eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówPostępowanie o udzielenie zamówienia publicznego nazwą Kasjer fakturzysta z obsługą komputera, kas fiskalnych oraz terminali płatniczych wraz z blokiem językowym - język angielski, prowadzonego w trybie zamówienia z wolnej ręki, znak sprawy ZP - 271/20/20



Ogłoszenie z dnia 2008-10-29

Kraków: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego nazwą Kasjer fakturzysta z obsługą komputera, kas fiskalnych oraz terminali płatniczych wraz z blokiem językowym - język angielski, prowadzonego w trybie zamówienia z wolnej ręki, znak sprawy ZP - 271/20/2008
Numer ogłoszenia: 288815 - 2008; data zamieszczenia: 29.10.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego, ul. Mazowiecka 21, Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 2997425, 012 6237480, faks 012 6325215.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego nazwą Kasjer fakturzysta z obsługą komputera, kas fiskalnych oraz terminali płatniczych wraz z blokiem językowym - język angielski, prowadzonego w trybie zamówienia z wolnej ręki, znak sprawy ZP - 271/20/2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia dla 41 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Urzędzie Pracy Powiatu Krakowskiego, na następujących warunkach: 1. Szkolenie 41 osób odbędzie się w ramach dwóch grup: 20 i 21 - osobowych 2. Łączna ilość godzin szkolenia wyniesie 200 w tym: - zajęcia praktyczne w wymiarze 114 godzin lekcyjnych (45-minutowych): z zakresu technik komputerowych stosowanych w handlu - 90 godzin z zakresu dokumentacji handlowej i magazynowej - 8 godzin z zakresu obsługi kas fiskalnych i terminali płatniczych - 16 godzin - zajęcia teoretyczne w wymiarze 86 godzin (45-minutowych) z zakresu dokumentacji handlowej i magazynowej - 8 godzin z zakresu prawa gospodarczego w handlu - 16 godzin z zakresu organizacji i techniki w handlu - 8 godzin z zakresu towaroznawstwa handlowego - 16 godzin zajęcia z zakresu języka angielskiego - 30 godzin 45 - minutowych stanowić będą kurs podstawowego słownictwa i zwrotów mających zastosowanie podczas pracy na stanowisku kasjera handlowego trening interpersonalny stanowiący 8 godzin 45 - minutowych 3. Dzienny wymiar zajęć dydaktycznych nie przekroczy 8 godzin. 4. Zajęcia odbywać się będą od poniedziałku do piątku (dopuszcza się również realizowanie zajęć w soboty), w godzinach pomiędzy 8.00 a max 20.00 z uwzględnieniem dwóch przerw kawowych dla uczestników. 5. Usługa szkoleniowa zrealizowana zostanie w terminie do dnia 30 listopada 2008 roku. 6. Miejsce realizacji szkolenia znajduje się na terenie miasta Krakowa przy ul. Wrocławskiej 8A oraz św. Filipa 17. Obiekty zostaną wynajęte od Wyższej Szkoły Ekonomii i Informatyki z Krakowa. 7. Consulting and Training Institute Spółka z o. o. zobowiązuje się do zapewnienia wszystkim uczestnikom materiałów dydaktycznych, jak również do przekazania jednego kompletu, w wersji papierowej i elektronicznej - na CD do Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego wliczając jego koszt w cenę szkolenia. 8. Szkolenie zakończy się oceną nabytych umiejętności w postaci egzaminu wewnętrznego i wydaniem zaświadczenia MEN spełniającego wymogi Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej oraz Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dn. 12.10.1993 r. w sprawie zasad i warunków podnoszenia kwalifikacji zawodowych i wykształcenia ogólnego dorosłych (Dz. U. Nr 103, poz. 472 z p. zm.) a także Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dn. 03.02.2006 r. w sprawie uzyskania i uzupełnienia przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216) oraz certyfikatu spełniającego wymogi Rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 z dnia 11 lipca 2006 r. ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności (Dz. Urz. UE L 210/25 z 31.7.2006) uchylającym rozporządzenie (WE) nr 1260/1999, Rozporządzenia Komisji WE nr 1828/2006 ustanawiającego szczegółowe zasady wykonania Rozporządzenia Rady WE nr 1083/2006 (Dz. Urz. UE L 371/1 z 27.12.2006), projektem Planu Komunikacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013 a także wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (www.efs.gov.pl zakładka PROMOCJA). 9. Realizujący szkolenie zobowiązany będzie do prowadzenia w trakcie szkolenia dokumentacji oznakowanej odpowiednimi symbolami i logo projektu, zgodnie z wymogami określonymi w punkcie 7, tj: a) List obecności uczestników szkolenia b) Dziennika zajęć zawierającego listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych c) Oświadczeń uczestników potwierdzających odbiór materiałów szkoleniowych d) Oświadczeń uczestników potwierdzających odbiór ciepłych posiłków e) Oświadczeń uczestników potwierdzających odbiór zestawu materiałów dydaktycznych f) Imiennej listy, na której uczestnicy szkolenia będą potwierdzać otrzymanie zwrotu kosztów przejazdu na szkolenie g) Rejestru wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenie i uzyskanie kwalifikacji h) Protokołu z egzaminu wewnętrznego. 