eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Opracowanie koncepcji oraz założeń projektowych w ramach dostosowania systemu monitoringu wizyjnego Pilotażowego Wdrożenia RIS Dolnej Odry z uwzględnieniem funkcjonalności kompleksowej ochrony mienia do potrzeb wynikających z rozszerzenia obszaru monitorowania objętego Pełnym Wdrożeniem RIS Granicznego i Dolnego Odcinka Odry.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-27

Szczecin: Opracowanie koncepcji oraz założeń projektowych w ramach dostosowania systemu monitoringu wizyjnego Pilotażowego Wdrożenia RIS Dolnej Odry z uwzględnieniem funkcjonalności kompleksowej ochrony mienia do potrzeb wynikających z rozszerzenia obszaru monitorowania objętego Pełnym Wdrożeniem RIS Granicznego i Dolnego Odcinka Odry.
Numer ogłoszenia: 287224 - 2015; data zamieszczenia: 27.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Żeglugi Śródlądowej , pl. Batorego 4, 70-207 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 43 40 279, 44 03 354, faks 91 43 40 129.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.uzs.gov.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.szczecin.uzs.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie koncepcji oraz założeń projektowych w ramach dostosowania systemu monitoringu wizyjnego Pilotażowego Wdrożenia RIS Dolnej Odry z uwzględnieniem funkcjonalności kompleksowej ochrony mienia do potrzeb wynikających z rozszerzenia obszaru monitorowania objętego Pełnym Wdrożeniem RIS Granicznego i Dolnego Odcinka Odry..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na opracowaniu koncepcji oraz założeń projektowych w ramach dostosowania systemu monitoringu wizyjnego Pilotażowego Wdrożenia RIS Dolnej Odry z uwzględnieniem funkcjonalności kompleksowej ochrony mienia do potrzeb wynikających z rozszerzenia obszaru monitorowania objętego Pełnym Wdrożeniem RIS Granicznego i Dolnego Odcinka Odry . Zakres opracowania obejmuje przygotowanie założeń dla dokumentacji projektowej dotyczącej adaptacji i rozszerzenia systemu monitoringu wizyjnego CCTV Pilotażowego Wdrożenia RIS Dolnej Odry. Celem jest określenie uwarunkowań oraz zakresu dostosowania środków technicznych dla potrzeb Pełnego Wdrożenia RIS. Zakres zadania obejmuje również opracowanie koncepcji wdrożenia funkcjonalności nadzoru mienia na wypadek wystąpienia uszkodzeń wynikających z działania osób trzecich lub zdarzeń losowych: 1. Opracowanie dotyczy lokalizacji wchodzących w skład: 1.1. Pilotażowego Wdrożenia RIS Dolnej Odry; 1.2. Pełnego Wdrożenia RIS Granicznego i Dolnego Odcinka Odry. 2. W ramach realizacji zlecenia należy przeprowadzić analizę bieżącego stanu infrastruktury RIS w tym: 2.1. Przeprowadzić inwentaryzację sprzętu i oprogramowania służącego do monitoringu CCTV; 2.2. Przeprowadzić inwentaryzację środków technicznych służących monitorowania i ochrony mienia będących w posiadaniu UŻŚ; 2.3. Przeprowadzić wywiad z operatorami Centrum RIS w celu pozyskania uwag zebranych w trakcie eksplantacji infrastruktury dostarczonej w ramach Wdrożenia Pilotażowego; 2.4. Weryfikacja dostępności komercyjnych usług telekomunikacyjnych, które mogą posłużyć jako podstawowe lub zapasowe medium transmisji danych - we wszystkich lokalizacjach wchodzących w skład Pilotażowego oraz Pełnego Wdrożenia RIS oraz dodatkowych lokalizacji wytypowanych podczas analizy uwarunkowań w ramach przedmiotowego Zlecenia. 