eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TeresinPrzygotowywanie i dostarczanie posiłków do szkół i gimnazjów na terenie Gminy Teresin w roku szkolnym 2009/2010

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-20

Teresin: Przygotowywanie i dostarczanie posiłków do szkół i gimnazjów na terenie Gminy Teresin w roku szkolnym 2009/2010
Numer ogłoszenia: 287344 - 2009; data zamieszczenia: 20.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Teresinie , ul. Zielona 18, 96-515 Teresin, woj. mazowieckie, tel. 0-46 8613045, faks 0-46 8613045.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowywanie i dostarczanie posiłków do szkół i gimnazjów na terenie Gminy Teresin w roku szkolnym 2009/2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie i dostarczanie posiłków do szkół i gimnazjów na terenie Gminy Teresin w roku szkolnym 2009/2010 w postaci: a)obiadów - zup regeneracyjnych i drugich dań (na przemian w kolejne dni nauki szkolnej w myśl schematu: poniedziałek - zupa, wtorek - drugie danie, środa - zupa, czwartek - drugie danie, etc.) dla Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Teresinie, Szkoły Podstawowej w Szymanowie, Szkoły Podstawowej w Paprotni, Szkoły Podstawowej w Budkach Piaseckich; b)pierwszego śniadania dla Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Teresinie, Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Szymanowie, Szkoły Podstawowej w Paprotni, Szkoły Podstawowej w Budkach Piaseckich oraz drugiego śniadania dla Gimnazjum Szymanowie..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 14.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje obowiązku wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego może ubiegać się Wykonawca, który spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, tj.: 1)posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: Warunki: a)Wykonawca zobowiązany jest do wykazania, że uzyskał decyzję właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej, w zakresie spełnienia przez Wykonawcę wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji posiłków i obrotu oraz do zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej artykułów żywnościowych, b)Wykonawca zobowiązany jest do wykazania, że uzyskał decyzję lub opinię właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej w zakresie spełniania przez określony środek transportu wymagań do zapewnienia higieny przy przewozie środków spożywczych. c)Wykonawca zobowiązany jest do wykazania, że świadczył, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również świadczy, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługę obejmującą świadczenie usługi związanej z przygotowywaniem i dostarczaniem posiłków do placówek oświatowych lub podmiotów prywatnych. 2)posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 4)nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach określonych w Rozdziale 6 specyfikacji..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt.1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda się od Wykonawców złożenia łącznie z formularzem ofertowym poniższych załączników i oświadczeń: I.Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w oświadczenie musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie. 2.aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w oświadczenie musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie. 3.decyzja właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej, w zakresie spełnienia przez Wykonawcę wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji posiłków i obrotu oraz do zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej artykułów żywnościowych, 4.decyzja lub opinia właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej w zakresie spełniania przez określony środek transportu wymagań do zapewnienia higieny przy przewozie środków spożywczych, 5.wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - na potwierdzenie warunku udziału w postępowaniu określonego w Rozdziale 5 SIWZ pkt 5.1 ppkt. 1 lit. c. (zgodnie z załącznikiem nr 3). Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia do zrealizowanej usługi opinii wystawionej przez innych Zamawiających potwierdzających, że Wykonawca wykonał te zamówienia z należytą starannością. Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, doświadczenie Wykonawców występujących wspólnie, łącznie musi spełniać wymagane w SIWZ warunki. Dodatkowo Wykonawcy są zobowiązani do dołączenia do oferty: 1.oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 pkt.1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg druku Zamawiającego (zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych). 2.wypełniony formularz ofertowy; 3. pełnomocnictwo do podpisania oferty (w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik, do oferty należy dołączyć dokument pełnomocnictwa w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza). Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane - szczegółowe wymagania określone zostały w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.teresin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Teresine przy Zielonej 18, 96-515 Teresin (pokój numer 5, parter)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.08.2009 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Teresine przy Zielonej 18, w pokoju numer 5 (parter).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający przystąpi do publicznego otwarcia ofert 31 sierpnia 2009 r. o godz. 11.15 w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Teresinie przy ul. Zielonej 18, w pokoju numer 5 (parter). 2. Na wniosek Wykonawcy Zamawiający przekaże specyfikację istotnych warunków zamówienia w wersji papierowej. Wykonawca zostanie obciążony kosztami druku i przekazania specyfikacji. 3. Zamawiający wystawi Wykonawcy fakturę. 3. Przedmiotowe zadanie nie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.