Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-19
Warszawa: Dostawa, montaż i uruchomienie systemu monitoringu na cmentarzach komunalnych administrowanych przez Zarząd Cmentarzy Komunalnych w Warszawie
Numer ogłoszenia: 285508 - 2009; data zamieszczenia: 19.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Cmentarzy Komunalnych w Warszawie , ul. Powązkowska 43/45, 01-797 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6339154, faks 022 6334491.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.cmentarzekomunalne.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, montaż i uruchomienie systemu monitoringu na cmentarzach komunalnych administrowanych przez Zarząd Cmentarzy Komunalnych w Warszawie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie dotyczy dostawy, montażu i uruchomienia systemu monitoringu na cmentarzach komunalnych administrowanych przez Zarząd Cmentarzy Komunalnych w Warszawie. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie Systemu Monitoringu Cmentarzy Komunalnych m. st. Warszawy w postaci: Lokalnych Sieci Monitoringu na terenie trzech cmentarzy komunalnych: Cmentarz Północny, Cmentarz Wojskowy, Cmentarz Południowy oraz Centrum Monitoringu wraz z podsystemem sterowania, przesyłu obrazu i archiwizacji danych według kodu CPV 35.12.00.00 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa . Wymagany zakres zamówienia określają: Opis przedmiotu zamówienia, Rysunki Techniczne Schematy rozmieszczenia kamer, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Prac stanowiące załączniki nr 2, 3 i 7 do Specyfikacji. Na wykonane prace należy udzielić rękojmi na okres nie krótszy niż 1 rok. Okres gwarancji na w/w prace nie może być krótszy niż 2 lata. Wielkość zamówienia: 297.012,29 zł.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.00.00-1.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 5.000,00 PLN należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w formach określonych w SIWZ.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 i spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.). Posiadający doświadczenie w wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie przynajmniej 1 zamówienia odpowiadającego przedmiotowi zamówienia w zakresie systemów telekomunikacyjnych lub technicznych systemów ochrony obiektów o wartości nie mniejszej niż 360 000 zł brutto. Dokonanie oceny spełnienia warunków odbędzie się na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykaz zrealizowanych przez Wykonawcę dostaw w okresie ostatnich 3 lat, załącznik nr 5 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane należycie . Oświadczenie o spełnieniu wymogów określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 4 do SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cmentarzekomunalne.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Cmentarzy Komunalnych w Warszawie ul. Powązkowska 43/45, 01-797 Warszawa, pok. nr 5..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2009 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Cmentarzy Komunalnych w Warszawie ul. Powązkowska 43/45, 01-797 Warszawa, pok. nr 5..
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 02.10.2009.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont drogi wojewódzkiej nr 740 w km 6+829 do km 8+700, gmina Zakrzew, powiat radomski, województwo mazowieckie - nr postępowania 030/25
- Remont drogi wojewódzkiej nr 754 w km 35+000 do km 37+500, gmina Solec nad Wisłą, powiat lipski, województwo mazowieckie - nr postępowania 024/25
- "Remont łazienek w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 7 przy ul. Szadkowskiego 3 w Warszawie"
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.4.2025
- Rozbiórka pomieszczeń piwnicznych poza obrysem budynku przy ul. Jurija Gagarina 15 w Warszawie.
- Wykonanie opróbowania wybranych punktów monitoringu stanu chemicznego w dwóch częściach
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dzierżawa systemów wspomagania udzielania zabiegów rehabilitacyjnych w 21 Wojskowym Szpitalu Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnym SP ZOZ w Busku-Zdroju
- "Dostawa oprogramowania, sprzętu komputerowego oraz usługi szkoleń dla pracowników starostwa powiatowego, audytów KRI, aktualizacji systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji, ..."
- Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Starostwie Powiatowym w Jarocinie
- "Dostawa i montaż systemu monitoringu wizyjnego CCTV na kampusie Politechniki Lubelskiej"
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO ORAZ OPROGRAMOWANIA REALIZOWANEGO W RAMACH PROJEKTU "CYBERBEZPIECZNA GMINA SZCZAWNO-ZDRÓJ"
- Dostawa specjalistycznego sprzętu informatycznego i oprogramowania oraz przeprowadzenie audytu KRI z aktualizacją i wdrozeniem systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji dla Gminy Lisia Góra
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.