10. CTI Spółka z o. o. zobowiązana jest, na podstawie art. 41 ust.7 i ust.8 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 roku o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008 r, Nr 69, poz. 415), do ubezpieczenia grupy szkoleniowej od następstw nieszczęśliwych wypadków według listy sporządzonej przez UPPK. Przed rozpoczęciem szkolenia Urząd przekaże CTI Sp. z o. o. listę uczestników szkolenia, a ten, najpóźniej w dniu rozpoczęcia szkolenia, przedstawi UPPK kopię polisy ubezpieczeniowej uczestników szkolenia. 11. Realizujący szkolenie zapewnieni wszystkim uczestnikom kursu niezbędne materiały dydaktyczne, których wydanie potwierdzone zostanie podpisanym przez uczestnika oświadczeniem. 12. Realizujący szkolenie zapewni codzienny dostęp do serwisu kawowego (tj. kawy, herbaty, wody mineralnej, drożdżówek lub ciasteczek) a także jeden ciepły, jednodaniowy posiłek dziennie. 13. Realizujący szkolenie zobowiązany będzie do bieżącego informowania Zamawiającego imiennym wykazem o nieobecnościach osób skierowanych na szkolenie a także przekazywania dokumentów dotyczących absencji. 14. Realizujący szkolenie zobowiązany będzie do poinformowania Zamawiającego imiennym wykazem o osobach, które nie zgłosiły się na rozpoczęcie szkolenia. 15. Realizujący szkolenie zobowiązany będzie do poinformowania Zamawiającego imiennym wykazem o osobach, które zrezygnowały z uczestnictwa w szkoleniu. 16. Ponadto, do pięciu dni od dnia zakończenia szkolenia, realizujący szkolenie zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu niżej wyszczególnione dokumenty: i) Oryginał imiennego wykazu osób, które ukończyły szkolenia j) Oryginał imiennego wykazu osób, które nie ukończyły szkolenia, nie zdały egzaminu końcowego lub do niego nie przystąpiły k) Oryginał rejestru wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenie i uzyskanie kwalifikacji l) Zaświadczenia o ukończeniu szkolenia opatrzone logo projektu 7 życzeń m) Zaświadczenie MEN o ukończeniu szkolenia n) Oryginał imiennej listy, na której uczestnicy szkolenia potwierdzą otrzymanie zwrotu kosztów przejazdu na szkolenie o) Kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem dziennika zajęć p) Kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem list obecności q) Oryginał oświadczenia uczestnika z potwierdzeniem odbioru materiałów dydaktycznych r) Kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem kart przeprowadzonych zajęć praktycznych s) Kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem polisy ubezpieczeniowej t) Oryginalnych oświadczeń uczestników potwierdzających odbiór ciepłych posiłków u) Kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem protokołu z egzaminu, jeżeli został on przeprowadzony v) Oryginał kosztorysu powykonawczego w) Innej dokumentacji niezbędnej do rozliczenia szkolenia. 17. Realizujący szkolenie zapewni uczestnikom szkolenia warunki do nauki w oparciu o zasady BHP. Sale dydaktyczne będą wyposażone stosownie do potrzeb 21-osobowej grupy słuchaczy, tj. w miejsca siedzące, ławki/stoliki, sprzęt audiowizualny, flipchart, tablice szkolne lub magnetyczne, niezbędne do nauki praktycznej urządzenia: kasy fiskalne, terminale płatnicze, stanowiska komputerowe, przy czym każdy uczestnik szkolenia będzie miał niezależny dostęp do stanowiska komputerowego posiadającego odpowiednie oprogramowanie do nauki fakturowania. 18. Realizujący szkolenie zobowiązany będzie do przeprowadzenia wśród uczestników zajęć oceny merytorycznej i technicznej przebiegu szkolenia, m.in. na podstawie formularza ankiety oceniającej przekazanej przez UPPK, jak również do przedstawienia jej wyników upoważnionemu pracownikowi Urzędu. 19. Realizujący szkolenie, przed rozpoczęciem szkolenia, zapozna jego uczestników ze szczegółowym programem poprzez przekazanie im harmonogramu realizowanych zajęć. Ponadto, każdy uczestnik zajęć otrzyma podstawowe materiały piśmienne niezbędne do sporządzania notatek (zeszyt, długopis). 20. Realizujący szkolenie zobowiązany będzie do wypłaty uczestnikom szkolenia zwrotu kosztów przejazdu na zajęcia na podstawie listy obecności. Jednostkowy koszt osobodnia wynosi 10,00 PLN. 21. Realizujący szkolenie zobowiązuje się do przechowywania dokumentów dotyczących realizacji szkolenia do dnia 31 grudnia 2020 roku w warunkach zapewniających ich bezpieczeństwo..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 73820.50 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO REALIZOWANY W RAMACH PODDZIAŁANIA 6.1.3 PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI.

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.10.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Consulting and Training Institute Spółka z o. o., ul. Wrocławska 8a, 30-006 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 73820.50
  • Oferta z najniższą ceną: 73820.50 oferta z najwyższą ceną: 73820.50
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.