Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-14
Poznań: Wykonywanie usług konserwacji, napraw oraz świadczenie usług pogotowania dźwigowego urządzeń transportu bliskiego
Numer ogłoszenia: 287821 - 2010; data zamieszczenia: 14.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: "Poczta Polska Spółka Akcyjna" ul. Rakowiecka 26, 00-940 Warszawa, Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Poznaniu , ul. Głogowska 17, 60-943 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 0-61/8697011, faks 0-61/8697134.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.poczta-polska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług konserwacji, napraw oraz świadczenie usług pogotowania dźwigowego urządzeń transportu bliskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie konserwacji, naprawy oraz świadczenie usług Pogotowia Dźwigowego urządzeń transportu bliskiego (zwanych dalej UTB) będących własnością Zamawiającego, zainstalowanych w obiektach na terenie podległym CI OR w Poznaniu. Zestawienia UTB z określeniem rodzaju, miejsca zamontowania urządzenia, częstotliwością wykonywania przeglądów konserwacyjnych oraz (w przypadku napraw) przewidywanej ilości roboczogodzin zostały zawarte odpowiednio w załącznikach nr 1.1 - 1.9 do Formularza ofertowego.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.14.00-0, 50.75.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 17 900,00 zł (słownie: siedemnaście tysięcy dziewięćset złotych 00/100) na całość przedmiotu zamówienia oraz na poszczególne części w wysokości: *cześć nr 1 -1 900,00 zł (słownie: jeden tysiąc dziewięćset zł 00/100) *cześć nr 2 -1 900,00 zł (słownie: jeden tysiąc dziewięćset zł 00/100) *cześć nr 3 -1 300,00 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta zł 00/100) *cześć nr 4 -1 800,00 zł (słownie: jeden tysiąc osiemset zł 00/100) *cześć nr 5- 900,00 zł (słownie: dziewięćset zł 00/100) *cześć nr 6 -2 800,00 zł (słownie: dwa tysiące osiemset zł 00/100) *cześć nr 7 -2 700,00 zł (słownie: dwa tysiące siedemset zł 00/100) *cześć nr 8 - 800,00 zł (słownie: osiemset zł 00/100) *cześć nr 9 -3 800,00 zł (słownie: trzy tysiące osiemset zł 00/100)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. wykażą się wykonaniem konserwacji co najmniej trzech urządzeń transportu bliskiego.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. dysponują co najmniej jedną osobą, która posiadać będzie łącznie: -świadectwo kwalifikacji E spełniające wymagania kwalifikacji do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie: obsługi, konserwacji, dla urządzeń instalacji i sieci elektroenergetycznych zużywających energię elektryczną o napięciu nie wyższym niż 1 kV (spełniające wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. (Dz. U. Nr 89, poz. 828) w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci, uprawnienia eksploatacji potwierdzone świadectwem kwalifikacji: w grupie 1. Urządzenia instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną - pkt. 2), -zaświadczenie lekarskie dopuszczające do pracy na wysokościach, -zaświadczenie uprawniające do konserwacji dźwignic wydane przez organ właściwej jednostki dozoru technicznego.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)wypełniony i podpisany formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ wraz z kalkulacją cenową - będącą Załącznikiem Nr 1 do Formularza ofertowego. (Odpowiednio do części na którą/(e) składana jest oferta Załączniki nr 1.1-1.9). 2)w przypadku, gdy oferta jest podpisywana przez pełnomocnika: pełnomocnictwo obejmujące uprawnienia do składania oświadczeń wynikających z toku niniejszego postępowania. UWAGA: Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty w oryginale lub kserokopii, poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę udzielającą pełnomocnictwa lub notarialnie. 3)umowę spółki cywilnej - w przypadku, gdy Wykonawcą jest spółka cywilna.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.poczta-polska.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2010 godzina 09:45, miejsce: Poczta Polska Spółka Akcyjna Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Poznaniu Dział Zamówień Publicznych ul. Głogowska 17, 60-943 Poznań.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonywanie usług konserwacyjnych, napraw oraz świadczenia Pogotowia Dźwigowego UTB zamontowanych w obiektach zarządzanych przez Wydział Operacyjny Infrastruktury w Gorzowie Wlkp., ul. Jagiellończyka 4, 66-400 Gorzów Wlkp.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowym wykaz urządzeń, które podlegać będą konserwacji wraz z przewidywaną ilość rb oraz wartością materiałów przeznaczoną na naprawy określa Załącznik nr 1.1. do formularza ofertowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.14.00-0, 50.75.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonywanie usług konserwacyjnych, napraw oraz świadczenia Pogotowia Dźwigowego UTB zamontowanych w obiektach zarządzanych przez Wydział Operacyjny Infrastruktury w Kaliszu, ul. Zamkowa 18-20, 62-800 Kalisz.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowym wykaz urządzeń, które podlegać będą konserwacji wraz z przewidywaną ilość rb oraz wartością materiałów przeznaczoną na naprawy określa Załącznik nr 1.2. do formularza ofertowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.14.00-0, 50.75.