eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WałczRemont Domu Studenckiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-10-28

Wałcz: Remont Domu Studenckiego
Numer ogłoszenia: 288372 - 2015; data zamieszczenia: 28.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 236116 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Wałczu, ul. Bydgoska 50, 78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, tel. 67 2500187, faks 67 2500187.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont Domu Studenckiego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące prace remontowe i przebudowę części pomieszczeń mieszkalnych na jednej kondygnacji budynku (parter) PWSZ w Wałczu przy ul. Bydgoskiej 50.2.Szczegółowy zakres robót objętych niniejszym zamówieniem określają : a. projekt budowlany (załącznik nr 9 do SIWZ)b. przedmiary robót (załącznik nr 10,11,12,13 do SIWZ), które mają jedynie charakter informacyjny i pomocniczy dla Wykonawcy, w celu sporządzenia oferty. 3.Nadzór nad robotami budowlanymi należy powierzyć osobie posiadającej odpowiednie uprawnia budowlane.4. W przypadku prac remontowych Kuchni i WC - Zamawiający wymaga, aby piony kanalizacyjne zostały doprowadzone do samego sufitu i zaślepione, w celu umożliwienia w przyszłości podłączenia urządzeń na I piętrze.5.Wybór koloru farb i koloru wykładziny PCV (zgrzewanej na gorąco) należy uzgodnić z Zamawiającym (do wyceny należy przyjąć kolory jasne, pastelowe, w średnim zakresie cenowym). 6.Zamawiający uznaje za konieczne dokonanie przez Wykonawcę oględzin budynku celem sprawdzenia i zapoznania się z przyszłym terenem prac oraz warunkami związanymi z wykonywaniem robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia oraz uzyskania informacji koniecznych do oceny i wyceny wszystkich robót i czynności niezbędnych do realizacji niniejszego zamówienia 7. Prowadząc roboty remontowe Wykonawca musi uwzględnić fakt, że w niektórych pomieszczeniach w Domu Studenckim będą przebywać Studenci. Prace remontowe należy przeprowadzać w jak najmniej uciążliwy sposób dla mieszkańców Domu Studenckiego.8. Wykonawca zobowiązany jest wypełnić załączone przedmiary bez zmian (co do obmiarów) z podaniem cen jednostkowych wskazanych pozycji. Będzie to podstawą porównania ofert i przyjęcia wstępnej wartości umowy na realizacje remontu. Ostateczne rozliczenie zostanie wykonane obmiarem powykonawczym z zastosowaniem cen jednostkowych zastosowanych w ofercie. 9. W przypadku, gdy ilość faktycznie wykonanych robót będzie odbiegała od ilości robót wynikających wprost z przedmiaru robót będącego podstawą obliczenia wynagrodzenia kosztorysowego, wynagrodzenie określone w ofercie Wykonawcy zostanie proporcjonalnie zmniejszone lub zwiększone przy zachowaniu cen jednostkowych zawartych w kosztorysie ofertowym. 10. W przypadku, gdy wystąpi konieczność dokonania robót innego rodzaju niż w przedmiarze robót , a koniecznych do wykonania przedmiotu umowy, mogą być one wykonane po zatwierdzeniu przez Zamawiającego i zostaną rozliczone na podstawie kosztorysów szczegółowych przygotowanych przez Wykonawcę, a zatwierdzonych przez Zamawiającego według poniższych składników cenotwórczych roboczogodzina R - koszty ogólne Ko pośrednie od R + S -zysk Z od R+Ko + S + Ko R + Ko S - sprzęt S i materiały M - ceny minimalne według Sekocenbud za kwartał poprzedzający wykonywanie robót 11. Podstawą do sporządzenia kosztorysów szczegółowych będą KNR-y. W przypadku braku odpowiednich pozycji w KNR-ach, zastosowane zostaną KNNR-y, a następnie wycena indywidualna Wykonawcy zatwierdzona przez Zamawiającego.12. W przypadku gdy do całkowitego wykonania przedmiotu zamówienia konieczne jest wykonanie tzw. robót dodatkowych, czyli robót nieprzewidzianych w przedmiarze robót, a koniecznych do wykonania przedmiotu zamówienia, rozpoczęcie wykonywania tych robót może nastąpić po pisemnej zgodzie Zamawiającego. Bez zgody Wykonawca nie może rozpocząć wykonywania robót dodatkowych.13. Bez uprzedniej zgody Zamawiającego mogą być wykonywane jedynie prace niezbędne ze względu na bezpieczeństwo lub konieczność zapobieżenia awarii.14. Ceny jednostkowe robót użyte przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym oraz składniki cenotwórcze pozostają niezmienne przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia.15. Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu zamówienia 16. Przewiduje się także możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy, w sytuacji gdy wykonanie danych robót będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu zamówienia.17.Za roboty niewykonane jako zbędne, choć objęte kosztorysem ofertowym oraz specyfikacją istotnych warunków zamówienia wynagrodzenie nie przysługuje. Podstawą zapłaty będą faktury wystawione przez Wykonawcę Zamawiającemu, sporządzone na podstawie protokołów podpisanych przez strony, bez stwierdzonych wad i usterek.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.41.00.00 - Tynkowanie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Jarosław Wardak Zakład Ogólnobudowlany, ul.Ks.Malapszego 10 lok.26, 64-800 Chodzież, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 133566,22 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 107592,86

  • Oferta z najniższą ceną: 107592,86 / Oferta z najwyższą ceną: 133113,98

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.