eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KościerzynaZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG I CIĄGÓW PIESZYCH NA TERENIE MIASTA KOŚCIERZYNACZĘŚĆ A-Utrzymanie zimowe dróg o nawierzchni utwardzonej z użyciem solarek - posypywarek,CZĘŚĆ B-Utrzymanie zimowe dróg o nawierzchni utwardzonej z użyciem ciągników z rozrzutnikami, CZĘŚĆ C-Utrzymanie zimowe dróg gruntowych z użyciem ciągników ciężkich, CZĘŚĆ D-Utrzymanie zimowe chodników, parkingów i zatok postojowych z użyciem ciągników z rozrzutnikami CZĘŚĆ E-Ręczne utrzymanie chodników, schodów, przejść dla pieszych, przystanków komunikacji miejskiej i miejsc przy automatach parkingowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-13

Kościerzyna: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG I CIĄGÓW PIESZYCH NA TERENIE MIASTA KOŚCIERZYNA: CZĘŚĆ A-Utrzymanie zimowe dróg o nawierzchni utwardzonej z użyciem solarek - posypywarek,CZĘŚĆ B-Utrzymanie zimowe dróg o nawierzchni utwardzonej z użyciem ciągników z rozrzutnikami, CZĘŚĆ C-Utrzymanie zimowe dróg gruntowych z użyciem ciągników ciężkich, CZĘŚĆ D-Utrzymanie zimowe chodników, parkingów i zatok postojowych z użyciem ciągników z rozrzutnikami CZĘŚĆ E-Ręczne utrzymanie chodników, schodów, przejść dla pieszych, przystanków komunikacji miejskiej i miejsc przy automatach parkingowych
Numer ogłoszenia: 289156 - 2010; data zamieszczenia: 13.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kościerzyna , ul. 3 Maja 9A, 83-400 Kościerzyna, woj. pomorskie, tel. 058 6802300, faks (058) 6802320.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koscierzyna.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG I CIĄGÓW PIESZYCH NA TERENIE MIASTA KOŚCIERZYNA: CZĘŚĆ A-Utrzymanie zimowe dróg o nawierzchni utwardzonej z użyciem solarek - posypywarek,CZĘŚĆ B-Utrzymanie zimowe dróg o nawierzchni utwardzonej z użyciem ciągników z rozrzutnikami, CZĘŚĆ C-Utrzymanie zimowe dróg gruntowych z użyciem ciągników ciężkich, CZĘŚĆ D-Utrzymanie zimowe chodników, parkingów i zatok postojowych z użyciem ciągników z rozrzutnikami CZĘŚĆ E-Ręczne utrzymanie chodników, schodów, przejść dla pieszych, przystanków komunikacji miejskiej i miejsc przy automatach parkingowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg i ciągów pieszych na terenie miasta Kościerzyna obejmujące pięć części: A-Utrzymanie zimowe dróg o nawierzchni utwardzonej z użyciem solarek - posypywarek. B-Utrzymanie zimowe dróg o nawierzchni utwardzonej z użyciem ciągników z rozrzutnikami. C-Utrzymanie zimowe dróg gruntowych z użyciem ciągników ciężkich D-Utrzymanie zimowe chodników, parkingów i zatok postojowych z użyciem ciągnikówz rozrzutnikami E-Ręczne utrzymanie chodników, schodów, przejść dla pieszych, przystanków komunikacji miejskiej i miejsc przy automatach parkingowych.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje ewentualne udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i zgodnych z zamówieniem podstawowym

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości odpowiednio dla części: część A - 4.500PLN (słownie złotych: cztery tysiące pięćset) część B - 1.300PLN (słownie złotych: jeden tysiąc trzysta) część C - 400PLN (słownie złotych: czterysta) część D - 1.400PLN (słownie złotych: jeden tysiąc czterysta) część E - 1.600PLN (słownie złotych: jeden tysiąc sześćset)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca dysponuje sprzętem, urządzeniami i materiałami niezbędnymi do realizacji niniejszego zamówienia tj.: dla części A: -posypywarka (pług jednostronny boczny zakończony lemieszem gumowym, posypywarka) - min. 2 szt., wykorzystywana do posypywania wraz z odśnieżaniem lub do odśnieżania, -baza materiałowa wraz z punktem prowadzenia akcji zimowej znajduje się na terenie miasta Kościerzyna, dla części B: -ciągnik średni (pług zakończony lemieszem gumowym, rozrzutnik lub posypywarka) - min. 2szt., wykorzystywany do posypywania wraz z odśnieżaniem lub do odśnieżania, -baza materiałowa wraz z punktem prowadzenia akcji zimowej znajduje się na terenie miasta Kościerzyna, dla części C: -ciągnik ciężki (pług zakończony lemieszem gumowym oraz pług z lemieszem metalowym) - min. 2szt., dla części D: -ciągnik mały (pług zakończony lemieszem gumowym, rozrzutnik lub posypywarka) - min. 1 szt., wykorzystywany do posypywania wraz z odśnieżaniem lub do odśnieżania -ciągnik średni (pług zakończony lemieszem gumowym, rozrzutnik lub posypywarka) - min. 1 szt., wykorzystywany do posypywania wraz z odśnieżaniem lub do odśnieżania -baza materiałowa wraz z punktem prowadzenia akcji zimowej znajduje się na terenie miasta Kościerzyna, Dopuszcza się wykorzystanie tego samego sprzętu dla więcej niż jednej części jedynie dla ciągnika średniego z rozrzutnikiem lub posypywarką - dotyczy części B i D.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy dotyczące: 1)zmiany wysokości wynagrodzenia wykonawcy na skutek zmiany stawki podatku VAT, 2)zmiany przedstawiciela ze strony zamawiającego, zmiany osoby odpowiedzialnej po stronie wykonawcy za realizację przedmiotu zamówienia, 3)zmiany w danych podmiotowych oraz rachunku bankowym wykonawcy. 4)zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia. Zmiany, o których mowa wymagają pisemnej akceptacji zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koscierzyna.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Kościerzyna, ul. 3 Maja 9, 83-400 Kościerzyna, IV piętro bud. urzędu, pok. 67.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Kościerzyna, ul. 3 Maja 9, 83-400 Kościerzyna, IV piętro bud. urzędu, pok. 67.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ A: Utrzymanie zimowe dróg o nawierzchni utwardzonej z użyciem solarek - posypywarek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie zimowe dróg o nawierzchni utwardzonej z użyciem solarek - posypywarek.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ B: Utrzymanie zimowe dróg o nawierzchni utwardzonej z użyciem ciągników z rozrzutnikami.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie zimowe dróg o nawierzchni utwardzonej z użyciem ciągników z rozrzutnikami.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: CZĘŚĆ C: Utrzymanie zimowe dróg gruntowych z użyciem ciągników ciężkich.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie zimowe dróg gruntowych z użyciem ciągników ciężkich.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: CZĘŚĆ D: Utrzymanie zimowe chodników, parkingów i zatok postojowych z użyciem ciągników z rozrzutnikami.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie zimowe chodników, parkingów i zatok postojowych z użyciem ciągników z rozrzutnikami.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: CZĘŚĆ E: Ręczne utrzymanie chodników, schodów, przejść dla pieszych, przystanków komunikacji miejskiej i miejsc przy automatach parkingowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ręczne utrzymanie chodników, schodów, przejść dla pieszych, przystanków komunikacji miejskiej i miejsc przy automatach parkingowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.