To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-08-06
Gdańsk: Zaprojektowanie i wykonanie remontu pomieszczeń VII piętra
w budynku Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej wchodzących w skład Katedry Inżynierii Mikrofalowej i Antenowej
Numer ogłoszenia: 287368 - 2012; data zamieszczenia: 06.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 221422 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Gdańska Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. +48 58 348 61 52, faks +48 58 347 24 45.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie remontu pomieszczeń VII piętra w budynku Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej wchodzących w skład Katedry Inżynierii Mikrofalowej i Antenowej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie remontu pomieszczeń VII piętra w budynku Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej wchodzących w skład Katedry Inżynierii Mikrofalowej i Antenowej (KIMiA) wraz z wykonaniem uzgodnień z Zamawiającym i jego służbami. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 4. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 5. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 6. Przedmiot zamówienia zawiera: Etap I - opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie niezbędnym do wykonania na jej podstawie remontu pomieszczeń VII piętra w budynku Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej w tym: - projekt wykonawczy - branża budowlana - projekt wykonawczy - branża elektryczna i teletechniczna - szczegółowe specyfikacje techniczne dla wszystkich branż - dokumentacja techniczna powykonawcza instalacji elektrycznej i teletechnicznej Opracowywane projekty powinny być podzielone na pomieszczenia wyszczególnione w programie funkcjonalno-użytkowym tj.: 718,720,722,724 Do obowiązków Wykonawcy należy dokonanie kompletnych uzgodnień sporządzonej dokumentacji projektowej z Zamawiającym. Dokumentację projektową Wykonawca sporządzi w formie papierowej w 3 kopiach (po 3 kopie każdego dokumentu) oraz w formie elektronicznej na nośniku w postaci płyt CD-R, w dwóch egzemplarzach. Wykonawca zobowiązany jest sporządzić dokumentację spełniającą wszelkie wymogi wynikające z Ustawy Prawo zamówień publicznych. Materiały i technologie zawarte w dokumentacji projektowej muszą zostać określone w sposób opisowy, za pomocą parametrów technicznych w dopuszczalnych zakresach stosowania, bez wskazywania konkretnego producenta bądź dostawcy. Jeżeli zachodzi konieczność zastosowania ściśle określonego materiału bądź technologii, należy w opisie technicznym przedstawić uzasadnienie takiej potrzeby. Dokumentacje należy opracować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego. Etap II - wykonanie robót budowlanych w zakresie kładzenia i wykładania podłóg, roboty malarskie, roboty w zakresie instalacji elektrycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno-użytkowy. 7. Zamawiający wymaga udzielenia 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty oraz na roboty w zakresie instalacji (licząc od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót) 8. Zamawiający wymaga aby Wykonawca na etapie projektowania sporządził i przekazał Zamawiającemu rzeczowy harmonogram prac. 9. Zamawiający wymaga aby w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca sporządził dokumentację projektową zgodnie z założeniami przyjętymi w programie funkcjonalno-użytkowym. Uwaga ! : Określenie w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia niektórych urządzeń poprzez wskazanie ich znaków towarowych lub nazw producentów nie jest równoznaczne z obowiązkiem ich przyjęcia w ofercie. Wykonawca może zamiast nich zastosować odpowiednie równoważne urządzenia o nie gorszych parametrach technicznych, jakościowych i eksploatacyjnych. W przypadku zastosowania urządzeń lub materiałów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty dokumenty potwierdzające równoważność zaoferowanych wyrobów. Wykonawca w przypadku stwierdzenia konieczności wprowadzenia zmian lub modyfikacji w przedmiocie zamówienia zwraca się z wnioskiem do zamawiającego w trybie określonym w art. 38 ustawy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ELKOR-BUD Sp. z o.o., ul. Śnieżna 1, 80-554 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 70680,93 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 109999,97
Oferta z najniższą ceną: 109999,97 / Oferta z najwyższą ceną: 109999,97
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa wstępnie zadrukowanych blankietów Elektronicznej Legitymacji Studenckiej dla Politechniki Gdańskiej
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi w formule zaprojektuj i wybuduj wraz z kontrolą rozliczenia zadania w podziale na części
- Dostawa urządzeń służących do celów naukowo - badawczych realizowanych w ramach projektu naukowego
- Dostawa precyzyjnej, uniwersalnej maszyny wytrzymałościowej 10kN z przedłużoną ramą +250mm oraz ekstensometrem wideo
- Remont budynku pracowników działu zieleni w Gdańskim Ogrodzie Zoologicznym
- Remont pomieszczeń Domu Studenckiego nr 3 Politechniki Gdańskiej przy ul. Do Studzienki 32 w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa Budynku Garażu Ochotniczej Straży Pożarnej w Magnuszewie z niezbędną infrastrukturą oraz wymianą konstrukcji dachu na istniejącej części budynku garażu
- BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ DLA MIEJSCOWOŚCI DOMANIÓW - ETAP 3
- Rewitalizacja budynku byłego dworca PKP we Fromborku
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Juliusza Słowackiego w Białymstoku
- Pomoc osobom z niepełnosprawnościami z terenu Powiatu Łosickiego w dostępie do całodobowego wsparcia w ramach utworzenia Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Nowych Litewnikach.
- Wymiana trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.