eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › wykonywanie usług pralniczych na rzecz SPSK-2

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-06-01

POZYCJA 28848

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Poznań: wykonywanie usług pralniczych na rzecz SPSK-2

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 2 im. H. Święcickiego AM, do kontaktów: Krzysztof Zedlewski, ul. Przybyszewskiego 49, 60-355 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8691759, fax 061 8691695, e-mail: zpspsk2@am.poznan.pl, www.am.poznan.pl/spsk2/dyrekcja.htm. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonywanie usług pralniczych na rzecz SPSK-2. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: wykonywanie usług pralniczych na rzecz SPSK-2. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 2, im. H. Święcickiego Akademii Medycznej, 60-355 Poznań, ul. Przybyszewskiego 49. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 93.10.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho Kod CPV wg słownika 2008: 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: między 60 000 a 130 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 9100. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej Wykonawcy 3. Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS 4. Zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 p.z.p 5. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 p.z.p; 6. W przypadku gdy Wykonawcą jest spółka cywilna Zamawiający wymaga dołączenia do oferty kopii umowy spółki z ewentualnymi aneksami wskazującymi aktualny na dzień składania oferty sposób reprezentacji Wykonawcy 7. Bilans oraz rachunek zysków i strat, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu - informację określającą: obroty, zysk oraz zobowiązania i należności z ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres 8. opinia bankowa o Wykonawcy 9. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia wykazu co najmniej 3 wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw o zakresie podobnym do przedmioty niniejszego postępowania 10. Zamawiający wymaga złożenia pełnomocnictwa dla pełnomocnika reprezentującego konsorcjum na zewnątrz. 16. Kserokopie aktualnych polis OC i NW dla pojazdu. 17. Kserokopii wydanych zaświadczeń przez Wykonawcę dla kierowców zastępujących wydane świadectwa kwalifikacji lub posiadanych świadectw kwalifikacji , o ile są one jeszcze ważne.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 17.07.2006, cena - 60. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 17.07.2006 godzina 09:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 17.07.2006, godzina 09:15, budynek O, salka konferencyjna.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 23.05.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.