Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-21
Szczecin: Usługa polegająca na naprawie głównej aparatów powietrznych wraz z butlami i masek do aparatów powietrznych.
Numer ogłoszenia: 288508 - 2009; data zamieszczenia: 21.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury , ul. Narutowicza 17B, 70-240 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 8892000, 8892026, faks 091 8892024, 8892029, 4331054.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzi.szczecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna MON.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa polegająca na naprawie głównej aparatów powietrznych wraz z butlami i masek do aparatów powietrznych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części: część I - naprawa główna aparatów powietrznych wraz z butlami i masek do aparatów powietrznych - aparat powietrzny APS 2/2 - 50 część II - naprawa główna aparatów powietrznych wraz z butlami i masek do aparatów powietrznych - aparat BD-96 Compact, część III - naprawa główna aparatów powietrznych wraz z butlami i masek do aparatów powietrznych - maska nadciśnieniowa typu FENZY, część IV - naprawa główna aparatów powietrznych wraz z butlami i masek do aparatów powietrznych - aparat powietrzny PA-91 Plus DRAGER, część V - naprawa główna aparatów powietrznych wraz z butlami i masek do aparatów powietrznych - aparat powietrzny APS 3N Auer.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.25.10.00 - Usługi straży pożarnej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.Zamawiający nie wymaga wniesienia Zabezpieczenia Należytego Wykonania Umowy.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy PZP o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 UPZP. Ocena: Spełnia/Nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A.W celu potwierdzenia posiadania przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania określonej działalności pozwalającej na realizację zamówienia: a)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie usług umożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. B.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym: a) Wykazu osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Załączając kopię aktualnych autoryzacji, uprawnień, świadectwa, certyfikaty do wykonywania napraw aparatów powietrznych wraz z butlami i masek do aparatów powietrznych. Warunek spełnia wykazanie min 1 osoby z kwalifikacjami uprawniającymi do wykonywania naprawy aparatów powietrznych i masek zgodnie z obowiązującymi przepisami na sprzęt wymieniony w załącznikach do SIWZ - specyfikacja techniczna tj. uprawnieniami do naprawy aparatów powietrznych wraz z butlami i masek do aparatów powietrznych do wszystkich rodzajów, na które Wykonawca składa ofertę. b)Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. C. W przypadku składania oferty wspólnej (przez konsorcjum) Wykonawcy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3.Brak jakiegokolwiek oświadczenia, dokumentu, o których mowa w ust. 2 pkt. 1) i 2) jak i udzielenie informacji nieprawdziwej spowoduje wykluczenie Wykonawcy i uznania oferty za odrzuconą (art. 24 ust. 1÷4).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.rzi.szczecin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Po uiszczeniu opłaty w kasie siedziby RZI Szczecin lub na konto Nr 97 1010 1599 0023 8113 9150 0000 w wysokości 7,00 PLN z opisem: opłata za SIWZ nr sprawy 113/U/2009 lub ze strony www bezpłatnie..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Siedziba RZI Szczecin.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Naprawa główna aparatów powietrznych wraz z butlami i masek do aparatów powietrznych - aparat powietrzny APS 2/2 - 50..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa polegająca na naprawie głównej aparatów powietrznych wraz z butlami i masek do aparatów powietrznych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.25.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Naprawa główna aparatów powietrznych wraz z butlami i masek do aparatów powietrznych - aparat BD-96 Compact,.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa polegająca na naprawie głównej aparatów powietrznych wraz z butlami i masek do aparatów powietrznych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.25.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Naprawa główna aparatów powietrznych wraz z butlami i masek do aparatów powietrznych - maska nadciśnieniowa typu FENZY.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa polegająca na naprawie głównej aparatów powietrznych wraz z butlami i masek do aparatów powietrznych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.25.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Naprawa główna aparatów powietrznych wraz z butlami i masek do aparatów powietrznych - aparat powietrzny PA-91 Plus DRAGER..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa polegająca na naprawie głównej aparatów powietrznych wraz z butlami i masek do aparatów powietrznych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.25.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Naprawa główna aparatów powietrznych wraz z butlami i masek do aparatów powietrznych - aparat powietrzny APS 3N Auer..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa polegająca na naprawie głównej aparatów powietrznych wraz z butlami i masek do aparatów powietrznych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.25.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- WYMIANA OKIEN WRAZ Z MALOWANIEM POMIESZCZEŃ NA WYDZIALE INFORMATYKI PRZY UL. ŻOŁNIERSKIEJ 49 W SZCZECINIE
- Dostawy warzyw i owoców do Domu Pomocy Społecznej Dom Kombatanta i Pioniera Ziemi Szczecińskiej będącego jednostką organizacyjną Gminy Miasto Szczecin
- Dostawa sprzętu komputerowego
- EP/220/30/2025 Konserwacja i serwis systemu cieplnego w SPWSZ w Szczecinie dla lokalizacji przy ul. Arkońskiej 4
- Dostawy pieczywa i wyrobów cukierniczych do Domu Pomocy Społecznej Dom Kombatanta i Pioniera Ziemi Szczecińskiej będącego jednostką organizacyjną Gminy Miasto Szczecin
- Dostawy różnych artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej Dom Kombatanta i Pioniera Ziemi Szczecińskiej będącego jednostką organizacyjną Gminy Miasto Szczecin
więcej: przetargi w Szczecinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.