eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłupskPrzebudowa strzelnicy przy ul. Zamiejskiej 30 w Słupsku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-12

Słupsk: Przebudowa strzelnicy przy ul. Zamiejskiej 30 w Słupsku
Numer ogłoszenia: 28561 - 2008; data zamieszczenia: 12.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Policji w Słupsku, ul. Kilińskiego 42, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8417556, 8417558, fax 059 8417559.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupsk.szkolapolicji.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła Policji.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa strzelnicy przy ul. Zamiejskiej 30 w Słupsku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa strzelnicy przy ul. Zamiejskiej 30 w Słupsku w nw. zakresie: 1.Zakres robót budowlanych: a)wykonanie ław fundamentowych oraz ścian żelbetowych i murowanych, b)wykonanie stropu żelbetowego z podstawami pod wentylatory, c)wykonanie i montaż konstrukcji wsporczych pod centrale wentylacyjne, d)wykonanie izolacji przeciwwilgociowych, e)wykonanie izolacji cieplnych (pionowych i poziomych) z wykonaniem pokrycia dachu i elewacji, f)wybudowanie ścian działowych, g)wykonanie posadzek, h)wykonanie kanałów instalacyjnych w posadzkach i ścianach, i)osadzenie stolarki budowlanej, j)ułożenie wykładzin podłogowych i terakoty, k)wykonanie prac tynkarskich, malarskich i ułożenie glazury, l)zamontowanie osłon z blachy stalowej ścian i stropów, m)montaż osłon ścian i sufitów z płyt Semag, n)montaż podłóg z płyt Semag z warstwą z poliuretanu (w halach strzelań), o)montaż sufitów podwieszanych. 1.1.Prace towarzyszące i roboty tymczasowe: a)wykonanie prac geodezyjnych związanych z wyniesieniem i inwentaryzacją powykonawczą obiektu (w tym wykonanie i dostarczenie Zamawiającemu aktualnej matrycy geodezyjnej obejmującej całą działkę, na której prowadzono prace budowlane), b)wykonanie i zasypanie wykopów pod ławy fundamentowe, c)montaż i demontaż rusztowań niezbędnych do wykonania prac (należy uwzględnić wszystkie prace: rozbiórki, montaż okładzin ścian i sufitów, docieplenie ścian zewnętrznych itp.), d)przeprowadzenie pomiaru natężenia dźwięku podczas strzelań próbnych (na zewnątrz obiektu, w halach strzelań, sterowniach, pomieszczeniach oczekiwań i biurowych I piętra), e)montaż oznaczeń dróg i drzwi ewakuacyjnych, f)uzyskanie orzeczenia jednostki naukowej w rozumieniu art. 2 pkt 9 ustawy z dnia 8 października 2004 r. o zasadach finansowania nauki (Dz. U. Nr 238, poz. 2390 z późn. zm.), w zakresie bezpieczeństwa użytkowania obiektów strzelnicy. 2.Zakres robót rozbiórkowych i związanych z urządzeniem terenu: a)rozebranie przesłon ziemnych, b)rozebranie kulochwytu żelbetowego i ceglanego, c)rozebranie kulochwytów i przesłon konstrukcji stalowej i drewnianej, d)rozebranie murów oporowych i ogrodzenia terenu, e)rozebranie konstrukcji wsporczej i fundamentu tarczociągu, f)wycięcie i usunięcie drzew z terenu budowy, g)wykonanie makroniwelacji terenu i częściowej wymiany gruntu, h)wywiezienie z terenu budowy ziemi, gruzu i pozostałych materiałów uzyskanych w trakcie rozbiórki, i)wykonanie ogrodzenia terenu, j)wykonanie ciągów jezdno pieszych i parkingów z kostki betonowej polbruk, k)dostarczenie i rozplantowanie ziemi urodzajnej, l)wykonanie nasadzeń drzew i roślin ozdobnych, m)dostarczenie i montaż elementów małej architektury. 3.Wyposażenie technologiczne. Przedmiotem zlecenia jest kompletne wyposażenie technologiczne budowanej strzelnicy: a)wykonanie i montaż kulochwytów głównych, b)dostarczenie i montaż transporterów tarcz, c)dostarczenie obrotników podnośników tarcz, d)dostarczenie skrzynek bezpieczeństwa, e)dostarczenie kompletu kulochwytów dolnych przestawnych, f)dostarczenie kompletu osłon przewodów zasilających obrotników podnośników, g)dostarczenie i montaż osłon gniazd zasilająco sterowniczych urządzeń przenośnych, h)wykonanie kompletnych układów zasilania i sterowania wszystkich urządzeń oraz ich rozruch. 