Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-09-10
Ostrowice: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania:
Uporządkowanie gospodarki wodno- ściekowej na terenie Gminy Ostrowice
w obszarze Drawskiego Parku Krajobrazowego - Etap II
Numer ogłoszenia: 287584 - 2010; data zamieszczenia: 10.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Ostrowice , 6 6, 78-506 Ostrowice, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3615226 3615252, faks 094 3615227.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania: Uporządkowanie gospodarki wodno- ściekowej na terenie Gminy Ostrowice w obszarze Drawskiego Parku Krajobrazowego - Etap II.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania: Uporządkowanie gospodarki wodno- ściekowej na terenie Gminy Ostrowice w obszarze Drawskiego Parku Krajobrazowego - Etap II Zakres rzeczowy pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu na zadaniach: 1.Kanalizacja sanitarna w m. Bolegorzyn wraz z przesyłem do Nowego Worowa: kolektor grawitacyjny PVC O 200 - 514m, przyłącza PVC O 160 - 19m, kolektor tłoczny PE O 125 - 3905m wraz z rozbiórką i odtworzeniem dróg. 2.Sieć wodociągowa w m. Przytoń: rurociągi PE O 110 - 1210,20m, PE O 190 - 8,9m, przyłącza wodociągowe O 32 - 137,8m, PE O 40 - 115m wraz z rozbiórką i odtworzeniem dróg. 3.Sieć wodociągowa w m. Bolegorzyn: rurociąg PE O 110 - 452,8m, PE O 90 - 356,4m, PE O 63 - 30,5m, przyłącza wodociągowe PE O 32 - 194,1m, PE O 40 - 12,2m wraz z rozbiórką i odtworzeniem dróg 4.Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w m. Bolegorzyn: obejmuje roboty budowlane i konstrukcyjne oraz sanitarne i technologiczne (roboty rozbiórkowe i demontażowe, układ filtracji wody, układ podnoszący ciśnienie, instalacja sprężonego powietrza, pomiaru wody i płukania sieci, robót budowlanych, monitoringu SUW, instalacji elektrycznych i AKPiA). 5.Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w m. Dołgie: obejmuje roboty budowlane i konstrukcyjne oraz sanitarne i technologiczne (roboty rozbiórkowe i demontażowe, układ filtracji wody, układ podnoszący ciśnienie, instalacja sprężonego powietrza, pomiaru wody i płukania sieci, robót budowlanych, monitoringu SUW, instalacji elektrycznych i AKPiA). 6.Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w m. Ostrowice: obejmuje roboty budowlane i konstrukcyjne oraz sanitarne i technologiczne (roboty rozbiórkowe i demontażowe, układ filtracji wody, układ podnoszący ciśnienie, instalacja sprężonego powietrza, pomiaru wody i płukania sieci, robót budowlanych, monitoringu SUW, instalacji elektrycznych i AKPiA). 7.Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w m. Borne: obejmuje roboty budowlane i konstrukcyjne oraz sanitarne i technologiczne (roboty rozbiórkowe i demontażowe, układ filtracji wody, układ podnoszący ciśnienie, instalacja sprężonego powietrza, pomiaru wody i płukania sieci, robót budowlanych, monitoringu SUW, instalacji elektrycznych i AKPiA). 8.Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w m. Siecino: obejmuje roboty budowlane i konstrukcyjne oraz sanitarne i technologiczne (roboty rozbiórkowe i demontażowe, układ filtracji wody, układ podnoszący ciśnienie, instalacja sprężonego powietrza, pomiaru wody i płukania sieci, robót budowlanych, monitoringu SUW, instalacji elektrycznych i AKPiA)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 3 000,00 PLN (trzy tysiące PLN)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Potencjał kadrowy. a) Wykonawca oświadczy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b)Kluczowy personel Wykonawcy musi posiadać doświadczenie i kwalifikacje zgodnie z wymaganiami przedstawionymi poniżej: 1) Inżynier Rezydent. Wymagane kwalifikacje: - wykształcenie wyższe techniczne. Wymagane doświadczenie zawodowe: -doświadczenie zawodowe min. 10 lat, w tym przy realizacji i zarządzaniu co najmniej 2 inwestycjami o wartości robót nie mniejszej niż 5,00 mln PLN każda, współfinansowanymi ze środków Unii Europejskiej na stanowisku Inżynier Kontraktu lub Inżynier Rezydent. 2) Inspektor Robót Instalacyjnych Sanitarnych: Wymagane kwalifikacje: - wykształcenie wyższe techniczne. - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, bez ograniczeń (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi co najmniej w zakresie instalacjii urządzeń, cieplnych i gazowych wentylacyjnych) wraz z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego. Wymagane doświadczenie zawodowe: -nie mniej niż. 5-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu lub nadzorowaniu robót, w tym minimum 2 zadań z zakresu gospodarki wodno - ściekowej o wartości robót nie mniejszej niż 5,00 mln PLN każda. 3)Inspektor Robót Elektrycznych: Wymagane kwalifikacje: - wykształcenie wyższe techniczne. - uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w co najmniej zakresie instalacji i sieci elektrycznych wraz z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego Wymagane doświadczenie zawodowe: -nie mniej niż. 5-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu lub nadzorowaniu robót elektrycznych, w tym minimum 2 zadań z zakresu gospodarki wodno - ściekowej o wartości robót nie mniejszej niż 5,00 mln PLN każda. 5)Inspektor Robót Drogowych: Wymagane kwalifikacje: - wykształcenie wyższe techniczne. - uprawnienia do kierowania robotami w specjalności drogowej bez ograniczeń wraz z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego Wymagane doświadczenie zawodowe: -nie mniej niż. 5-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu lub nadzorowaniu robót drogowych, w tym minimum 2 zadań obejmujących budowę lub przebudowę dróg. 6) Specjalista ds. rozliczeń: Wymagane kwalifikacje: - wykształcenie wyższe techniczne lub ekonomiczne. Wymagane doświadczenie zawodowe: - nie mniej niż. 5-letnie doświadczenie zawodowe w rozliczaniu zadań, w tym min. 1 zadanie o wartości robót min. 5,00 mln PLN, współfinansowane ze środków unijnych 6.2.3. Doświadczenie Wykonawcy a) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) ukończył z należytą starannością realizację co najmniej: - 2 usług w zakresie pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu na zadaniach z zakresu gospodarki wodno - ściekowej współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej o wartości robót minimum 5,00 mln PLN każde. b) Warunek wymieniony, w pkt. a) musi zostać spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 6.2.4 Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu porównując przedstawione w ofercie dokumenty z warunkami udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia-nie spełnia 6.