To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-03-21
Bydgoszcz: Świadczenie usługi ochrony fizycznej mienia, budynków i osób w Prokuraturach okręgu bydgoskiego w okresie od dnia 01.04.2016 roku do dnia 31.03.2017 roku
Numer ogłoszenia: 28847 - 2016; data zamieszczenia: 21.03.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 22431 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Bydgoszczy, ul. Stefana Okrzei 10, 85-317 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 32 33 130, faks 52 32 33 130.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi ochrony fizycznej mienia, budynków i osób w Prokuraturach okręgu bydgoskiego w okresie od dnia 01.04.2016 roku do dnia 31.03.2017 roku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi stałej, bezpośredniej ochrony fizycznej mienia, budynków i osób, w Prokuraturach okręgu bydgoskiego. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przy pomocy zatrudnionych przez siebie kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej oraz pracowników ochrony, sprawował stałą, bezpośrednią ochronę fizyczną mienia składającego się z budynków wskazanych w Załączniku nr 6 do SIWZ, ich pomieszczeń oraz rzeczy i osób znajdujących się w tych pomieszczeniach. Szczegółowy sposób sprawowania ochrony reguluje Załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby na terenie miasta Bydgoszczy oraz miast będących siedzibami Prokuratur Rejonowych i ośrodków zamiejscowych Prokuratur. Wykonawca zabezpieczył patrol interwencyjny, którego czas dojazdu wyniósłby nie więcej niż 10 minut, liczonych od momentu zgłoszenia telefonicznego. Dodatkowo przedmiotem zamówienia jest tzw. dyżur interwencyjny, polegający na konieczności sprawowania ochrony przez jednego pracownika ochrony, w inne dni lub w innych godzinach niż wskazane w załączniku nr 6 do SIWZ. Liczba godzin ww. dyżuru wynosi łącznie 120 godzin w czasie trwania umowy. Zamawiający zapewni kwalifikowanym pracownikom ochrony fizycznej oraz pracownikom ochrony zatrudnionym przez Wykonawcę możliwość korzystania z linii telefonicznej w celach związanych z wykonywaniem Zamówienia. Zamawiający zobowiąże się także do nie zatrudniania, bez uprzedniego uzgodnienia tego z Wykonawcą, innych przedsiębiorców prowadzących działalność w zakresie usług ochrony mienia, którzy mieliby wykonywać usługi w miejscu wykonania Zamówienia w zakresie tożsamym lub zbliżonym z zakresem usług świadczonych przez Wykonawcę. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ciągłego nadzoru nad sprawowaniem ochrony. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia książki dyżurów, do której personel Wykonawcy wpisywać będzie wszelkie spostrzeżenia, uwagi oraz istotne wydarzenia związane ze sprawowaniem ochrony. W terminie do piątego dnia następującego po miesiącu świadczenia usług, Wykonawca zobowiązany będzie do składania Zamawiającemu książki dyżurów prowadzonej w miesiącu poprzedzającym, celem kontroli. Osobą odpowiedzialną ze strony Zamawiającego za comiesięczny odbiór książki dyżurów jest pan Filip Zboiński. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mienia, brakach w wyposażeniu budynku lub podobnych przypadków wymagających podjęcia działań, należy niezwłocznie powiadomić o tym fakcie pracownika Prokuratury - p. Filip Zboiński, a w przypadku jego nieobecności p. Beata Łangowska. Wykonawca odpowiadać będzie wobec Zamawiającego za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu przez personel Wykonawcy oraz osoby trzecie na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym. Faktury będą wystawiane przez Wykonawcę do piątego dnia miesiąca następującego po miesiącu świadczenia usług. Płatności dokonywane będą w terminie 30 dni od otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury, przelewem na wskazany w umowie rachunek Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest do wystawiania oddzielnej, comiesięcznej faktury VAT za wykonaną usługę ochrony świadczoną dla budynku Sądu Rejonowego w Nakle, na płatnika Sąd Okręgowy w Bydgoszczy. Ponadto faktura VAT wystawiona dla Zamawiającego zawierała będzie ogólną (łączną) kwotę należności dla Wykonawcy za dany miesiąc świadczenia usługi oraz kwoty podane z rozbiciem na poszczególne budynki, o których mowa w załączniku nr 6 do niniejszej SIWZ. Osoba uprawniona do reprezentacji Wykonawcy, przekaże osobie uprawnionej do reprezentacji Zamawiającego, do dnia 30 marca 2016 roku Regulamin działania służby ochrony z podziałem na kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej oraz