Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-14
Płock: Pełnienie funkcji pracownika ds. obsługi finansowej
Pełnienie funkcji pracownika ds. promocji i rozpowszechniania projektu
Pełnienie funkcji ewaluatora do projektu
Pełnienie funkcji informatyka odpowiedzialnego za aktualizowanie strony internetowej projektu
Numer ogłoszenia: 287011 - 2010; data zamieszczenia: 14.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Nr 2 , ul. Lasockiego 14, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 0-24 366 03 50, faks 0-24 366 03 60.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zjo.lo.pl, www.sosw2plock.com
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji pracownika ds. obsługi finansowej Pełnienie funkcji pracownika ds. promocji i rozpowszechniania projektu Pełnienie funkcji ewaluatora do projektu Pełnienie funkcji informatyka odpowiedzialnego za aktualizowanie strony internetowej projektu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji pracownika ds. obsługi finansowej Pełnienie funkcji pracownika ds. promocji i rozpowszechniania projektu Pełnienie funkcji ewaluatora do projektu Pełnienie funkcji informatyka odpowiedzialnego za aktualizowanie strony internetowej projektu.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.11.21.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 02.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Część 1,2,3 Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż pracownik ds. obsługi finansowej projektu musi posiadać: 1. wykształcenie wyższe ekonomiczne lub rachunkowość i finanse, 2. doświadczenie w zakresie obsługi finansowo-księgowej szkół i placówek oświatowych, 3. co najmniej 3 - letnie doświadczenie na stanowisku księgowej, 4. co najmniej roczne doświadczenie w realizacji projektów współfinansowanych ze środków unijnych. Część 4 Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż pełniący funkcję pracownika ds. promocji i rozpowszechniania projektu musi posiadać: 1. wykształcenie wyższe magisterskie, 2. co najmniej roczne doświadczenie w pełnieniu funkcji specjalisty ds. promocji i rozpowszechniania projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Część 5 Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż pełniąca funkcję ewaluatora do projektu musi posiadać: 1. wykształcenie wyższe magisterskie, 2. przygotowanie pedagogiczne (studia wyższe, studia podyplomowe, studium, kurs kwalifikacyjny), 3. co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w pracy w szkolnictwie zawodowym specjalnym, 4. co najmniej roczne doświadczenie w pełnieniu funkcji ewaluatora do projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Część 6 Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż pełniący funkcję informatyka odpowiedzialnego za aktualizowanie strony internetowej projektu musi posiadać: 1.wykształcenie wyższe techniczne, 2. przygotowanie w zakresie informatyki (studia wyższe, studia podyplomowe), 3. co najmniej roczne doświadczenie w pracy przy projektach współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Formularz oferty - Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2.Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę,
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zjo.lo.pl, www.sosw2plock.com
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zasadnicza Szkoła Zawodowa nr 6 Specjalna, ul. Lasockiego 14 , 09-400 Płock - sekretariat pokój 52.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2010 godzina 09:30, miejsce: Zasadnicza Szkoła Zawodowa nr 6 Specjalna, ul. Lasockiego 14 , 09-400 Płock - sekretariat pokój 52.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Niepełnosprawni równi na lokalnym rynku pracy - niwelowanie dysproporcji w kształceniu zawodowym uczniów Zasadniczej Szkoły Zawodowej Nr 6 Specjalnej w Płocku nr umowy:UDA-POKL.09.02.00-14-020 08-00 z dnia 19 sierpnia 2009r..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: pełnienie funkcji pracownika ds. obsługi finansowej projektu - 10 godz. w miesiącu..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Do zadań pracownika ds. obsługi finansowej projektu należeć będzie: 1.przyjmowanie i przygotowywanie dowodów księgowych płatnych gotówką i przelewem, 2.prowadzenie wszelkich form płatności i rozliczeń ( płace, przelewy; finalizowanie wszelkich form zobowiązań płatniczych), 3. sporządzanie umów -zleceń dla pracowników, oświadczeń pracowników, rachunków, 4. kompletowanie dokumentów pod wyciągi bankowe, 5. przekazanie dokumentów do archiwum..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.11.21.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 02.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pełnienie funkcji pracownika ds. obsługi finansowej - 26 godz. w miesiącu..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Do zadań pracownika ds. obsługi finansowej projektu należeć będzie: 1.dekretowanie dokumentów projektu , 2.prowadzenie dokumentacji księgowej (faktury, umowy, listy płac, wyciągi bankowe), 3.przygotowywanie wniosków o płatność (część finansowa), 4.rozliczenie transz finansowych, 5. sporządzanie sprawozdań finansowych z realizacji projektu ,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.11.21.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 02.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pełnienie funkcji pracownika ds. obsługi finansowej - 4 godz. w miesiącu..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Do zadań pracownika ds. obsługi finansowej projektu należeć będzie: 1. zgłaszanie pracowników do ZUS-u, 2. przygotowywanie list płac , 3. naliczanie składek ZUS i Funduszu Pracy, 4. naliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych , sporządzanie deklaracji rozliczeniowych oraz przygotowywanie dokumentów do przelewów do Urzędu Skarbowego i ZUS, 5. sporządzanie rocznych informacji o podatku dochodowym dla poszczególnych pracowników,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.11.21.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 02.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pełnienie funkcji pracownika ds. promocji i rozpowszechniania projektu - 40 godz. w miesiącu..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Do zadań pracownika ds. promocji i rozpowszechniania projektu należeć będzie: 1. promocja EFS, 2. prowadzenie i bieżące aktualizowanie strony internetowej -przygotowanie artykułów, 3. wydawanie i kolportaż gazetki szkolnej -Lasotczak, 4. organizacja imprez promocyjnych, 5. przygotowanie i rozpowszechnianie gadżetów promocyjnych, 6. stała współpraca z mediami, 7. nadzór nad gromadzeniem materiałów i wydaniem publikacji o projekcie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.11.21.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 02.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pełnienie funkcji ewaluatora do projektu - 50 godz. w miesiącu..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Do zadań ewaluatora do projektu należeć będzie: 1. ewaluacja na początku i końcu projektu, 2. przygotowanie i prowadzenie ankiet ewaluacyjnych, 3. przeprowadzanie wywiadów z uczestnikami na każdym etapie projektu, 4. współpraca z koordynatorem i asystentem..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.11.21.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 02.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pełnienie funkcji informatyka odpowiedzialnego za aktualizowanie strony internetowej projektu - 1 raz w miesiącu..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Do zadań informatyka odpowiedzialnego za aktualizowanie strony internetowej projektu należeć będzie: 1. aktualizowanie szkolnej strony internetowej - co najmniej raz w miesiącu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.11.21.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 02.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej nr 15 w Płocku"
- Wykonanie 5-letniego przeglądu technicznego oraz opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej (...) prac modernizacyjnych amfiteatru, zlokalizowanego w Płocku, przy ul. Rybaki 15.
- Wykonanie i dostarczenie elementów miejskiego brandingu
- Przesadzenie drzew i krzewów na terenie Zespołu Szkół Technicznych przy al. Kilińskiego 4 w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej"
- Wymiana trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku
- Kompleksowa organizacja oraz obsługa techniczna i merytoryczna maratonu programistycznego City Coders Hackathon Płock
więcej: przetargi w Płocku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.