3. Opracowana w ramach Zlecenia dokumentacja techniczna powinna obejmować swym zakresem takie elementy jak: 3.1. Koncepcję modernizacja sprzętowej i oprogramowania podsystemu CCTV dostarczonego w ramach Pilotażowego Wdrożenia RIS wraz z rozszerzeniem o nowe lokalizacje przewidziane Pełnym Wdrożeniem RIS - z podaniem przykładowych konfiguracji dostępnych obecnie na rynku produktów i usług (co najmniej dwa alternatywne rozwiązania); 3.2. Koncepcję wyposażenie wszystkich lokalizacji RIS w sensory kontroli dostępu i ochrony mienia - z podaniem przykładowych konfiguracji dostępnych obecnie na rynku produktów i usług (co najmniej dwa alternatywne rozwiązania); 3.3. Wytypowanie możliwości współpracy z agencjami ochrony mienia i obiektów (co najmniej trzy firmy prowadzące działalność na terenie województwa zachodniopomorskiego); 4. Wycena szacowanych kosztów wdrożenia oraz późniejszej eksploatacji wyszczególnieniem trzech wariantach cenowych: 4.1. Modernizacja oprogramowania systemowego, z wykorzystaniem istniejącej urządzeń (kamer CCTV) oraz doposażeniem nowych lokalizacji; 4.2. Modernizacja oprogramowania systemowego wraz z pełną wymianą zasobów sprzętowych; 4.3. Koszty doposażenia lokalizacji w środki kontroli dostępu i ochrony mienia. 5. Określenie zaleceń dla rutynowych i awaryjnych z rozdzieleniem na: 5.1. Procedury, które mogą być realizowane przez personel Zamawiającego, w tym: 5.1.1. Prowadzenie rutynowej eksploatacji (konfiguracja stref alarmowych, przeglądanie zasobów archiwalnych, wykonywanie kopi zapasowych, itp.); 5.1.2. Monitorowanie statusu zasobów sprzętowych, przeprowadzanie czynności potwierdzających sprawność systemu; 5.1.3. Wykonywanie rutynowych czynności utrzymaniowych (wymiana materiałów eksploatacyjnych, przeglądanie logów systemowych, optymalizacja zasobów dyskowych/bazodanowych, kalibracja urządzeń, itp.). 5.2. Procedury, które z uwagi na stopień trudności lub specyficzne wymagania muszę być realizowane przez podmioty zewnętrzne. 6. Przedmiot Umowy będzie dostarczony do siedziby UŻŚ w Szczecinie przy pl. Batorego 4: 6.1. w wersji papierowej, w języku polskim - 2 egzemplarze; 6.2. wersji elektronicznej na płytach CD/DVD w formacie edytowalnym - MS Word, MS Excel, MS Project, oraz AutoCad (wersje nie starsze niż 2001 r.) oraz w pliku pdf zgodnym z Acrobat Reader - 2 komplety płyt..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.22.00.00 - Usługi doradcze w zakresie systemów i doradztwo techniczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 35.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny spełnienia powyższego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, projekty w terenie otwartym minimum 3 systemów monitoringu wizyjnego obsługującego co najmniej 30 kamer w tym minimum jeden z wykorzystaniem sieci łączności radiowej i światłowodowej oraz minimum jeden z wykorzystaniem kamer FullHD, o wartości łącznej projektów co najmniej 50 tyś. zł. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie potwierdzających go dokumentów.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny spełnienia powyższego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny spełnienia powyższego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny spełnienia powyższego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Odpowiednie pełnomocnictwa

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Termin realizacji - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecin.uzs.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Żeglugi Śródlądowej w Szczecinie, pl. Stefana Batorego 4, 70-207 Szczecin, pok. nr 29..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2015 godzina 09:30, miejsce: Urząd Żeglugi Śródlądowej w Szczecinie, pl. Stefana Batorego 4, 70-207 Szczecin, pok. nr 29..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie współfinansowane ze środków unii europejskiej z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2007-2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.