eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Wielkopolski › Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zatrudnienie asystentów osób niepełnosprawnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-03

Ostrów Wielkopolski: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zatrudnienie asystentów osób niepełnosprawnych
Numer ogłoszenia: 286110 - 2012; data zamieszczenia: 03.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 235608 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, al. Juliusza Słowackiego 1C, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 0 62 735 51 52, faks 0 62 735 02 05.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zatrudnienie asystentów osób niepełnosprawnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: zatrudnienie asystentów osób niepełnosprawnych - 10 osób, do opieki nad 108 osobami dorosłymi niepełnosprawnymi intelektualnie /upośledzenie umysłowe, choroba psychiczna, niepełnosprawność sprzężona, w tym 8 osób poruszających się na wózku inwalidzkim/ w ramach projektu pt. TWOJA SZANSA, w terminie od miesiąca sierpnia - grudnia 2012 roku. Uczestnicy podzieleni będą na dziesięć grup, po 10-14 osób. 2. Opieka nad uczestnikami projektu odbywać się będzie podczas: - kursu podstawowego bukieciarstwa - warsztatów aktywizacji zawodowej - warsztatów niezależnego życia - warsztatów z poradnictwa specjalistycznego - warsztatów nt. wykluczenia społecznego 3. Opieka nad uczestnikami projektu pt. TWOJA SZANSA ma być sprawowana podczas ww. zadań Aktywnej Integracji - świadczenie usług opiekuńczych m.in. w zakresie zaspakajania podstawowych potrzeb uczestnika podczas szkoleń oraz podczas transportu na ww. zadania. Szczegółowy harmonogram realizacji zadań będzie podany przez Zamawiającego przynajmniej z tygodniowym wyprzedzeniem. Razem: maksymalnie 221 godzin. Zadania będą realizowane w wybrane i ustalone w późniejszym czasie dni tygodnia, od poniedziałku do piątku, a także w wyznaczone soboty. 4. Wykonawca: 1) zapewni i będzie współtworzył sprawny i bezpieczny system opieki nad uczestnikami projektu, w trakcie przewozu osób na zadania aktywnej integracji w miejsca wyznaczone przez zamawiającego; 2) zapewni pomoc uczestnikom projektu przy przygotowywaniu wszelkiego rodzaju dokumentacji związanej z realizacją zadań projektowych; 3) zapewni rozpoznawanie potrzeb, możliwości psychofizycznych, tempa aktywności uczestników ww. projektu; 4) będzie pełnił funkcje asystenta prowadzącego oraz będzie koordynował plan postępowania uczestników projektu: TWOJA SZANSA; 5) pracownik będzie odpowiedzialny za rzetelne i terminowe wykonanie powierzonych zadań, a w szczególności: a) dbałość o bezpieczeństwo i zdrowie uczestników ww. projektu; b) znajomość i przestrzeganie obowiązujących przepisów bhp i p. poż.; c) rzetelne prowadzenie dokumentacji; d) właściwą współpracę z innymi asystentami; 6) ponadto odpowiedzialny będzie za bieżące informowanie uczestników o planowanych działaniach oraz ewentualnych zmianach, które mogą wystąpić przy realizacji zadań projektowych; 7) zobowiązuje się prowadzić listę obecności uczestników ww. zadania /w przypadku nieobecności uczestnika na zajęciach należy niezwłocznie powiadomić koordynatora projektu; 8) w terminie 7 dni od dnia zakończenia ww. działań danego miesiąca, przekaże do siedziby PCPR następujący komplet dokumentów: a) oryginał listy obecności uczestników, którzy zostaną przydzieleni danemu wykonawcy, b) dokumentów poświadczających o wykonaniu zadania (ustalony zostanie pomiędzy stronami- zamawiający - wykonawca). 9) wykonywanie innych czynności zleconych przez Koordynatora projektu. 5. Warunki szczegółowe wymagane od wykonawców: 1) Przyszły wykonawca winien posiadać kwalifikacje zawodowe potwierdzone dyplomem asystenta osoby niepełnosprawnej, instruktora terapii zajęciowej lub pedagoga. 6. Zamawiający: 1) w szczególnych przypadkach losowych uniemożliwiających realizację ww. zadań aktywnej integracji, a także dowozów, które będą do nich realizowane, w zakładanym terminie, dopuszcza przesunięcie terminu realizacji danego zadania. 2) dopuszcza zmianę ogólnej liczby godzin do przepracowania. W przypadku przepracowania mniejszej liczby godzin wynagrodzenie przysługujące wykonawcy ulegnie odpowiedniemu (proporcjonalnemu) zmniejszeniu. 3) zastrzega sobie prawo do natychmiastowego rozwiązania umowy o wykonanie ww. usługi w przypadku nienależytego wykonania umowy, polegającego między innymi na: - nieprzestrzeganiu harmonogramu zajęć projektu; - nie utrzymywaniu właściwych relacji z uczestnikami projektu oraz kadrą zarządzającą projektem TWOJA SZANSA. - nieprzestrzeganiu przyjętych standardów w zakresie bezpieczeństwa i opieki nad osobami niepełnosprawnymi intelektualnie oraz kultury osobistej wykonawcy; - nie spełnieniu wymagań zawartych w pkt 4 niniejszego opisu.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.21.00 - Usługi opieki dziennej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Postępowanie jest realizowane w ramach projektu: TWOJA SZANSA w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, poddziałanie 7.1.2. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Aldona Borowska, ul. Szkolna 5 Topola Mała, 63-400 Ostrów Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.
  • Lidia Rojek, Osiedle 40 - lecia PRL 6, 63-421 Przygodzice, kraj/woj. wielkopolskie.
  • Katarzyna Wiertelak , ul. Krotoszyńska 30, Ligota, 63-440 Raszków, kraj/woj. wielkopolskie.
  • Kamila Karólak, ul. Zielona 2/3, 63-400 Ostrów Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.
  • Jakub Boguś, ul. Żółkiewskiego 20/2, 63-400 Ostrów Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.
  • Agnieszka Kopras, ul. Murarska 9, 63-400 Ostrów Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.
  • Adam Urbaniak, ul. Mikołajczyka 4D/6, 63-400 Ostrów Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.
  • Barbara Klara, ul. Szkolna 12, Tarchały Wielkie, 63-430 Odolanów, kraj/woj. wielkopolskie.
  • Agnieszka Kowalska, ul. Śmigielskiego 17c/8, 63-400 Ostrów Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.
  • Dorota Siberna, ul. Spacerowa 30, Gorzyce Wielkie, 63-410 Ostrów Wielkopolski 2, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 147318,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 146965,00

  • Oferta z najniższą ceną: 146965,00 / Oferta z najwyższą ceną: 146965,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.