3.1.Prace towarzyszące i roboty tymczasowe: a)zapewnienie zakwaterowania, wyżywienia i innych potrzeb pracowników specjalistycznych firm wykonujących prace niezbędne do zamontowania i uruchomienia wyposażenia technologicznego strzelnicy, b)przeszkolenie pracowników zamawiającego w zakresie obsługi zainstalowanych urządzeń połączone z demonstracją działania urządzeń. 4.Roboty sanitarne: a)wykonanie wewnętrznych instalacji wodociągowych, kanalizacyjnych i centralnego ogrzewania, b)wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej, c)wykonanie węzła cieplnego wymiennikowego co z automatyką, d)wykonanie przyłączy wodnego, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, cieplnego. 5.Roboty elektryczne podstawowe: 5.1.Instalacje elektryczne ogólne: a)wykonanie linii kablowej, b)przełożenie odcinka linii kablowej zasilającej budynek hotelowy c)wykonanie mufy kablowej, d)wykonanie kanalizacji teletechnicznej, e)wykonanie wewnętrznych linii zasilających, f)wykonanie i montaż rozdzielni nn., g)wykonanie instalacji elektrycznych pt gniazd wtykowych, h)montaż gniazd wtykowych, i)wykonanie instalacji siłowych 400 V pt dla zasilenia central wentylacyjnych, j)wykonanie instalacji elektrycznych oświetleniowych układanych w kanałach technicznych (na hali strzelań ) oraz pt, k)montaż łączników i opraw oświetleniowych, l)wykonanie oświetlenia utrudnienie w postrzeganiu celu olśnienie, m)wykonanie zasilania zegarów na halach strzelań, n)wykonanie oświetlenia awaryjnego, o)wykonanie oświetlenia zewnętrznego, p)wykonanie instalacji odgromowej, q)wykonanie połączeń wyrównawczych miejscowych i głównych. 5.2.System kontroli dostępu: a)wykonanie instalacji elektrycznych pt dla zasilenia urządzeń systemu, b)układanie kabli sterowniczych, linii magistralowych i dozorowych w rurkach PCV, pt, c)montaż elementów systemu:zwory elektromagnetyczne, kontaktrony (kontrola zamknięcia drzwi), przyciski awaryjnego otwierania drzwi, oprawy sygnalizacji świetlnej uwaga strzelanie (koloru czerwonego migająca) nad drzwiami wejściowymi do hali strzelań, lampy sygnalizacji świetlnej LED (koloru czerwonego i zielonego) nad stanowiskami strzeleckimi, pulpity sterownicze systemu w sterowniach, skrzynki kontroli dostępu SKD, akumulatory 17 Ah. 5.3.System nagłośnienia (rozbudowa istniejącego na strzelnicy systemu nagłośnienia): a)układanie instalacji elektrycznej zasilającej i sygnałowej w rurkach PCV, pt, b)montaż szafy nagłośnieniowej wraz z osprzętem i wyposażeniem, c)montaż UPS, d)montaż głośników skrzynkowych, e)montaż zestawów mikrofonowych bezprzewodowych, f)montaż pulpitów mikrofonowych z mikrofonem i klawiaturą. 5.4.Sieć strukturalna i dedykowana oraz telefoniczna: a)układanie kabla 100 parowego i światłowodu 12 włóknowego w kanalizacji teletechnicznej wraz z zarobieniem końcówek kabli w szafach krosowych, b)układanie instalacji elektrycznej zasilania dedykowanego w kanałach kablowych i rurkach PCV pt, c)układanie instalacji okablowania strukturalnego i telefonicznego w kanałach kablowych i rurkach PCV pt, d)montaż gniazd wtykowych, zu typu DATA, e)montaż gniazd RJ 45 kat. 6, f)montaż szafy krosowej i stojaka wyniesionego wraz z wyposażeniem w pomieszczeniu technicznym, oraz doposażenie centrali DGT, g)montaż wraz z podłączeniem wyposażenia w istniejącej szafie dystrybucyjnej MDP1, znajdującej się w pomieszczeniu służby dyżurnej w budynku hotelowym, h)montaż aparatów telefonicznych. 5.5.Monitoring obiektu CCTV (rozbudowa istniejącego systemu monitoringu budynku hotelowego i strzelnicy): a)układanie instalacji elektrycznej zasilającej w rurkach PCV, pt, b)układanie kabli wizyjnych w rurkach PCV pt, c)montaż kamer zewnętrznych kompletnych (kamera, obiektyw, obudowa z grzałką i wentylatorem, przesłona przeciwsłoneczna), d)montaż diodowych promienników podczerwieni (dla kamer wewnętrznych), e)montaż rejestratora cyfrowego i monitora w pomieszczeniu służby dyżurnej w budynku hotelowym, f)montaż UPS. 5.6.Instalacje systemu sygnalizacji włamania magazyn broni: a)układanie instalacji elektrycznych w rurkach PCV pt oraz na drabinkach kablowych, b)montaż centralki alarmowej CA5, c)montaż elementów systemu kontroli i sygnalizacji (manipulatorów, czujki ruchowej, kontaktronów, sygnalizatorów akustycznych), d)montaż akumulatora 7 Ah. 6.Prace elektryczne towarzyszące i roboty tymczasowe: a)demontaż instalacji oświetlenia zewnętrznego strzelnicy (instalacja nt układana w RVS, oprawy halogenowe, rozdzielnice nn), sortowanie materiałów zdemontowanych i przekazanie ich do magazynu zamawiającego przy ul. Policjantów 13, b)demontaż 2ch transporterów tarcz (wzdłużny i poprzeczny) i przekazanie ich do magazynu zamawiającego przy ul. Policjantów 13, c)geodezyjne wytyczenie tras:linii kablowej,kanalizacji kablowej teletechnicznej oraz wykonanie inwentaryzacji powykonawczej geodezyjnej. 