgowej i Rejonowej w Suwałkach ul. Pułaskiego 26 oraz na przyległym placu. Utrzymanie czystości i porządku ciągów komunikacyjnych na terenie placu przyległego i wejścia do budynku stanowiącego siedzibę Prokuratury Okręgowej i Rejonowej w Suwałkach ul. Pułaskiego 26. 2) Ochrona osób i mienia znajdujących się w pomieszczeniach stanowiących siedzibę Prokuratury Rejonowej w Sejnach ul. Konarskiego 23 i utrzymanie czystości i porządku przy wejściu do siedziby i wokół budynku.. 3) Ochrona osób i mienia znajdujących się w pomieszczeniach stanowiących siedzibę 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia : Prokuratury Rejonowej w Augustowie ul. 3 Maja 43 i utrzymanie czystości i porządku przy wejściu do siedziby. 4) Ochrona będzie realizowana przez pracowników ochrony fizycznej, zgodnie z ustawą z 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (j.t.: Dz. U. z 2014 r., poz. 1099 z późn. zm.). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia : w Prokuraturze Okręgowej i Rejonowej w Suwałkach Ochrona osób i mienia znajdujących się w budynku oraz na przyległej posesji w formie bezpośredniej ochrony fizycznej; czas trwania ochrony bezpośredniej - w dni urzędowania (od poniedziałku do piątku) w godzinach od 1500 do 2100 oraz w soboty w godzinach od 800 do 1500. W pozostałym czasie (z wyłączeniem godzin urzędowania) ochrona będzie realizowana w formie monitoringu podłączonego do systemu Wykonawcy i reagowania na sygnały dozoru elektronicznego przez grupę interwencyjną Wykonawcy. Bezpośrednia ochrona fizyczna winna być realizowana jednoosobowo przez kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej, a w przypadku wystąpienia zagrożenia winna nastąpić interwencja grupy interwencyjnej Wykonawcy. Powiadomienie o zdarzeniu powinno spowodować przybycie grupy interwencyjnej w maksymalnym czasie 10 minut od zajścia zdarzenia. W przypadku wystąpienia konieczności wejścia do budynku pracowników Zamawiającego w czasie, gdy będzie on objęty ochroną w formie monitoringu, winien nastąpić przyjazd grupy interwencyjnej Wykonawcy na telefoniczne wezwanie pracownika Zamawiającego. Utrzymanie czystości i porządku terenów przyległych: (na łączną powierzchnię terenów zewnętrznych w ilości 4 051 m2 składa się: terenów zielonych 1 570 m2 i terenów utwardzonych 2 481 m2 ) - utrzymywanie w czystości , a w okresie zimowym dodatkowo także odśnieżanie i posypywanie piaskiem ciągów komunikacyjnych (pieszych i samochodowych) na całym placu przyległym oraz wejścia do budynku (schodów i podjazdu dla niepełnosprawnych), w taki sposób aby zapewnić stałą dostępność całego parkingu i chodników. - utrzymywanie zieleńców wokół budynku (koszenie trawy minimum 1 raz w tygodniu, pielęgnacja trawników z podlewaniem i nawożeniem, podlewanie oraz nawożenie drzewek i krzewów); Wykonawca usługi sprzątania, utrzymywania zieleńców i odśnieżania wykonywać będzie przy użyciu własnych środków (w tym m.in. nawozów, środków ochrony roślin i innych koniecznych środków chemicznych) oraz własnego sprzętu. w Prokuraturze Rejonowej w Sejnach Ochronę osób i mienia znajdujących się w pomieszczeniach stanowiących siedzibę jednostki ; czas trwania ochrony- w dni urzędowania: w poniedziałek w godzinach od 730 do 1800, od wtorku do piątku: w godzinach od 730 do 1530. Ochrona winna być realizowana jednoosobowo przez kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej. Utrzymanie czystości i porządku przy wejściu i wokół budynku: (łączna powierzchnia terenów zewnętrznych 160 m2) - utrzymywanie w czystości , a w okresie zimowym dodatkowo odśnieżanie i posypywanie piaskiem ciągu komunikacyjnego dla pieszych i samochodów przy wejściu do budynku (130 m2) - utrzymanie w czystości ciągu komunikacyjnego na parterze budynku; - utrzymanie czystości terenu za budynkiem (30 m2) Wykonawca usługi sprzątania wykonywać będzie przy użyciu własnych środków i własnego sprzętu. w Prokuraturze Rejonowej w Augustowie Ochronę osób i mienia znajdujących się w pomieszczeniach stanowiących siedzibę jednostki ; czas trwania ochrony- w dni urzędowania: w poniedziałek w godzinach od 730 do 1800, od wtorku do piątku: w godzinach od 730 do 1530. Ochrona winna być realizowana jednoosobowo przez kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej. Utrzymanie czystości i porządku przy wejściu do budynku: (łączna powierzchnia terenów zewnętrznych 30 m2 w tym: terenów