Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-08-28
Stara Błotnica: WYKONANIE PROJEKTU ROZBUDOWY KANALIZACJI DLA MIEJSCOWOŚCI STARY KIEŁBÓW , NOWY KIEŁBÓW , STARE SIEKLUKI ( po zachodniej stronie trasy ekspresowej E-7) STARY KOBYLNIK I SIEMIRADZ
Numer ogłoszenia: 285848 - 2014; data zamieszczenia: 28.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stara Błotnica , Stara Błotnica 46, 26-806 Stara Błotnica, woj. mazowieckie, tel. 48 385-77-90, faks 48 383-50-92.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.starablotnica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE PROJEKTU ROZBUDOWY KANALIZACJI DLA MIEJSCOWOŚCI STARY KIEŁBÓW , NOWY KIEŁBÓW , STARE SIEKLUKI ( po zachodniej stronie trasy ekspresowej E-7) STARY KOBYLNIK I SIEMIRADZ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia Część I wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami do pierwszej studzienki na działce w gminie Stara Błotnica dla miejscowości: Stary Kiełbów, Nowy Kiełbów, Stare Siekluki ( po zachodniej stronie trasy ekspresowej E-7). Długość sieci kanalizacji sanitarnej - ok. 11 km; ilość przyłączy kanalizacyjnych - ok. 250 szt. Część II wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami do pierwszej studzienki na działce w gminie Stara Błotnica dla miejscowości: Stary Kobylnik i Siemiradz. Długość sieci kanalizacji sanitarnej - ok. 9 km; ilość przyłączy kanalizacyjnych - ok. 100 szt. UWAGA: Podane powyżej długości sieci oraz ilość przyłączy są orientacyjne i mają na celu zobrazowanie skali projektowanego zadania. Zakres zamówienia dla obydwu zadań obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej , poprzedzonych wykonaniem koncepcji projektów , opracowanie kosztorysów wraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę. Na terenie objętym inwestycją nie występują obszary objęte ochroną konserwatorską, stanowiska archeologiczne, NATURA 2000 i tereny zamknięte. Miejscowość Stare Siekluki oraz zachodnia część Starego i Nowego Kiełbowa leży w obszarze chronionego krajobrazu Doliny Rzeki Pilicy i Drzewiczki. Gmina nie posiada Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego . Zaleca się projektować kanalizację sanitarną w systemie grawitacyjnym . Do minimum ograniczyć projektowanie kanalizacji sanitarnej w drogach publicznych ( powiatowe i wojewódzkie), zaleca się wykonanie w działkach prywatnych. Projektowaną sieć kanalizacji sanitarnej należy doprowadzić do oczyszczalni ścieków, w technologii systemu ORGANICA - Ogrody Odnowy wykorzystującej dwa równoległe pracujące systemy SBR, komory biologicznego oczyszczania całkowicie pokryte roślinnością, w miejscowości Czyżówka na działce nr ew. 27/2. 2. Dokumentacja projektowa dla obydwu części powinna składać się z opracowań obejmujących wszystkie branże techniczne i budowlane projektowanego przedmiotu zamówienia. 3. Do obowiązków Wykonawcy należy: a) uzyskanie zgód na budowę i lokalizację urządzeń kanalizacyjnych wraz z przyłączami kanalizacyjnymi potwierdzonych podpisem na załączniku mapowym z zaznaczoną lokalizacją projektowanej kanalizacji przez właścicieli gruntów, b) uzyskanie aktualnych podkładów geodezyjnych i innych map niezbędnych do opracowania dokumentacji, c) uzyskanie wszelkich uzgodnień i materiałów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę, d) uzyskanie warunków przyłączenia do sieci energetycznej, e) uzyskanie pozwolenia wodno-prawnego (jeżeli dotyczy) , f) uzyskanie warunków przyłączenia do kanalizacji sanitarnej, g) przygotowanie kompletnej dokumentacji w zakresie OOŚ, h) uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia inwestycyjnego, i) uzyskanie wypisów z ewidencji gruntów na teren objęty inwestycją , j) uzgodnienie przebiegu trasy projektowanej sieci kanalizacji sanitarnej z właścicielami istniejącego uzbrojenia, k) uzyskanie zgody zarządców dróg na umieszczenie kanalizacji sanitarnej w pasie drogowym, l) uzyskanie wymaganych uzgodnień i opinii ZUD, ł) uzyskanie decyzji celu publicznego zgodnie z obowiązującymi przepisami i wymogami instytucji uzgadniających, m) uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę, n) wszystkie inne uzgodnienia, pozwolenia, decyzje, opinie nie przewidziane przez Zamawiającego a niezbędne do właściwego zrealizowania przedmiotu zamówienia. o) wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego opracowanego wg obowiązujących przepisów wraz z niezbędnymi uzgodnieniami do uzyskania pozwolenia na budowę. Ilość egz. dokumentów: 5 kompletów + 1 egz. w wersji elektronicznej w formie PDF., p) wykonanie przedmiarów robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. (Dz. U. z 2004 r. Nr 130 poz. 1389) z podstawą