To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-10-07
Stara Błotnica: WYKONANIE PROJEKTU ROZBUDOWY KANALIZACJI DLA MIEJSCOWOŚCI STARY KIEŁBÓW , NOWY KIEŁBÓW , STARE SIEKLUKI ( po zachodniej stronie trasy ekspresowej E-7) STARY KOBYLNIK I SIEMIRADZ
Numer ogłoszenia: 330946 - 2014; data zamieszczenia: 07.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 285848 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stara Błotnica, Stara Błotnica 46, 26-806 Stara Błotnica, woj. mazowieckie, tel. 48 385-77-90, faks 48 383-50-92.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE PROJEKTU ROZBUDOWY KANALIZACJI DLA MIEJSCOWOŚCI STARY KIEŁBÓW , NOWY KIEŁBÓW , STARE SIEKLUKI ( po zachodniej stronie trasy ekspresowej E-7) STARY KOBYLNIK I SIEMIRADZ.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia Część I wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami do pierwszej studzienki na działce w gminie Stara Błotnica dla miejscowości: Stary Kiełbów, Nowy Kiełbów, Stare Siekluki ( po zachodniej stronie trasy ekspresowej E-7). Długość sieci kanalizacji sanitarnej - ok. 11 km; ilość przyłączy kanalizacyjnych - ok. 250 szt. Część II wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami do pierwszej studzienki na działce w gminie Stara Błotnica dla miejscowości: Stary Kobylnik i Siemiradz. Długość sieci kanalizacji sanitarnej - ok. 9 km; ilość przyłączy kanalizacyjnych - ok. 100 szt. UWAGA: Podane powyżej długości sieci oraz ilość przyłączy są orientacyjne i mają na celu zobrazowanie skali projektowanego zadania. Zakres zamówienia dla obydwu zadań obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej , poprzedzonych wykonaniem koncepcji projektów , opracowanie kosztorysów wraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę. Na terenie objętym inwestycją nie występują obszary objęte ochroną konserwatorską, stanowiska archeologiczne, NATURA 2000 i tereny zamknięte. Miejscowość Stare Siekluki oraz zachodnia część Starego i Nowego Kiełbowa leży w obszarze chronionego krajobrazu Doliny Rzeki Pilicy i Drzewiczki. Gmina nie posiada Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego . Zaleca się projektować kanalizację sanitarną w systemie grawitacyjnym . Do minimum ograniczyć projektowanie kanalizacji sanitarnej w drogach publicznych ( powiatowe i wojewódzkie), zaleca się wykonanie w działkach prywatnych. Projektowaną sieć kanalizacji sanitarnej należy doprowadzić do oczyszczalni ścieków, w technologii systemu ORGANICA - Ogrody Odnowy wykorzystującej dwa równoległe pracujące systemy SBR, komory biologicznego oczyszczania całkowicie pokryte roślinnością, w miejscowości Czyżówka na działce nr ew. 27 2. 2. Dokumentacja projektowa dla obydwu części powinna składać się z opracowań obejmujących wszystkie branże techniczne i budowlane projektowanego przedmiotu zamówienia. 3. Do obowiązków Wykonawcy należy: a) uzyskanie zgód na budowę i lokalizację urządzeń kanalizacyjnych wraz z przyłączami kanalizacyjnymi potwierdzonych podpisem na załączniku mapowym z zaznaczoną lokalizacją projektowanej kanalizacji przez właścicieli gruntów, b) uzyskanie aktualnych podkładów geodezyjnych i innych map niezbędnych do opracowania dokumentacji, c) uzyskanie wszelkich uzgodnień i materiałów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę, d) uzyskanie warunków przyłączenia do sieci energetycznej, e) uzyskanie pozwolenia wodno-prawnego (jeżeli dotyczy) , f) uzyskanie warunków przyłączenia do kanalizacji sanitarnej, g) przygotowanie kompletnej dokumentacji w zakresie OOŚ, h) uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia inwestycyjnego, i) uzyskanie wypisów z ewidencji gruntów na teren objęty inwestycją , j) uzgodnienie przebiegu trasy projektowanej sieci kanalizacji sanitarnej z właścicielami istniejącego uzbrojenia, k) uzyskanie zgody zarządców dróg na umieszczenie kanalizacji sanitarnej w pasie drogowym, l) uzyskanie wymaganych uzgodnień i opinii ZUD, ł) uzyskanie decyzji celu publicznego zgodnie z obowiązującymi przepisami i wymogami instytucji uzgadniających, m) uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę, n) wszystkie inne uzgodnienia, pozwolenia, decyzje, opinie nie przewidziane przez Zamawiającego a niezbędne do właściwego zrealizowania przedmiotu zamówienia. o) wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego opracowanego wg obowiązujących przepisów wraz z niezbędnymi uzgodnieniami do uzyskania pozwolenia na budowę. Ilość egz. dokumentów: 5 kompletów + 1 egz. w wersji elektronicznej w formie PDF., p) wykonanie przedmiarów robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. (Dz. U. z 2004 r. Nr 130 poz. 1389) z podstawą wyceny. Ilość egz. dokumentów: 2 egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej zapisanej w formie PDF, r) wykonanie kosztorysów inwestorskich - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389). Ilość egz. dokumentów: 2 egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej zapisanej w formie PDF., s)wykonanie Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót sieci kanalizacji sanitarnej i przyłączy kanalizacyjnych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej. Ilość egz. dokumentów: 3 egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej zapisanej w formie PDF., t) opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06.20103r. w sprawie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. -ilość egz. dokumentów.: 3 egz + egz. w wersji elektronicznej zapisanej w formie PDF; u)opracowanie dokumentacji geotechnicznej i projektu geotechnicznego zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej w sprawie ustalania geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych z dn. 25.04.2013 r. ( Dz. U. 2012.243.463). Ilość egz. dokumentów: 5 egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej zapisanej w formie PDF., 4. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia nadzoru autorskiego nad realizacją inwestycji w ramach wynagrodzenia za przedmiotowe zamówienie. Nadzór autorski obejmuje w szczególności: czuwanie w toku realizacji robót budowlanych nad zgodnością rozwiązań technicznych, materiałowych i użytkowych z dokumentacją projektową, w przypadku dopuszczenia przez Zamawiającego, w trakcie procedury udzielania zamówienia na roboty budowlane, zastosowania materiałów i urządzeń o parametrach nie gorszych niż przedstawione w dokumentacji projektowej, kontrolować parametry tych materiałów i urządzeń, uzupełnienia szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśnienia Wykonawcy robót budowlanych wątpliwości powstałych w toku realizacji tych robót, zamawiającemu przysługuje prawo żądania od Wykonawcy naprawienia szkody powstałej wskutek wadliwych rozwiązań projektowych lub błędnych decyzji udzielonych w ramach nadzoru autorskiego, co będzie skutkowało nie osiągnięciem w zrealizowanych robotach parametrów zgodnych z normami i przepisami techniczno -budowlanymi. 5. Projektant na etapie prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego związanego z wyłonieniem wykonawcy robót budowlanych zobowiązany będzie do nieodpłatnego udzielania odpowiedzi na pytania dotyczące dokumentacji, przyjętych w dokumentacji rozwiązań projektowych, sporządzonych przedmiarów, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót. 6. Wskazane w dokumentacji projektowej materiały winny posiadać wszelkie wymagane prawem dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie: atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa badań i kontroli jakości (Prawo budowlane Dz. U. 2013.1409 j. t. z późn. zm.). 7. Dokumentacja projektowa w swej treści nie może określać nazw producentów, maszyn i urządzeń w sposób utrudniający uczciwą konkurencję. W przypadku, gdy jest to udowodnione specyfiką przedmiotu zamówienia i konieczne dla prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, Wykonawca może użyć znaków towarowych, tylko wówczas, gdy takiemu zapisowi towarzyszą wyrazy lub równoważny. 8. Wykonawca zobowiązany jest bez dodatkowego wynagrodzenia do aktualizacji kosztorysów na potrzeby udzielenia zamówienia na roboty budowlane zgodnie z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych. 9. Dokumentacja projektowo-kosztorysowa będąca przedmiotem zamówienia posłuży Zamawiającemu do ogłoszenia zamówienia publicznego na roboty budowlane zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. W związku z tym, że dokumentacja projektowa jest opisem przedmiotu zamówienia na roboty budowlane należy ją sporządzić zgodnie z art. 29-31 w/w ustawy z zachowaniem zasad uczciwej konkurencji i równego traktowania Wykonawców. 10. Wraz z dokumentacją projektową Wykonawca przedłoży z wykazem opracowań oraz pisemne oświadczenie , iż dostarczona dokumentacja projektowa jest wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi oraz normami i że zostaje wydana w stanie zupełnym(kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć). Wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie, o których mowa wyżej, stanowią integralną część przedmiotu umowy...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.00.00.00 - Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SAFEGE Oddział w Polsce, ul. Solec 22, 00-410 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 184000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 216000,00
Oferta z najniższą ceną: 216000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 468261,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja drogi gminnej nr 118 407E
- Przebudowa zatok autobusowych w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: pn. "Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce"
- Opracowanie dokumentacji technicznej na rozbudowę drogi wojewódzkiej nr 622 w zakresie budowy drogi dla pieszych i rowerów na odcinku od km ok. 4+544 do km ok. 12+240
- Budowa zbiorników retencyjnych w obrębach Tauroszyszki, Dziedziule, Widugiery, Gmina Puńsk, Powiat Sejneński, Województwo Podlaskie
- Opracowanie projektu i wykonanie robót związanych z rozbudową PSZOK-u zlokalizowanego w Rudzie Śląskiej przy ul. Noworudzkiej 8
- Opracowanie ekspertyzy tech. zawilgocenia i przecieków w częściach podziemnych bud. przy ul. Skarbka z Gór 17 A i 17 B w Warszawie wraz z opracowaniem projektu i wyceną robót naprawczych, remontowych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.