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonywanie usług konserwacyjnych, napraw oraz świadczenia Pogotowia Dźwigowego UTB zamontowanych w obiektach zarządzanych przez Wydział Operacyjny Infrastruktury w Koninie, ul. Kolejowa 5a, 62-510 Konin.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowym wykaz urządzeń, które podlegać będą konserwacji wraz z przewidywaną ilość rb oraz wartością materiałów przeznaczoną na naprawy określa Załącznik nr 1.3. do formularza ofertowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.14.00-0, 50.75.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonywanie usług konserwacyjnych, napraw oraz świadczenia Pogotowia Dźwigowego UTB zamontowanych w obiektach zarządzanych przez Wydział Operacyjny Infrastruktury w Lesznie, ul. Dworcowa 3, 64-100 Leszno.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowym wykaz urządzeń, które podlegać będą konserwacji wraz z przewidywaną ilość rb oraz wartością materiałów przeznaczoną na naprawy określa Załącznik nr 1.4. do formularza ofertowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.14.00-0, 50.75.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonywanie usług konserwacyjnych, napraw oraz świadczenia Pogotowia Dźwigowego UTB zamontowanych w obiektach zarządzanych przez Wydział Operacyjny Infrastruktury w Pile, Al. Piastów 3, 64-920 Piła.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowym wykaz urządzeń, które podlegać będą konserwacji wraz z przewidywaną ilość rb oraz wartością materiałów przeznaczoną na naprawy określa Załącznik nr 1.5. do formularza ofertowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.14.00-0, 50.75.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wykonywanie usług konserwacyjnych, napraw oraz świadczenia Pogotowia Dźwigowego UTB zamontowanych w obiektach zarządzanych przez Wydział Operacyjny Infrastruktury Poznań Miasto ul. Głogowska 17, 60-943 Poznań.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowym wykaz urządzeń, które podlegać będą konserwacji wraz z przewidywaną ilość rb oraz wartością materiałów przeznaczoną na naprawy określa Załącznik nr 1.6. do formularza ofertowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.14.00-0, 50.75.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wykonywanie usług konserwacyjnych, napraw oraz świadczenia Pogotowia Dźwigowego UTB zamontowanych w obiektach zarządzanych przez Wydział Operacyjny Infrastruktury Poznań Województwo ul. Głogowska 17, 60-943 Poznań.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowym wykaz urządzeń, które podlegać będą konserwacji wraz z przewidywaną ilość rb oraz wartością materiałów przeznaczoną na naprawy określa Załącznik nr 1.7. do formularza ofertowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.14.00-0, 50.75.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Wykonywanie usług konserwacyjnych, napraw oraz świadczenia Pogotowia Dźwigowego UTB zamontowanych w obiektach zarządzanych przez Wydział Operacyjny Infrastruktury ds. WER w Komornikach przy ul. Polnej 120.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowym wykaz urządzeń, które podlegać będą konserwacji wraz z przewidywaną ilość rb oraz wartością materiałów przeznaczoną na naprawy określa Załącznik nr 1.8. do formularza ofertowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.14.00-0, 50.75.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Wykonywanie usług konserwacyjnych, napraw oraz świadczenia Pogotowia Dźwigowego UTB zamontowanych w obiektach zarządzanych przez Wydział Operacyjny Infrastruktury w Zielonej Górze ul. Elektronowa 1, 65-900 Zielona Góra.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowym wykaz urządzeń, które podlegać będą konserwacji wraz z przewidywaną ilość rb oraz wartością materiałów przeznaczoną na naprawy określa Załącznik nr 1.9. do formularza ofertowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.14.00-0, 50.75.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zakup i dostawa środków czystości do Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu - powtórka
- TPm-28/25 Remont łazienek i pionów sanitarnych w budynku Domu Studenckiego Medyk Uniwersytetu Medycznego przy ul. Rokietnickiej 4 w Poznaniu
- BUDOWA CHODNIKA W UL. CZARNKOWSKIEJ NA ODCINKU OD UL. DĄBROWSKIEGO DO UL. SYTKOWSKIEJ W POZNANIU
- Dostawa preparatów do żywienia pozajelitowego, dojelitowego i doustnego, zestawów do podaży żywienia dojelitowego
- Sukcesywne dostawy części zamiennych do pojazdów Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Poznaniu
- Bieżąca konserwacja nawierzchni DW 181 odcinek Mikołajewo-Ciszkowo km 45+300-46+ 725
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku
- Dostawa i montaż dźwigu w obiekcie Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie przy Al. Armii Krajowej 13/15 wraz z demontażem istniejącego dźwigu
- Dostawa i montaż dźwigów elektrycznych w budynkach urzędów skarbowych
- Poprawa dostępności budynków Urzędu Miasta, Przedszkola Nr 3 oraz trybuny przy Stadionie Miejskim w Tarnobrzegu.
- Wyk.bieżących usług remontowych w tym konserwacyjnych usuwania i zabezpieczania awarii oraz wyk.czynnośći usługowych niezbędnych do utrzymania w ruchu instalacji sanitarnych na terenie 4 ADM-ów w budynkach administrowanych przez ZGN Mokotów.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.