To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-01-27
Gdynia: Dostawa profesjonalnych środków i sprzętu do utrzymania czystości.
Numer ogłoszenia: 28865 - 2009; data zamieszczenia: 27.01.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 336977 - 2008r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Morski im. PCK, ul. Powstania Styczniowego 1, Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6998127, faks 058 6998338.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa profesjonalnych środków i sprzętu do utrzymania czystości..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa profesjonalnych środków i sprzętu do utrzymania czystości. Przedmiot zamówienia obejmuje cztery zadania częściowe: zadanie 1 - środki do profesjonalnego utrzymania czystości w oddziałach szpitala zadanie 2 - środki do profesjonalnego utrzymania czystości w kuchni szpitalnej i kuchenkachoddziałowych zadanie 3 - środki do maszynowego mycia i dezynfekcji sprzętu medycznego w myjniach-dezynfektorach zadanie 4 - drobny sprzęt do utrzymania czystości. Szczegółowy asortyment, szacunkowe ilości oraz wymagane parametry określone zostały w formularzu cenowym...
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.52.58.00 - Ściereczki do czyszczenia 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 64630.98 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: zadanie 1
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO "NOVAX" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO "NOVAX" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo NOVAX Sp. z o.o., Plac Wolności 7,, 85-004 Bydgoszcz,, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 27147.76
- Oferta z najniższą ceną: 27147.76 oferta z najwyższą ceną: 34819.63
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: zadanie 3
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Schulke Polska Sp. z o.o., ul Rydygiera 8,, 01-793 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 1434.43
- Oferta z najniższą ceną: 1434.43 oferta z najwyższą ceną: 1878.35
- Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: zadanie 4
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO "NOVAX" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO "NOVAX" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo NOVAX Sp. z o.o.,, Plac Wolności 7, 85-004 Bydgoszcz,, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 36048.79
- Oferta z najniższą ceną: 36048.79 oferta z najwyższą ceną: 59007.29
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Wykonanie okresowych prac serwisowych oraz remontowych na samolocie L410-UVP-E-LW Turbolet SP-MBA.
- "Utrzymanie czystości na nabrzeżach portowych w Porcie Łeba"
- Prowadzenie sesji terapii systemowej dla rodzin wskazanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społeczne
- Wykonanie serwisowych przeglądów silników i agregatów prądotwórczych na jednostkach pływających Ośrodka Szkolenia Żeglarskiego MW
- Tekstylia z logiem Wydziału Zarządzania i Nauk o Jakości
- Rozbudowa boiska wielofunkcyjnego wraz z elementami małej architektury na terenie Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa środków czystości, środków do higienizacji na potrzeby Jednostki Wojskowej Nr 3964 w 2025 r.
- Dostawa środków do dezynfekcji sygnatura sprawy: 33-W-D-02-2025
- Dostawa środków dezynfekcyjnych do bronchoskopu dla potrzeb Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu
- Dostawa Środków dezynfekcyjnych do narzędzi, dezynfekcja błon śluzowych, testy, papiery i wskaźniki do sterylizacji
- dostawy drobnego sprzętu medycznego
- "Dostawa produktów farmaceutycznych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych, kremów i płynów farmaceutycznych dla potrzeb 35 WOG oraz jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.