Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-20
Teresin: Przygotowywanie i dostarczanie posiłków do szkół i gimnazjów na terenie Gminy Teresin w roku szkolnym 2009/2010
Numer ogłoszenia: 287344 - 2009; data zamieszczenia: 20.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Teresinie , ul. Zielona 18, 96-515 Teresin, woj. mazowieckie, tel. 0-46 8613045, faks 0-46 8613045.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowywanie i dostarczanie posiłków do szkół i gimnazjów na terenie Gminy Teresin w roku szkolnym 2009/2010.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie i dostarczanie posiłków do szkół i gimnazjów na terenie Gminy Teresin w roku szkolnym 2009/2010 w postaci: a)obiadów - zup regeneracyjnych i drugich dań (na przemian w kolejne dni nauki szkolnej w myśl schematu: poniedziałek - zupa, wtorek - drugie danie, środa - zupa, czwartek - drugie danie, etc.) dla Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Teresinie, Szkoły Podstawowej w Szymanowie, Szkoły Podstawowej w Paprotni, Szkoły Podstawowej w Budkach Piaseckich; b)pierwszego śniadania dla Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Teresinie, Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Szymanowie, Szkoły Podstawowej w Paprotni, Szkoły Podstawowej w Budkach Piaseckich oraz drugiego śniadania dla Gimnazjum Szymanowie..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 14.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje obowiązku wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego może ubiegać się Wykonawca, który spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, tj.: 1)posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: Warunki: a)Wykonawca zobowiązany jest do wykazania, że uzyskał decyzję właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej, w zakresie spełnienia przez Wykonawcę wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji posiłków i obrotu oraz do zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej artykułów żywnościowych, b)Wykonawca zobowiązany jest do wykazania, że uzyskał decyzję lub opinię właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej w zakresie spełniania przez określony środek transportu wymagań do zapewnienia higieny przy przewozie środków spożywczych. c)Wykonawca zobowiązany jest do wykazania, że świadczył, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również świadczy, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługę obejmującą świadczenie usługi związanej z przygotowywaniem i dostarczaniem posiłków do placówek oświatowych lub podmiotów prywatnych. 2)posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 4)nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach określonych w Rozdziale 6 specyfikacji..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt.1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda się od Wykonawców złożenia łącznie z formularzem ofertowym poniższych załączników i oświadczeń: I.Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w oświadczenie musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie. 2.aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w oświadczenie musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie. 3.decyzja właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej, w zakresie spełnienia przez Wykonawcę wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji posiłków i obrotu oraz do zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej artykułów żywnościowych, 4.decyzja lub opinia właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej w zakresie spełniania przez określony środek transportu wymagań do zapewnienia higieny przy przewozie środków spożywczych, 5.wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - na potwierdzenie warunku udziału w postępowaniu określonego w Rozdziale 5 SIWZ pkt 5.1 ppkt. 1 lit. c. (zgodnie z załącznikiem nr 3). Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia do zrealizowanej usługi opinii wystawionej przez innych Zamawiających potwierdzających, że Wykonawca wykonał te zamówienia z należytą starannością. Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, doświadczenie Wykonawców występujących wspólnie, łącznie musi spełniać wymagane w SIWZ warunki. Dodatkowo Wykonawcy są zobowiązani do dołączenia do oferty: 1.oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 pkt.1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg druku Zamawiającego (zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych). 2.wypełniony formularz ofertowy; 3. pełnomocnictwo do podpisania oferty (w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik, do oferty należy dołączyć dokument pełnomocnictwa w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza). Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane - szczegółowe wymagania określone zostały w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.teresin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Teresine przy Zielonej 18, 96-515 Teresin (pokój numer 5, parter)..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.08.2009 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Teresine przy Zielonej 18, w pokoju numer 5 (parter).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający przystąpi do publicznego otwarcia ofert 31 sierpnia 2009 r. o godz. 11.15 w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Teresinie przy ul. Zielonej 18, w pokoju numer 5 (parter). 2. Na wniosek Wykonawcy Zamawiający przekaże specyfikację istotnych warunków zamówienia w wersji papierowej. Wykonawca zostanie obciążony kosztami druku i przekazania specyfikacji. 3. Zamawiający wystawi Wykonawcy fakturę. 3. Przedmiotowe zadanie nie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej..
INNE PRZETARGI TERESIN
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE GMINY TERESIN
- Przebudowa drogi gminnej nr 380847W w miejscowości Seroki Wieś
- Przebudowa ulicy Torowej w miejscowości Teresin
więcej: przetargi TERESIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGI PRZYGOTOWANIA I WYDAWANIA POSIŁKÓW NA POTRZEBY ŻŁOBKA I PRZEDSZKOLA W CHOTOMOWIE
- Usługa cateringowa dla uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej nr 1 w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Publicznego Samorządowego Przedszkola "Akademia Przedszkolaka" w Rojewie
- Usługa żywienia dzieci w Przedszkolu Samorządowym nr 3 w Wieliszewie
- Świadczenie usług cateringowych dla Szkoły Podstawowej i Przedszkola Samorządowego w msc. Łęg Przedmiejski
- "Przygotowanie i dostawa gorących posiłków jednodaniowych dla uczniów Szkół Podstawowych"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.