Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2005-06-17
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Bydgoszcz: dostawa sprzętu kwaterunkowego i tekstylii
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, do kontaktów: mgr Dorota Zdunowska (sprawy proceduralne), ul. Podchorążych 33, 85-915 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052/3784285, e-mail: rzi.szp@pow.mil.pl, www.rzi.hg.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, Andrzej Tomczak - sprawy techniczne, ul. Podchorążych 33, 85-915 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3783863. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu kwaterunkowego i tekstylii. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Dostawa sprzętu kwaterunkowego i tekstyli: Element I: wieszak do ubrań stojący, metalowy - 143szt, kosz na śmieci metalowy - 143szt, krzesło biurowe na metalowej podstawie twarde - 567szt; Element II: dywanik przyłóżkowy 1,4x0,7m - 497szt, firanka 1540m2, zasłonka - 1540m2; Element III: tapczan 497 szt. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: teren całego kraju wg załącznika do SIWZ. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.52.00.00 - Wyroby metalowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.91.36.00 - Śruby napędowe do statków Oryginalny kod CPV: 28.51.29.30 - Metalowe kosze na śmieci Kod CPV wg słownika 2008: 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci Oryginalny kod CPV: 36.11.14.20 - Krzesła biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.11.20.00 - Krzesła Oryginalny kod CPV: 17.00.00.00 - Tekstylia i wyroby włókiennicze Kod CPV wg słownika 2008: 19.00.00.00 - Skóra i tkaniny włókiennicze, tworzywa sztuczne i guma 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: powyżej 60.000EURO. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 2;
III.1) Wymagane wadium: El.I - 1.400zł,El.II - 650zł;El.III - 5.700zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą udzielać się wykonawcy spełniający warunki określone w art.22uPzp. Wykonawcy muszą załączyć do oferty dokumenty określone w SIWZ,zgodnie z rozporządzeniem w sprawie rodzaju dokumentów jakie można żądać Zamawiający (DzU Nr 71 poz. 645 z 2004r). Warunki ocenione będą metodą spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 04.08.2005. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 05.08.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 05.08.2005, godzina 10:30, siedziba Zamawiającego, pokój 410.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 13.06.2005.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Odnowa nawierzchni DW Nr 270 na odc. Izbica Kujawska (DW 269) - granica woj. od km 26+238 +do km 30+976 dł. 4,738km
- Dostawa mebli biurowych dla RDW Włocławek
- WZPiFP-49-25 Przechowywanie (parkowanie) pojazdów oraz części i podzespołów, które zabezpieczono na terenie działania KMP/KPP do postępowań procesowych prowadzonych przez jednostki Policji
- 31/PA/2025 Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach zarządzanych przez "ADM" Sp. z o.o. w Bydgoszczy zlokalizowanych w obrębie działania Rejonu Obsługi Mieszkańców Nr 3
- Dostawa kolumny anestezjologicznej sufitowej
- ZAKUP PRZYCZEPY SPECJALNEJ - PODNOSNIK KOSZOWY NA PLATFORMIE NA POTRZEBY BRYGADY DROGOWEJ ZARZĄDU DRÓG POWIATOWYCH W BYDGOSZCZY
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pojemników na odpady dla Czysty Region sp. z o. o. w Kędzierzynie-Koźlu
- Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni zawodowych w ramach projektu "Praktyka czyni mistrza w zawodzie - podniesienie jakości kształcenia zawodowego w Zespole Szkół CKZ Bujny
- "Poprawa jakości powietrza na terenie Biskupca."
- Dostawa mebli i wyposażenia biurowego - wyposażenie pracowni BCU
- Dostawa mebli i foteli biurowych
- Roboty budowlane związane z realizacją zadania pn.: "Modernizacja pomostu, rozbiórka kładki, oraz posadowienia obiektów małej architektury przy ścieżce przyrodniczej na Łąkach Nowohuckich", dla ZZM
więcej: Skóra i tkaniny włókiennicze, tworzywa sztuczne i guma »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.