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, zobowiązani są: a) do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; b) spełniać warunki wymienione w punkcie 6 niniejszej SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Potencjał kadrowy. a) Wykonawca oświadczy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b)Kluczowy personel Wykonawcy musi posiadać doświadczenie i kwalifikacje zgodnie z wymaganiami przedstawionymi poniżej: 1) Inżynier Rezydent. Wymagane kwalifikacje: - wykształcenie wyższe techniczne. Wymagane doświadczenie zawodowe: - doświadczenie zawodowe min. 10 lat, w tym przy realizacji i zarządzaniu co najmniej 2 inwestycjami o wartości robót nie mniejszej niż 5,00 mln PLN każda, współfinansowanymi ze środków Unii Europejskiej na stanowisku Inżynier Kontraktu lub Inżynier Rezydent. 2) Inspektor Robót Instalacyjnych Sanitarnych: Wymagane kwalifikacje: - wykształcenie wyższe techniczne. - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, bez ograniczeń (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi co najmniej w zakresie instalacji i urządzeń, cieplnych i gazowych wentylacyjnych) wraz z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego. Wymagane doświadczenie zawodowe: - nie mniej niż. 5-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu lub nadzorowaniu robót, w tym minimum 2 zadań z zakresu gospodarki wodno - ściekowej o wartości robót nie mniejszej niż 5,00 mln PLN każda. 3) Inspektor Robót Elektrycznych: Wymagane kwalifikacje: - wykształcenie wyższe techniczne. - uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w co najmniej zakresie instalacji i sieci elektrycznych wraz z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego. Wymagane doświadczenie zawodowe: - nie mniej niż. 5-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu lub nadzorowaniu robót elektrycznych, w tym minimum 2 zadań z zakresu gospodarki wodno - ściekowej o wartości robót nie mniejszej niż 5,00 mln PLN każda. 5) Inspektor Robót Drogowych: Wymagane kwalifikacje: - wykształcenie wyższe techniczne. - uprawnienia do kierowania robotami w specjalności drogowej bez ograniczeń wraz z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego. Wymagane doświadczenie zawodowe: - nie mniej niż. 5-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu lub nadzorowaniu robót drogowych, w tym minimum 2 zadań obejmujących budowę lub przebudowę dróg. 6) Specjalista ds. rozliczeń: Wymagane kwalifikacje: - wykształcenie wyższe techniczne lub ekonomiczne. Wymagane doświadczenie zawodowe: - nie mniej niż. 5-letnie doświadczenie zawodowe w rozliczaniu zadań, w tym min. 1 zadanie o wartości robót min. 5,00 mln PLN, współfinansowane ze środków unijnych 6.2.3. Doświadczenie Wykonawcy a) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) ukończył z należytą starannością realizację co najmniej: - 2 usług w zakresie pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu na zadaniach z zakresu gospodarki wodno - ściekowej współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej o wartości robót minimum 5,00 mln PLN każde. b)Warunek wymieniony, w pkt. a) musi zostać spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 6.2.4 Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu porównując przedstawione w ofercie dokumenty z warunkami udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia-nie spełnia 6.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, zobowiązani są: a)do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; b)spełniać warunki wymienione w punkcie 6 niniejszej SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca osiągnął w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, średni roczny przychód netto ze sprzedaży w wysokości co najmniej 3.000.000,00 PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć rachunek zysków i strat, a w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, b)posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 500.000 PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500.000 PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym posiadają rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert c)posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 10.000.000 PLN. W celu potwierdzenia niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę warunki ekonomiczno-finansowe powinny być spełnione łącznie przez wszystkich Wykonawców składających wspólną ofertę.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- sprawozdanie finansowe w całości, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Nie dotyczy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ostrowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Ostrowice
Ostrowice nr 6
78 - 506 Ostrowice, pokój nr 4.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2010 godzina 14:00, miejsce: Gmina Ostrowice Ostrowice nr 6 78 - 506 0STROWICE sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Unia Europejska w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej w podziale na części
- Zarządzanie Projektem pt.: Budowa ścieżki rowerowej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 163 na odcinku Kołobrzeg - Pyszka
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Przebudowa dróg w obrębie ul. Stawowej, Glinianej, Słonecznej i Składowej w Wołowie wraz ze zmianą organizacji ruchu"
- Świadczenie usług konsultacyjno-doradczych oraz usług nadzoru inwestorskiego w ramach inwestycji pn.: Budowa ciągu pieszo-rowerowego na terenie gminy Racławice
- Wyk. dok. projektowej oraz robót budowlanych zw. z budową boiska treningowego wraz z halą pneumatyczną w ramach zad. inw. Budowa boiska treningowego wraz z halą pneumatyczną dla Akademii Młodej GieKSy
- Opracowanie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz pełnienie nadzoru autorskiego dla inwestycji na działce nr ewid. 814/5 obręb 1 w Kargowej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.