wyceny. Ilość egz. dokumentów: 2 egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej zapisanej w formie PDF, r) wykonanie kosztorysów inwestorskich - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389). Ilość egz. dokumentów: 2 egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej zapisanej w formie PDF., s)wykonanie Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót sieci kanalizacji sanitarnej i przyłączy kanalizacyjnych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej. Ilość egz. dokumentów: 3 egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej zapisanej w formie PDF., t) opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06.20103r. w sprawie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. -ilość egz. dokumentów.: 3 egz + egz. w wersji elektronicznej zapisanej w formie PDF; u)opracowanie dokumentacji geotechnicznej i projektu geotechnicznego zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej w sprawie ustalania geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych z dn. 25.04.2013 r. ( Dz. U. 2012.243.463). Ilość egz. dokumentów: 5 egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej zapisanej w formie PDF., 4. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia nadzoru autorskiego nad realizacją inwestycji w ramach wynagrodzenia za przedmiotowe zamówienie. Nadzór autorski obejmuje w szczególności: czuwanie w toku realizacji robót budowlanych nad zgodnością rozwiązań technicznych, materiałowych i użytkowych z dokumentacją projektową, w przypadku dopuszczenia przez Zamawiającego, w trakcie procedury udzielania zamówienia na roboty budowlane, zastosowania materiałów i urządzeń o parametrach nie gorszych niż przedstawione w dokumentacji projektowej, kontrolować parametry tych materiałów i urządzeń, uzupełnienia szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśnienia Wykonawcy robót budowlanych wątpliwości powstałych w toku realizacji tych robót, zamawiającemu przysługuje prawo żądania od Wykonawcy naprawienia szkody powstałej wskutek wadliwych rozwiązań projektowych lub błędnych decyzji udzielonych w ramach nadzoru autorskiego, co będzie skutkowało nie osiągnięciem w zrealizowanych robotach parametrów zgodnych z normami i przepisami techniczno -budowlanymi. 5. Projektant na etapie prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego związanego z wyłonieniem wykonawcy robót budowlanych zobowiązany będzie do nieodpłatnego udzielania odpowiedzi na pytania dotyczące dokumentacji, przyjętych w dokumentacji rozwiązań projektowych, sporządzonych przedmiarów, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót. 6. Wskazane w dokumentacji projektowej materiały winny posiadać wszelkie wymagane prawem dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie: atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa badań i kontroli jakości (Prawo budowlane Dz. U. 2013.1409 j. t. z późn. zm.). 7. Dokumentacja projektowa w swej treści nie może określać nazw producentów, maszyn i urządzeń w sposób utrudniający uczciwą konkurencję. W przypadku, gdy jest to udowodnione specyfiką przedmiotu zamówienia i konieczne dla prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, Wykonawca może użyć znaków towarowych, tylko wówczas, gdy takiemu zapisowi towarzyszą wyrazy lub równoważny. 8. Wykonawca zobowiązany jest bez dodatkowego wynagrodzenia do aktualizacji kosztorysów na potrzeby udzielenia zamówienia na roboty budowlane zgodnie z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych. 9. Dokumentacja projektowo-kosztorysowa będąca przedmiotem zamówienia posłuży Zamawiającemu do ogłoszenia zamówienia publicznego na roboty budowlane zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. W związku z tym, że dokumentacja projektowa jest opisem przedmiotu zamówienia na roboty budowlane należy ją sporządzić zgodnie z art. 29-31 w/w ustawy z zachowaniem zasad uczciwej konkurencji i równego traktowania Wykonawców. 10. Wraz z dokumentacją projektową Wykonawca przedłoży z wykazem opracowań oraz pisemne oświadczenie , iż dostarczona dokumentacja projektowa jest wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi oraz normami i że zostaje wydana w stanie zupełnym(kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć). Wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie, o których mowa wyżej, stanowią integralną część przedmiotu umowy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych) w terminie do dnia 05 .09. 2014r. do godz.12:00. 2. Wadium może być wnoszone w jednej z kilku następujących form: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych , 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42,poz.275). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy Rzemiosła w Radomiu Oddział Błotnica NR 94 9115 0002 0050 0500 0215 0003 z adnotacją: wadium na przetarg nieograniczony B.271.13.2014 Część I wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami do pierwszej studzienki na działce w gminie Stara Błotnica dla miejscowości: Stary Kiełbów, Nowy Kiełbów, Stare Siekluki ( po zachodniej stronie trasy ekspresowej E-7). Część II wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami do pierwszej studzienki na działce w gminie Stara Błotnica dla miejscowości: Stary Kobylnik i Siemiradz. 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć najpóźniej przed upływem terminu składania ofert, przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 6. Wadium wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 7. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą. 8. Polisa poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formie wadium winny zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami SIWZ następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. 9. Wykonawca, który złoży ofertę niezabezpieczoną wadium w jednej lub kilku z podanych wyżej kilku form zostanie wykluczony z postępowania a jego ofertę uznaje się za odrzuconą . 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 11. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 12. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 14. W zakresie wadium obowiązują uregulowania ustawy- Prawo zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie stawia szczególnych warunków.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedną usługę polegające na wykonaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy sieci kanalizacji sanitarnej lub wodociągowej o łącznej długości min. 5 km w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Dokument należy złożyć wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługa została wykonana należycie- zgodnie z załącznikiem nr 5.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie stawia szczególnych warunków w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunkiem udziału w postępowaniu jest dysponowanie osobami: posiadającymi uprawnienia projektowe w specjalności instalacje oraz sieci sanitarne w zakresie zewnętrznych sieci kanalizacyjnych bez ograniczeń zgodnie z art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r. Nr 83, poz. 578 z późn. zm.), przy czym wymagana jest przynależność do odpowiedniej izby samorządu zawodowego,/ załącznik nr 4/ z podaniem osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 7 do SIWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni wykazać, że warunki określone powyżej spełniają łącznie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych warunków w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedną usługę polegające na wykonaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy sieci kanalizacji sanitarnej lub wodociągowej o łącznej długości min. 5 km w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Dokument należy złożyć wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługa została wykonana należycie- zgodnie z załącznikiem nr 5.; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony formularz ofertowy. 2. Pełnomocnictwo -w oryginale lub postaci kopii poświadczonej notarialnie- w przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starablotnica.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Stara Błotnica
Adres: Stara Błotnica 46 , 26-806 Stara Błotnica.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.09.2014 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Stara Błotnica Adres: Stara Błotnica 46 , 26-806 Stara Błotnica pokój nr 12.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja drogi gminnej nr 118 407E
- Przebudowa zatok autobusowych w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: pn. "Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce"
- Opracowanie dokumentacji technicznej na rozbudowę drogi wojewódzkiej nr 622 w zakresie budowy drogi dla pieszych i rowerów na odcinku od km ok. 4+544 do km ok. 12+240
- Budowa zbiorników retencyjnych w obrębach Tauroszyszki, Dziedziule, Widugiery, Gmina Puńsk, Powiat Sejneński, Województwo Podlaskie
- Opracowanie projektu i wykonanie robót związanych z rozbudową PSZOK-u zlokalizowanego w Rudzie Śląskiej przy ul. Noworudzkiej 8
- Opracowanie ekspertyzy tech. zawilgocenia i przecieków w częściach podziemnych bud. przy ul. Skarbka z Gór 17 A i 17 B w Warszawie wraz z opracowaniem projektu i wyceną robót naprawczych, remontowych.
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.