eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupcaprzebudowa pomieszczeń po byłej kotłowni wraz z adaptacją na cele dydaktyczne w Zespole Szkół Ekonomicznych w Słupcy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-03

Słupca: przebudowa pomieszczeń po byłej kotłowni wraz z adaptacją na cele dydaktyczne w Zespole Szkół Ekonomicznych w Słupcy
Numer ogłoszenia: 285832 - 2012; data zamieszczenia: 03.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 246206 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ekonomicznych w Słupcy, ul. Powstańców Wlkp. 22, 62-400 Słupca, woj. wielkopolskie, tel. 63 275 11 30, faks 63 275 11 30.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa pomieszczeń po byłej kotłowni wraz z adaptacją na cele dydaktyczne w Zespole Szkół Ekonomicznych w Słupcy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są przebudowa pomieszczeń po byłej kotłowni wraz z adaptacją na cele dydaktyczne w Zespole Szkół Ekonomicznych w Słupcy. Nomenklatura wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) 45000000 - 7: roboty budowlane; 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne. 2. Zamówienie obejmuje prace obejmujące w szczególności: przygotowanie istniejących pomieszczeń do dalszych robót, wykopy i fundamenty pod ściany, murowanie cokołów z bloczków, płyty schodowe, murowanie ścian, ścianek i pilastry, roboty rozbiórkowe i zamurowania, nadproża i otwory drzwiowe, izolacja pozioma i pionowa, wykucia otworów i nadproża, podsypka, podkłady z izolacją, styropianem i gładzią betonową, tynkowanie ścian wewnętrznych, stropy pod taras, stolarka drzwiowa i okienna, filarki na tarasie widokowym, posadzki z terakoty, licowanie ścian płytkami, licowanie płytek na schodach, uzupełnienie tynków na istniejącej ścianie, malowanie ścian, wykonanie podwieszonego sufitu, montaż balustrad i pochwytów, instalacja wodociągowa, instalacja kanalizacyjna, instalacja centralnego ogrzewania, instalacja wentylacji wyciągowej nawiewnej, rozbudowa tablic rozdzielczych, instalacje podtynkowe gniazd ogólnych odbiorników stacjonarnych i oświetlenia, oprawy oświetleniowe ogólne, prace wykończeniowe zgodnie z kosztorysem ślepym/przedmiarem robót, szczegółowymi specyfikacjami wykonania i odbioru robót budowlanych. 3. Szczegółowy zakres rzeczowy robót określają: 1) kosztorys ślepy, przedmiar robót, 2) szczegółowe specyfikacje wykonania i odbioru robót budowlanych. 4. Zamawiający nie przewiduje zamówień częściowych. 5. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 6. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 7. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki wykonawcy wymienione we wzorze umowy. 8. Zamawiający dopuszcza zmianę istotnych postanowień umowy w następujących sytuacjach, oraz na następujących warunkach: 1) rozszerzenie zakresu rzeczowego zamówienia może nastąpić na podstawie art. 67 ust.1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiącego, iż w przypadku udzielenia dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym i nieprzekraczających łącznie 50% wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji, niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli: a) z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów lub b) wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego, 2) zmiana terminu wykonania umowy może nastąpić w przypadku: działania siły wyższej (m.in. powódź, śnieżyca, zalegający śnieg, gwałtowne opady gradu, długotrwałe podtopienia, bardzo wysokie lub bardzo niskie temperatury powietrza, intensywne ulewy, inne anomalie pogodowe uniemożliwiające terminową realizacje przedmiotu umowy); wstrzymania czasowego robót przez Zamawiającego lub wstrzymania robót wskutek decyzji administracyjnej; wprowadzenia zmian w kosztorysie ślepym, przedmiarze robót lub specyfikacjach technicznych powodujących brak możliwości dotrzymania pierwotnego terminu zakończenia realizacji zawartej umowy; wystąpienia robót dodatkowych jeśli terminy ich wykonania, rodzaj lub zakres uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu zakończenia realizacji umowy; zajścia konieczności uzyskania niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji: danych, zgód lub pozwoleń osób trzecich lub właściwych organów; wstrzymania prac objętych umową przez właściwe organy, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy, w przypadku wystąpienia zmian technicznych / technologicznych; 3) w przypadku wystąpienia konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w kosztorysie ślepym, przedmiarze robót lub w specyfikacjach technicznych w szczególności w sytuacji, gdy zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu w związku z ujawnieniem odmiennych od przyjętych w w/w dokumentach warunków geologicznych, technicznych, stanu obiektów będących przedmiotem zamówienia; a także w przypadku zmiany standardów materiałów (na korzyść Zamawiającego) planowanych do wykonania przedmiotu zamówienia, strony sporządzają protokół dotyczący zastosowanych zmian, 4) w sytuacji zmiany wysokości stawki podatku od towarów i usług (VAT) cena netto podana przez wykonawcę w ofercie pozostaje niezmienna, natomiast w cenie brutto wykonawca zobowiązany jest zawrzeć kwotę przedmiotowego podatku wyliczoną wg właściwych przepisów obowiązujących w momencie powstania obowiązku podatkowego; zamawiający dokonuje wyboru oferty najkorzystniejszej biorąc pod uwagę cenę brutto, obliczając cenę oferty wykonawca powinien przyjąć stawkę podatku VAT obowiązującą w czasie składania oferty, 5) w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w pkt 1-3) wykonawca i zamawiający zobowiązani są do niezwłocznego pisemnego poinformowania o niniejszym fakcie drugą stronę umowy. 9. Wykonawca może powierzyć wykonanie części przedmiotu zamówienia podwykonawcom pod warunkiem, że posiadają oni kwalifikacje do ich wykonania. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 10. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 11. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego P.O.K.L 9.2 1 11 Kwalifikacje na start.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe LECH s. c. Włodzimierz i Zbigniew Borowscy, ul. Dojazdowa 19, 62-410 Zagórów, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 209756,11 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 212072,69

  • Oferta z najniższą ceną: 212072,69 / Oferta z najwyższą ceną: 212072,69

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.