Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-07
Warszawa: Przedmiotem zamówienia jest druk oraz dostawa materiałów poligraficznych na potrzeby Urzędu m. st. Warszawy Dzielnicy Targówek, ul. Kondratowicza 20
w Warszawie.
Numer ogłoszenia: 289739 - 2011; data zamieszczenia: 07.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Targówek , ul. Ludwika Kondratowicza 20, 00-983 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3389587, 3389586, faks 022 675 18 83.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.targowek.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest druk oraz dostawa materiałów poligraficznych na potrzeby Urzędu m. st. Warszawy Dzielnicy Targówek, ul. Kondratowicza 20 w Warszawie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest druk oraz dostawa materiałów poligraficznych na potrzeby Urzędu m.st. Warszawy Dzielnicy Targówek..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Wielkość zamówień uzupełniających stanowić będzie nie więcej niż 45% wartości zamówienia podstawowego i będzie polegać na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9, 22.14.00.00-3, 22.15.00.00-6, 22.30.00.00-3, 79.80.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadanie wiedzy i doświadczenia, wykazując, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, w tym okresie, należycie zrealizowali co najmniej jedną usługę w ramach jednego zamówienia, druku materiałów asortymentowo zbliżonych do objętych przedmiotem niniejszego zamówienia np.: plakatów, ulotek, broszur odpowiednio: dla części I - w ilości 1200 szt., dla części II - w ilości 750 szt., dla części III - w ilości 200 szt., dla części IV - w ilości 4500 szt., kalendarzy książkowych, trójdzielnych i biurkowych odpowiednio: dla części V - w ilości 450 szt. oraz druku toreb, teczek, notesów odpowiednio: dla części VI - w ilości 3000 szt. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w warunek musi spełniać Wykonawcy łącznie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) oferta 2) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków,3) wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom - załącznik Nr 6 do SIWZ. W przypadku osobistego wykonania przedmiotu zamówienia, załączenie do oferty w/w załącznika nie jest wymagane.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: tak, adres strony, na której będzie prowadzona: http://aukcje.um.warszawa.pl
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.targowek.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dzielnica Targówek m.st. Warszawy
Ul. L. Kondratowicza 20, 00-983 Warszawa, pokój 202 II piętro. Opłata za dokumentację 20,00 zł. Płatne w kasie Urządu, banku lub za zaliczeniem pocztowym..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2011 godzina 11:00, miejsce: Dzielnica Targówek m.st. Warszawy Ul. L. Kondratowicza 20, 00-983 Warszawa, biuro podawcze, parter budynku..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: druk oraz dostawa materiałów poligraficznych (plakatów, ulotek, broszur) niezbędnych do realizacji działań, na potrzeby Urzędu m.st. Warszawy Dzielnicy Targówek szczegółowo określa opis przedmiotu zamówienia - formularz ilościowo cenowy - załącznik nr 1a do SWIZ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: druk oraz dostawa materiałów poligraficznych (plakatów, ulotek, broszur) niezbędnych do realizacji działań, na potrzeby Urzędu m.st. Warszawy Dzielnicy Targówek szczegółowo określa opis przedmiotu zamówienia - formularz ilościowo cenowy - załącznik nr 1a do SWIZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9, 22.14.00.00-3, 22.15.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: druk oraz dostawa materiałów poligraficznych (plakatów, ulotek) niezbędnych do realizacji działań, na potrzeby Urzędu m.st. Warszawy Dzielnicy Targówek szczegółowo określa opis przedmiotu zamówienia - formularz ilościowo cenowy- załącznik nr 1b do SWIZ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: druk oraz dostawa materiałów poligraficznych (plakatów, ulotek) niezbędnych do realizacji działań, na potrzeby Urzędu m.st. Warszawy Dzielnicy Targówek szczegółowo określa opis przedmiotu zamówienia - formularz ilościowo cenowy - załącznik nr 1b do SWIZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9, 22.