To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-09-17
Teresin: Przygotowywanie i dostarczanie posiłków do szkół i gimnazjów na terenie Gminy Teresin w roku szkolnym 2009/2010
Numer ogłoszenia: 321160 - 2009; data zamieszczenia: 17.09.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 287344 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Teresinie, ul. Zielona 18, 96-515 Teresin, woj. mazowieckie, tel. 0-46 8613045, faks 0-46 8613045.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowywanie i dostarczanie posiłków do szkół i gimnazjów na terenie Gminy Teresin w roku szkolnym 2009/2010.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie i dostarczanie posiłków do szkół i gimnazjów na terenie Gminy Teresin w roku szkolnym 2009/2010 w postaci: a)obiadów - zup regeneracyjnych i drugich dań (na przemian w kolejne dni nauki szkolnej w myśl schematu: poniedziałek - zupa, wtorek - drugie danie, środa - zupa, czwartek - drugie danie, etc.) dla Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Teresinie, Szkoły Podstawowej w Szymanowie, Szkoły Podstawowej w Paprotni, Szkoły Podstawowej w Budkach Piaseckich; b)pierwszego śniadania dla pierwszego śniadania dla Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Teresinie, Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Szymanowie, Szkoły Podstawowej w Paprotni, Szkoły Podstawowej w Budkach Piaseckich oraz drugiego śniadania dla Gimnazjum Szymanowie. 4.Ilość zamawianych posiłków określonych w § 1 niniejszej umowy uzależniona jest od ilości dożywianych dzieci w szkole (liczba dzieci objętych programem dożywiania nie przekroczy 250 dzieci, na dzień 31 grudnia 2008 r. programem dożywiania objętych było 235 uczniów). Zaoferowana przez Wykonawcę cena za przegotowanie i dostarczenie posiłku o którym mowa w § 1 ust.1 niniejszej umowy, nie może ulec zmianie przez cały okres realizacji zamówienia. 5.Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć gorące posiłki w pojemnikach termoizolacyjnych lub termosach z blachy nierdzewnej, zapewniających odpowiednie warunki higieniczno - sanitarne. W pozostałym zakresie pożywienie winno zostać dostarczone w sposób zapewniający przestrzeganie odpowiednich warunków higieniczno - sanitarnych. 6.Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia posiłków do danej szkoły podstawowej lub publicznego gimnazjum wraz z zastawą stołową jednorazowego użytku składającą się (w zależności od zapotrzebowania) z talerza głębokiego, talerza płaskiego, łyżki, widelca, noża. Wykonawca jest zobowiązany do utylizacji resztek i odpadów pokonsumpcyjnych. 7.Zamawiający poinformuje Wykonawcę o ilości dostarczonych posiłków do każdej z placówek oświatowych. 8.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu wykazu proponowanych posiłków stanowiących przedmiot umowy - jadłospisu z co najmniej 30 - dniowym wyprzedzeniem. Do zrealizowania umowy wymagana jest akceptacja w/w wykazu - jadłospisu przez Zamawiającego. 9.Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć posiłki w dni nauki szkolnej do szkół i gimnazjów w terminie uzgodnionym w Dyrektorem poszczególnych placówek oświatowych, i tak: a)Szkoła podstawowa w Teresinie: tel. (0-46) 86 137 38; b)Szkoła podstawowa w Paprotni: tel. (0-46) 86 153 93; c)Szkoła podstawowa w Szymanowie: tel. (0-46) 86 135 35; d)Szkoła podstawowa w Budkach Piaseckich: tel. (0-46) 86 146 20; e)Gimnazjum w Teresinie: tel. (0-46) 86 146 20; f)Gimnazjum w Szymanowie: tel. (0-46) 86 135 33..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 296964.89 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.09.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Michał Bączkowski przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą P.H.U. AGA Michał Bączkowski, Feliksów 32, 96-100 Skierniewice, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 6.50
- Oferta z najniższą ceną: 6.50 oferta z najwyższą ceną: 6.50
- Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.