7.Zamówienie planowane jest do wykonania w dwóch etapach: I etap zakres robót: 1)roboty budowlane: a)wykonanie ław fundamentowych oraz ścian żelbetowych i murowanych, b)wykonanie stropu żelbetowego z podstawami pod wentylatory, c)wykonanie i montaż konstrukcji wsporczych pod centrale wentylacyjne, d)wykonanie izolacji przeciwwilgociowych, e)wykonanie izolacji cieplnych (pionowych i poziomych) z wykonaniem pokrycia dachu i elewacji, f)wybudowanie ścian działowych, g)wykonanie podłoża, h)wykonanie kanałów instalacyjnych w posadzkach i ścianach, i)osadzenie stolarki budowlanej, j)zamontowanie osłon z blachy stalowej ścian i stropów, 2)prace towarzyszące i roboty tymczasowe: a)wykonanie prac geodezyjnych związanych z wyniesieniem obiektu, b)wykonanie i zasypanie wykopów pod ławy fundamentowe, c)montaż i demontaż rusztowań niezbędnych do wykonania prac (należy uwzględnić wszystkie prace: rozbiórki, montaż okładzin ścian i sufitów, docieplenie ścian zewnętrznych itp.), 3)zakres robót rozbiórkowych i związanych z urządzeniem terenu: a)rozebranie przesłon ziemnych, b)rozebranie kulochwytu żelbetowego i ceglanego, c)rozebranie kulochwytów i przesłon konstrukcji stalowej i drewnianej, d)rozebranie murów oporowych i ogrodzenia terenu, e)rozebranie konstrukcji wsporczej i fundamentu tarczociągu, f)wycięcie i usunięcie drzew z terenu budowy, g)wykonanie makroniwelacji terenu i częściowej wymiany gruntu, h)wywiezienie z terenu budowy ziemi, gruzu i pozostałych materiałów uzyskanych w trakcie rozbiórki, i)wykonanie ogrodzenia terenu, 4)roboty sanitarne: a)wykonanie wewnętrznych instalacji wodociągowych, kanalizacyjnych i centralnego ogrzewania, b)wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej (bez montażu centrali wentylacyjnych), c)wykonanie węzła cieplnego wymiennikowego co z automatyką, d)wykonanie przyłączy: wodnego, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, cieplnego. 5)instalacje elektryczne ogólne: a)wykonanie linii kablowej, b)przełożenie odcinka linii kablowej zasilającej budynek hotelowy i wykonanie mufy kablowej, c)wykonanie kanalizacji teletechnicznej, d)wykonanie wewnętrznych linii zasilających, e)wykonanie instalacji elektrycznych pt gniazd wtykowych, f)wykonanie instalacji siłowych 400 V pt dla zasilenia central wentylacyjnych, g)wykonanie instalacji elektrycznych oświetleniowych układanych w kanałach technicznych (na hali strzelań ) oraz pt, h)wykonanie oświetlenia zewnętrznego, i)wykonanie instalacji odgromowej, j)wykonanie połączeń wyrównawczych miejscowych i głównych. 6)system kontroli dostępu: a)wykonanie instalacji elektrycznych pt dla zasilenia urządzeń systemu, b)układanie kabli sterowniczych, linii magistralowych i dozorowych w rurkach PCV, pt, 7)system nagłośnienia (rozbudowa istniejącego na strzelnicy systemu nagłośnienia): a)układanie instalacji elektrycznej zasilającej i sygnałowej w rurkach PCV, pt, 8)sieć strukturalna i dedykowana oraz telefoniczna: a)układanie kabla 100 parowego i światłowodu 12 włóknowego w kanalizacji teletechnicznej wraz z zarobieniem końcówek kabli w szafach krosowych, b)układanie instalacji elektrycznej zasilania dedykowanego w kanałach kablowych i rurkach PCV pt, c)układanie instalacji okablowania strukturalnego i telefonicznego w kanałach kablowych i rurkach PCV pt, 9)monitoring obiektu CCTV (rozbudowa istniejącego systemu monitoringu budynku hotelowego i strzelnicy): a)układanie instalacji elektrycznej zasilającej w rurkach PCV, pt, b)układanie kabli wizyjnych w rurkach PCV pt, 10)instalacje systemu sygnalizacji włamania magazyn broni: a)układanie instalacji elektrycznych w rurkach PCV pt oraz na drabinkach kablowych, 11)prace elektryczne towarzyszące i roboty tymczasowe: a)demontaż instalacji oświetlenia zewnętrznego strzelnicy (instalacja nt układana w RVS, oprawy halogenowe, rozdzielnice nn), sortowanie materiałów zdemontowanych i przekazanie ich do magazynu zamawiającego przy ul. Policjantów 13, b)demontaż 2 ch transporterów tarcz (wzdłużny i poprzeczny) i przekazanie ich do magazynu zamawiającego przy ul. Policjantów 13, c)geodezyjne wytyczenie tras: linii kablowej, kanalizacji kablowej teletechnicznej, II etap pozostałe roboty.