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: druk oraz dostawa materiałów poligraficznych (plakatów) niezbędnych do realizacji działań, na potrzeby Urzędu m.st. Warszawy Dzielnicy Targówek szczegółowo określa opis przedmiotu zamówienia - formularz ilościowo cenowy - załącznik nr 1c do SWIZ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: druk oraz dostawa materiałów poligraficznych (plakatów) niezbędnych do realizacji działań, na potrzeby Urzędu m.st. Warszawy Dzielnicy Targówek szczegółowo określa opis przedmiotu zamówienia - formularz ilościowo cenowy - załącznik nr 1c do SWIZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: druk oraz dostawa materiałów poligraficznych (plakatów, ulotek, broszur) niezbędnych do realizacji działań, na potrzeby Urzędu m.st. Warszawy Dzielnicy Targówek szczegółowo określa opis przedmiotu zamówienia - formularz ilościowo cenowy - załącznik nr 1d do SWIZ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: druk oraz dostawa materiałów poligraficznych (plakatów, ulotek, broszur) niezbędnych do realizacji działań, na potrzeby Urzędu m.st. Warszawy Dzielnicy Targówek szczegółowo określa opis przedmiotu zamówienia - formularz ilościowo cenowy - załącznik nr 1d do SWIZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9, 22.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: druk oraz dostawa materiałów poligraficznych (kalendarzy książkowych, trójdzielnych i biurkowych) na potrzeby Urzędu m.st. Warszawy Dzielnicy Targówek szczegółowo określa opis przedmiotu zamówienia - formularz ilościowo cenowy - załącznik nr 1e do SWIZ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: druk oraz dostawa materiałów poligraficznych (kalendarzy książkowych, trójdzielnych i biurkowych) na potrzeby Urzędu m.st. Warszawy Dzielnicy Targówek szczegółowo określa opis przedmiotu zamówienia - formularz ilościowo cenowy - załącznik nr 1e do SWIZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: druk oraz dostawa materiałów poligraficznych (toreb, teczek, notesów) niezbędnych do realizacji działań, na potrzeby Urzędu m.st. Warszawy Dzielnicy Targówek szczegółowo określa opis przedmiotu zamówienia - formularz ilościowo cenowy - załącznik nr 1f do SWIZ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: druk oraz dostawa materiałów poligraficznych (toreb, teczek, notesów) niezbędnych do realizacji działań, na potrzeby Urzędu m.st. Warszawy Dzielnicy Targówek szczegółowo określa opis przedmiotu zamówienia - formularz ilościowo cenowy - załącznik nr 1f do SWIZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym oraz usług kurierskich.
- Usługa odśnieżania dachów (szklanego dachu szedowego oraz wskazanych płaskich powierzchni pokrytych papą) w okresie 36 miesięcy dla ITC Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa PW
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych na rzecz MI
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.261.67.2024
- Przygotowywanie, porcjowanie i dostarczanie obiadów dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy
- Dostawa samochodów
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług drukarskich dla Małopolskiego Centrum Kultury SOKÓŁ w Nowym Sączu w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Usługa druku (dostawa oprogramowania wraz z systemem zarządzania procesami druku, kopiowania i skanowania na urządzeniach będących własnością Zamawiającego oraz serwis gwarancyjny)
- Naświetlanie, druk i kolportaż 26 numerów dwutygodnika W BIELSKU-BIAŁEJ Magazyn Samorządowy oraz 12 numerów miesięcznika PEŁNA KULTURA Bielski Magazyn Aktualności.
- Usługi druku i dostawy materiałów poligraficznych na potrzeby Opolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego
- Outsourcing usług wydruku obejmujący drukowanie, kopiowanie i skanowanie dokumentów oraz system wydruku podążającego.
- Druk i usługi powiązane, dotyczące czterech wydań Magazynu Projektów Europejskich "w Centrum" w 2025 roku dla Centrum Projektów Europejskich
więcej: Ulotki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.