eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ElblągŚwiadczenie usługi na okres 2 miesięcy w zakresie sprzątania, dezynfekcji w obiektach Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu oraz czynności pomocniczychtransportu wewnętrznegochorych, zwłok, towarów, bielizny, odpadów.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-23

Elbląg: Świadczenie usługi na okres 2 miesięcy w zakresie sprzątania, dezynfekcji w obiektach Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu oraz czynności pomocniczych: transportu wewnętrznego: chorych, zwłok, towarów, bielizny, odpadów.
Numer ogłoszenia: 289626 - 2013; data zamieszczenia: 23.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 279462 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu, ul. Królewiecka 146, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (055) 2344111, faks 055 2345547.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi na okres 2 miesięcy w zakresie sprzątania, dezynfekcji w obiektach Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu oraz czynności pomocniczych: transportu wewnętrznego: chorych, zwłok, towarów, bielizny, odpadów..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Świadczenie usługi na okres 2 miesięcy w zakresie sprzątania, dezynfekcji w obiektach Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu oraz czynności pomocniczych: transportu wewnętrznego: chorych, zwłok, towarów, bielizny, odpadów..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ISS Facility Services Sp. z o.o., ul. Flisa 2, 02-247 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 388450,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 474592,76

  • Oferta z najniższą ceną: 474592,76 / Oferta z najwyższą ceną: 474592,76

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Uzasadnienie prawne: Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: usługi mogą być świadczone tylko przez jednego Wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze. Uzasadnienie faktyczne: brak możliwości udzielenia zamówienia przyszłemu Wykonawcy w terminie zapewniającym ciągłość usługi. Obecna umowa na usługę sprzątania obowiązuje do dnia 31.07.2013 r. Nowa umowa musiała by być zawarta 01.08.2013 r. co jest niemożliwe, gdyż złożone oferty przez Wykonawców są w trakcie badania przez Komisję Przetargową i nie jest na chwilę obecną znany termin rozstrzygnięcia postępowania i zawarcia umowy. Powody wydłużenia procedury: 1.na termin rozpoczęcia procedury miał wpływ brak sprecyzowanego przeznaczenia poszczególnych pomieszczeń w nowobudowanym budynku, co miało nastąpić w trakcie realizacji inwestycji. W związku z faktem, że dane te nie spłynęły w czasie pozwalającym na zorganizowanie przetargu dla całkowitej powierzchni budynku starego i nowego, a nadto nastąpiło wydłużenie kresu realizacji inwestycji budowlanej konieczne stało się rozdzielenie do sprzątania powierzchni tymczasowej oraz docelowej, a w konsekwencji podział usługi sprzątania na okres A (ograniczona po-wierzchnia bez nowego budynku) i okres B (powierzchnia docelowa) 2.przeznaczenie pomieszczeń i termin oddania nowego budynku był szczególnie ważny, gdyż nie można było do przetargu podać nawet przybliżonego terminu rozpoczęcia użytkowania nowych powierzchni i tym samym całkowitej liczby powierzchni szpitala objętej zakresem przyszłej umowy, 3.powierzchnia, przeznaczenie i data rozpoczęcia użytkowania jest jednym z podstawowych składowych wyceny usługi, 4.ponadto pomieszczenia nowo budowanego budynku, tj. centralna Sterylizatornią, sale operacyjne i OIT stanowią obszar o wzmożonym nadzorze epidemiologicznym, co ma bezpośredni wpływ na częstotliwość wykonywanych prac porządkowych i tym samym liczbę kadry przyszłego Wykonawcy, Uzasadnienie: Wyżej wymienione powody będą skutkowały brakiem zabezpieczenia od 01.08.2013r. możliwości utrzymania czystości, transportu w szpitalu, co spowoduje bezpośrednie, znaczące utrudnienia w realizacji świadczeń medycznych. Propozycja podpisania umowy na okres 2 miesięcy z obecnym Wykonawcą pozwoli na utrzymanie płynności prac czystościowych/porządkowych i tym samym płynności udzielania świadczeń medycznych. Wprowadzenie na okres dwóch miesięcy nowego Wykonawcy musi być poprzedzone wymianą aparatury i sprzętu oraz zasobów kadrowych. Taka sytuacja stwarza realnie chaos logistyczny i zagrożenie epidemiologiczne. Okres dwóch miesięcy jest zbyt krótki do dopasowania technologii nowego Wykonawcy do potrzeb Zamawiającego. Ponadto, nie ma możliwości wyegzekwowania obowiązku przejęcia przez Wykonawcę realizującego dwumiesięczną usługę, pracowników obecnego Wykonawcy firmy ISS. W ocenie Zamawiającego są tą obiektywne przesłanki przemawiającego przeciwko możliwości powierzenia zamówienia jakiemukolwiek innemu wykonawcy niż obecny, ponieważ jakakolwiek firma nie podjęłaby się usługi sprzątania tak dużego obiektu na tak krótki okres, jakim są 2 miesiące.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.