Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-05-22
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Katowice: przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na zadaniu pn.: Zapora przeciwrumowiskowa na potoku Wilkówka w sołectwie Wilkowice, gm.Wilkowice, pow. bielski, woj. śląskie Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Śląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych, do kontaktów: Monika Podkowińska - Sieńko, ul. Jesionowa 9a, 40-159 Katowice, woj. śląskie, tel. (032) 2582061, fax (032) 2586810, 2582743, e-mail: podkowinska@szmiuw.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Śląski Zarzad Melioracji i Urządzeń Wodnych Oddział Bielsko - Biała, P. Lilianna Zarębińska P. Maria Skręt - Niżyńska, ul. Boruty Spiechowicza 24, 43-300 Bielsko - Biała, woj. śląskie, tel. 033/ 814-94-87, fax 033/ 814-94-87, e-mail: slaski.zarzad.melioracji.i.urzad@neostrada.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Śląski Zarzad Melioracji i Urządzeń Wodnych Oddział Bielsko - Biała, P. Lilianna Zarębińska P. Maria Skręt - Niżyńska, ul. Boruty Spiechowicza 24, 43-300 Bielsko - Biała, woj. śląskie, tel. 033/ 814-94-87, fax 033/ 814-94-87, e-mail: slaski.zarzad.melioracji.i.urzad@neostrada.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Śląski Zarzad Melioracji i Urządzeń Wodnych Oddział Bielsko - Biała, P. Lilianna Zarębińska P. Maria Skręt - Niżyńska, ul. Boruty Spiechowicza 24, 43-300 Bielsko - Biała, woj. śląskie, tel. 033/ 814-94-87, fax 033/ 814-94-87, e-mail: slaski.zarzad.melioracji.i.urzad@neostrada.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Samorządowa jednostka organizacyjna; Inne:melioracje wodne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na zadaniu pn.: Zapora przeciwrumowiskowa na potoku Wilkówka w sołectwie Wilkowice, gm.Wilkowice, pow. bielski, woj. śląskie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: gm.Wilkowice, pow. bielski, woj. śląskie\. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na zadaniu pn.: \Zapora przeciwrumowiskowa na potoku Wilkówka w sołectwie Wilkowice, gm.Wilkowice, pow. bielski, woj. śląskie 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów: 1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda oryginałów następujących dokumentów: 1. wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat /a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie/ 3 km regulacji lub odbudowy potoków górskich, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat i miejsca wykonania oraz odbiorców, a także załączenia kserokopii dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane z należytą starannością. 2. wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca - zgodnie z zał. nr 5 do siwz, 3. informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników (z wyszczególnieniem liczby pracowników na stanowisku kierowniczym), w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie 4. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia - kierownik budowy - min. 5 lat stażu, posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności : budowli hydrotechnicznych, wodno-melioracyjnej - potwierdzonych kserokopiami wymaganych uprawnień i przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, a także informacji dot. zakresu wykonywanych przez nich czynności; wymagane jest zatrudnienie min. 10 osób pracujących bezpośrednio w terenie przy wykonawstwie robót (nie dotyczy to obsługi biurowej i nadzorów obcych) - zgodnie z zał. nr 6 do siwz. C) w celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda oryginały lub kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem następujących dokumentów : 1. informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek potwierdzającej, że Wykonawca posiada środki w wysokości min.50 % wartości składanej oferty lub zdolność kredytową na finansowanie zadania, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dopuszcza się sumowanie wartości stanu konta i zdolności kredytowej. 2. polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.24.00.00 - Budowa obiektów inżynierii wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.24.00.00 - Budowa obiektów inżynierii wodnej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na zadaniu pn.: \Zapora przeciwrumowiskowa na potoku Wilkówka w sołectwie Wilkowice, gm.Wilkowice, pow. bielski, woj. śląskie 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.11.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 5.000,00 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w opraciu o informację zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w siwz. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów: 1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda oryginałów następujących dokumentów: 1. wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat /a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie/ 3 km regulacji lub odbudowy potoków górskich, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat i miejsca wykonania oraz odbiorców, a także załączenia kserokopii dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane z należytą starannością. 2. wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca - zgodnie z zał. nr 5 do siwz, 3. informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników (z wyszczególnieniem liczby pracowników na stanowisku kierowniczym), w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie 4. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia - kierownik budowy - min. 5 lat stażu, posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności : budowli hydrotechnicznych, wodno-melioracyjnej - potwierdzonych kserokopiami wymaganych uprawnień i przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, a także informacji dot. zakresu wykonywanych przez nich czynności; wymagane jest zatrudnienie min. 10 osób pracujących bezpośrednio w terenie przy wykonawstwie robót (nie dotyczy to obsługi biurowej i nadzorów obcych) - zgodnie z zał. nr 6 do siwz. C) w celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda oryginały lub kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem następujących dokumentów : 1. informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek potwierdzającej, że Wykonawca posiada środki w wysokości min.50 % wartości składanej oferty lub zdolność kredytową na finansowanie zadania, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dopuszcza się sumowanie wartości stanu konta i zdolności kredytowej. 2. polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.silesia-region.pl/szmiuw/. Opłata: 10 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Materiały przetargowe można pobrać ze strony internetowej www.szmiuw.pl, odebrać w siedzibie Zamawiającego w Oddziale Bielsko-Biała (po wcześniejszym powiadomieniu) lub otrzymać za zaliczeniem pocztowym (przesyłka EMS POCZTEX - koszt ok. 30 zł). 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.06.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 19.06.2007, godzina 10:15, Śląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych Oddział Bielsko - Biała, ul. Boruty Spiechowicza 24, 43-300 Bielsko - Biała pok. 208.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; SPO - Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz rozwój obszarów wiejskich 2004 - 2006 2) Informacje dodatkowe: Działanie: 2.5 Gospodarowanierolniczymi zasobami wodnymi. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 18.05.2007.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Zakup materiałów biurowych w Urzędzie Miasta Katowice w 2025 roku (5 części)
- Dostawa leków Zad. 1 - Sotatercept - proszek i rozpuszczalnik d/sp. r-ru d/wstrzyk.
- Obsługa serwisowa aparatury okulistycznej !
- Dostawa kompresora, tokarki oraz innych urządzeń do Modelarni
- Zakup i dostarczanie materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla potrzeb katowickiego Centrum Onkologii.
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW 2
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja strategicznej infrastruktury wodociągowo-kanalizacyjnej w gminie Korfantów
- Budowa zbiornika wodnego w miejscowości Konopki
- Rozbudowa drogi gminnej nr 604301K "Kasina Wielka - Szymony - Gruszowiec" w miejscowości Kasina Wielka
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego w Gostkowie gm. Przasnysz
- "Przebudowa zbiornika wodnego o charakterze retencyjnym na działce nr ew. 150/1 w miejscowości Ruszkowo, obręb ewidencyjny Ruszkowo, Gmina Działdowo"
- "Przebudowa zbiornika wodnego o charakterze retencyjnym na działce nr ew. 100 w miejscowości Sękowo, obręb ewidencyjny Szenkowo, Gmina Działdowo"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.