To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-11-02
Komańcza: Dostawa chleba
Numer ogłoszenia: 285515 - 2011; data zamieszczenia: 02.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 248745 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Łupkowie, Łupków 45, 38-543 Komańcza, woj. podkarpackie, tel. 013 467-70-49, faks 0-13 4677011.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa chleba.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa chleba: - chleb zwykły, z mąki mieszanej pszennej i żytniej, o gramaturze 400 g, krojony i foliowany, w ilości 85 000 kg, - chleb pszenny, o gramaturze 400 g, krojony i foliowany, w ilości 8 500 kg, - chleb razowy, o gramaturze 400 g, krojony i foliowany, w ilości 50 kg. 2. Ilości podane powyżej są szacunkowe i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia. Z tego tytułu wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec zamawiającego. 3. Miejsce realizacji zamówienia: magazyn Zakładu Karnego w Łupkowie, Łupków 45, 38-543 Komańcza i magazyn Oddziału Zewnętrznego w Moszczańcu, Moszczaniec 14, 38-543 Komańcza. 4. Jednorazowa ilość dostarczanego chleba do zakładu karnego i oddziału zewnętrznego łącznie: około 200 kg. 5. Transport chleba odbywać się będzie na koszt i ryzyko wykonawcy. 6. Ilość zamawianego chleba zamawiający określał będzie każdorazowo telefonicznie na 24 godziny przed realizacją dostawy. 7. Zamawiający dokonywał będzie odbioru jakościowego i ilościowego dostarczanego chleba w swojej siedzibie, w dniu dostawy każdej partii. 8. Dostawa chleba do magazynu zamawiającego w Zakładzie Karnym w Łupkowie i Oddziału Zewnętrznego w Moszczańcu odbywać się będzie codziennie w godz. 7.30 - 12.00 z wyłączeniem niedziel i świąt. W przypadku świąt przerwa w dostawie nie może trwać dłużej niż 2 dni. 9. Należność za przedmiot dostawy Zamawiający uiści Wykonawcy w formie przelewu na jego konto bankowe w terminie 30 dni, po wystawieniu faktury za okres 10 dni dostaw i po wykonaniu zamówienia. 10. W uzasadnionych przypadkach Wykonawca może w trakcie realizacji dostaw dokonać zmiany cen umownych o wskaźnik wzrostu lub obniżki cen towarów i usług konsumpcyjnych (kwartał bieżący do kwartału poprzedzającego), obwieszczony przez prezesa Głównego Urzędu Statystycznego i publikowany w Monitorze Polskim. Zmiana ceny może nastąpić w przypadku co najmniej 0,5 % - wej zmiany wskaźnika, nie częściej niż raz na kwartał i nie wcześniej niż po okresie 3 miesięcy od daty podpisania umowy. 11. O możliwości zmiany cen i terminie przystąpienia do jej negocjacji Wykonawca powinien zawiadomić Zamawiającego na piśmie. 12. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ceny chleba w trakcie obowiązywania umowy na podstawie zmiany stawki podatku VAT. 13. Wykonawca jest zobowiązany każdorazowo przed wprowadzeniem zmiany cen na podstawie zmiany stawki podatku VAT przedstawić Zamawiającemu kalkulację zawierającą rachunkowe i prawne uzasadnienie nowych cen wraz z dokumentami potwierdzającymi prawidłowość przedstawionej kalkulacji. 14. Nowe ceny będą obowiązywać po upływie 14 dni od dnia podpisania przez strony aneksu uwzględniającego zmianę cen..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.11.00 - Chleb .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ITV Sp. z o.o., ul. Dworska 20, 38-430 Miejsce Piastowe, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 238500,11 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 163591,05
Oferta z najniższą ceną: 163591,05 / Oferta z najwyższą ceną: 255391,50
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy pieczywa cz. I oraz ciast i ciastek -cz. II do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie wraz z usługą transportu
- Dostawa pieczywa do Zakładu Karnego w Zamościu
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej i przedszkolnej
- Dostawy świeżego pieczywa, ciast i wyrobów ciastkarskich, ryb wykonywane sukcesywnie w okresie 12 miesięcy oraz artykułów spożywczych wykonywane do 30.11.2025 r.
- Sukcesywne dostawy pieczywa do AŚ w Częstochowie .
- dostawa pieczywa.
więcej: Chleb »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.