zielonych 3m2 terenów utwardzonych 27 m2 ) - utrzymywanie w czystości , a w okresie zimowym dodatkowo odśnieżanie i posypywanie piaskiem ciągu komunikacyjnego dla pieszych przy wejściu do budynku (w tym schodów). - pielęgnacja trawnika z podlewaniem; - utrzymanie w czystości ciągu komunikacyjnego na parterze budynku; - obsługa platformy schodowej dla niepełnosprawnych. Wykonawca usługi sprzątania wykonywać będzie przy użyciu własnych środków i własnego sprzętu. Wykonawca na wszystkich obiektach zapewni odpowiednie urządzenia techniczne, stosowne umundurowanie, oznakowanie identyfikatorami w celu prawidłowego wykonywania zamówienia. Lista pracowników upoważnionych do ochrony poszczególnych prokuratur i skład grupy interwencyjnej stanowić będzie załącznik do umowy..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Przedmiotem zamówień uzupełniających mogą być usługi ochrony osób i mienia oraz utrzymania czystości, w sytuacji gdy wystąpi potrzeba wykonania tych usług w czasie nie objętym zamówieniem podstawowym.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję wydaną przez właściwy organ na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie wykonywania usług ochrony osób i mienia i aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, przedstawiające aktualny stan faktyczny i prawny potwierdzające, że zakres działalności Wykonawcy odpowiada rodzajowi zamawianych usług
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie lub wykonywanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 zamówień w zakresie usług ochrony osób i mienia o wartości nie mniejszej niż 120 tys. brutto każde, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które posiadają kwalifikacje do wykonywania usług ochrony i osobę uprawnioną do kierowania ochroną oraz wchodzące w skład grupy interwencyjnej, a także wskaże osoby, które będą wykonywały usługi sprzątania.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż równowartość 120.000 PLN.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Dokumenty potwierdzające, że usługi ochrony osób i mienia zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony formularz ofertowy - druk OFERTA wg wzoru załączonego do SIWZ. Dokument potwierdzający prawo osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu Wykonawcy, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów rejestrowych - wzór wg zał. do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.suwalki.po.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Prokuratura Okręgowa w Suwałkach ul. Gen. K.Pułaskiego 26 16-400 Suwałki
Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.02.2015 godzina 10:00, miejsce: Prokuratura Okręgowa w Suwałkach ul. Gen. K.Pułaskiego 26 w pokoju Nr 406..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Dostawa samochodu dostawczego o napędzie elektrycznym o DMC do 3,5 tony
- Dostawa preparatów do dezynfekcji dla Szpitala Wojewózkiego im. dr Ludwika Rydygiera w Suwałkach
- Ochrona osób i mienia w obiektach Sądu rejonowego w Suwałkach przy ul. Innowacyjnej1, Przytorowej 2, ul. Kościuszki 69.
- Odśnieżanie dróg powiatowych i zwalczanie śliskości zimowej na terenie Powiatu Suwalskiego w sezonie zimowym 2024/2025
- Zakup i dostawa papieru toaletowego i ręczników papierowych oraz środków czystościowych i myjących dla Szpitala Wojewódzkiego im. dr Ludwika Rydygiera w Suwałkach
- Adaptacja pomieszczeń na potrzeby kompleksu zabiegowego Oddziału Urologicznego Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie usługi ochrony fizycznej mienia i osób oraz monitoringu elektronicznego i serwisowania systemów alarmowych (SSWiN) w obiektach Muzeum Ziemi Tarnowskiej
- "USŁUGI DOZORU STARGARDZKIEGO CENTRUM KULTURY I OCHRONY IMPREZ ARTYSTYCZNYCH, NIEMASOWYCH ORGANIZOWANYCH PRZEZ STARGARDZKIE CENTRUM KULTURY"
- Świadczenie usług całodobowej ochrony osób i mienia oraz monitorowania sygnałów lokalnego systemu alarmowego w Sądzie Rejonowym w Tomaszowie Mazowieckim.
- Świadczenie usług ochrony
- Świadczenie usług całodobowej ochrony fizycznej obiektu i mienia Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Adama Próchnika w Piotrkowie Trybunalskim, ul. M. Curie-Skłodowskiej 3 w 2025 r. i 2026 r.
- Usługa ochrony osób i mienia w budynkach Sądu Okręgowego w Słupsku, Sądu Rejonowego w Bytowie i Sądu Rejonowego w Miastku w 2025 roku.
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.