pracowników ochrony. Po podpisaniu umowy najpóźniej 3 dni przed rozpoczęciem wykonywania usługi, Wykonawca po uzgodnieniu z Zamawiającym ustali sposób przekazania kluczy i kodów alarmowych do obiektów bez ochrony całodobowej. W obiektach chronionych całodobowo zostanie ustalony sposób przejęcia służby tak by zachować ciągłość świadczenie ochrony. Niezwłocznie po rozpoczęciu wykonywania usługi Wykonawca zapewni sprawny przesył sygnału alarmowego z obiektów Prokuratury do wyznaczonych pracowników Wykonawcy. Wykonawca na własny koszt dokona przeprogramowania centrali alarmowych w budynkach Prokuratury tak by sygnał alarmowy był przesyłany do pracowników pełniących służbę na danym obiekcie lub do patroli interwencyjnych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy. Wykonawca wskaże w ofercie, zgodnie z art. 36b Ustawy, którą część zamówienia powierzy do wykonania podwykonawcom. Zamawiający dopuszcza zmianę podwykonawcy po wcześniejszym uprzedzeniu Zamawiającego i jego akceptacji. Klauzula społeczna: Wykonawca przy realizacji zamówienia zatrudni co najmniej 2 osoby niepełnosprawne - co oznacza osoby spełniające przesłanki ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 roku o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych. Osoby te zostaną zatrudnione u Wykonawcy na okres obowiązywania umowy tj. od dnia 1 kwietnia 2016 roku do dnia 31 marca 2017 roku i będą one brały czynny udział w wykonywaniu przedmiotu zamówienia (znajdą sią w wykazie, o którym mowa w punkcie 5.1.3. ppkt b SIWZ). Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu do dnia 23 marca 2016 roku w oddzielnej kopercie: - dokumenty poświadczające niepełnosprawność ww. osób, - dokumenty poświadczające fakt zatrudnienia tych osób na okres od dnia 01.04.2016 roku do dnia 31.03.2017 roku. Wykonawca jest zobowiązany do przedstawiania Zamawiającemu, w niżej podanych terminach, ewidencji czasu pracy ww. osób niepełnosprawnych. Ewidencja powinna zawierać wskazanie osoby, dni, w których wykonywała ona pracę, liczbę godzin pracy, a także budynek, w którym praca była świadczona. Terminy składania ewidencji: 31 maj 2016, 30 sierpień 2016, 29 listopad 2016, 31 marzec 2017. Nie złożenie ewidencji skutkować będzie uznaniem, że Wykonawca nie zatrudnia ww. osób i naliczeniem kary umownej, o której mowa we wzorze umowy. W przypadku rozwiązania umowy z podaną osobą niepełnosprawną lub przez osobę niepełnosprawną, Wykonawca zobowiązany jest zatrudnić w to miejsce inną osobę niepełnosprawną, tak aby przez cały okres świadczenia usługi, zatrudnione były minimum 2 osoby niepełnosprawne.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.03.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA OCHRONY OSÓB I MIENIA JAG - SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA OCHRONY OSÓB I MIENIA JAG - SP. Z O.O.
- Agencją Ochrony Osób i Mienia J.A.G. Sp. z o.o., ul. Saperów 184, 85-539 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 344542,36 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 484220,00
Oferta z najniższą ceną: 484220,00 / Oferta z najwyższą ceną: 748238,40
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- 11/PA/2025 Remont lokali mieszkalnych (pustostanów) przy ul. Fordońskiej 432 lok. 10, 12, 88, 114 zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich "ADM" Sp. z o.o.
- Dostawa komputerów
- 5/PM/2025 Budowa instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej wraz z budową węzła cieplnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Kanałowej 2 w Bydgoszczy
- Naprawa i obsługa techniczna środków transportowych będących w posiadaniu GDDKiA Oddział w Bydgoszczy - pojazdy i przyczepki użytkowane w Oddziale i podległych jednostkach z podziałem na 6 części.
- Dostawa mebli biurowych
- Dostawy sukcesywne rękawic chirurgicznych na okres 24 miesięcy
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona osób i mienia - Kochcice
- Dozorowanie i ochrona obiektów, terenu i mienia poprzez monitorowanie systemów w Zakładzie Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej"
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia oraz usługi konwojów środków pieniężnych dla Stadionu Miejskiego w Katowicach Sp. z o. o.
- Ochrona osób i mienia na terenie Teatru Baj w Warszawie
- Usługa ochrony osób i mienia oraz imprez targowych i wystawienniczych Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu
- Wykonywanie usług ochrony na rzecz Muzeum Etnograficznego w Zielonej Górze-Ochli
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.