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.21.61.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego lub służb ratunkowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.61.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego lub służb ratunkowych Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.35.00.00 - Instalacje mechaniczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.35.00.00 - Instalacje mechaniczne Oryginalny kod CPV: 45.23.24.60 - Roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.60 - Roboty sanitarne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 150.000 zł (słownie zł: sto pięćdziesiąt tysięcy)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający żąda aby wykonawcy: 1.Nie podlegali wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 2.Posiadali uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - i w tym zakresie zamawiający wymaga aby wykonawcy prowadzili zarejestrowaną działalność gospodarczą tożsamą z niniejszym zamówieniem, jak też nie zalegali z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3.Posiadali niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponowali potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - i w tym zakresie zamawiający wymaga aby wykonawcy dysponowali osobami, które posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 4.Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty. 5.Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił. 6.Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. 7.Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wymagane przez zamawiającego dokumenty i oświadczenia: 1)oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4)wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w charakterze kierownika budowy, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz osób, dla których wymagane są uprawnienia wynikające z odrębnych ustaw - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, 5)dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą pełnić funkcję kierownika budowy posiadają wymagane uprawnienia do kierowania robotami w branży elektrycznej, budowlanej i sanitarnej oraz aktualne zaświadczenia, potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego, 6)dokumenty stwierdzające, że osoby które będą wykonywać roboty elektryczne posiadają świadectwa kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji w grupie G1 w odpowiednim zakresie. 2.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 pkt 2, 3, i 5 oraz w pkt 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605) zwanym dalej rozporządzeniem, składa: 1)dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcze-śniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz-łożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, 3)jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w § 4)2 ust. 1 rozporządzenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo orga-nem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis § 2 ust. 2 rozporządzenia stosuje się odpowiednio. 3.Każdy z wykonawców występujących wspólnie składa wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale VI ust. 1 pkt 1 - 3 z zastrzeżeniem ust. 2 SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 95
  • 2. Gwarancja jakości. - 5

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slupsk.szkolapolicji.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Policji w Słupsku Zespół ds. Zamówień Publicznych ul. Kilińskiego 42 76-200 Słupsk.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2008 godzina 14:00, miejsce: Szkoła Policji w Słupsku Kancelaria Wydziału Prezydialnego ul. Kilińskiego 42 76-200 Słupsk.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.