eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaPrzedmiotem zamówienia jest druk oraz dostawa materiałów poligraficznych na potrzeby Urzędu m. st. Warszawy Dzielnicy Targówek, ul. Kondratowicza 20 w Warszawie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-07

Warszawa: Przedmiotem zamówienia jest druk oraz dostawa materiałów poligraficznych na potrzeby Urzędu m. st. Warszawy Dzielnicy Targówek, ul. Kondratowicza 20 w Warszawie.
Numer ogłoszenia: 289739 - 2011; data zamieszczenia: 07.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Targówek , ul. Ludwika Kondratowicza 20, 00-983 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3389587, 3389586, faks 022 675 18 83.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.targowek.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest druk oraz dostawa materiałów poligraficznych na potrzeby Urzędu m. st. Warszawy Dzielnicy Targówek, ul. Kondratowicza 20 w Warszawie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest druk oraz dostawa materiałów poligraficznych na potrzeby Urzędu m.st. Warszawy Dzielnicy Targówek..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Wielkość zamówień uzupełniających stanowić będzie nie więcej niż 45% wartości zamówienia podstawowego i będzie polegać na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9, 22.14.00.00-3, 22.15.00.00-6, 22.30.00.00-3, 79.80.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadanie wiedzy i doświadczenia, wykazując, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, w tym okresie, należycie zrealizowali co najmniej jedną usługę w ramach jednego zamówienia, druku materiałów asortymentowo zbliżonych do objętych przedmiotem niniejszego zamówienia np.: plakatów, ulotek, broszur odpowiednio: dla części I - w ilości 1200 szt., dla części II - w ilości 750 szt., dla części III - w ilości 200 szt., dla części IV - w ilości 4500 szt., kalendarzy książkowych, trójdzielnych i biurkowych odpowiednio: dla części V - w ilości 450 szt. oraz druku toreb, teczek, notesów odpowiednio: dla części VI - w ilości 3000 szt. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w warunek musi spełniać Wykonawcy łącznie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) oferta 2) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków,3) wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom - załącznik Nr 6 do SIWZ. W przypadku osobistego wykonania przedmiotu zamówienia, załączenie do oferty w/w załącznika nie jest wymagane.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: tak, adres strony, na której będzie prowadzona: http://aukcje.um.warszawa.pl

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.targowek.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dzielnica Targówek m.st. Warszawy Ul. L. Kondratowicza 20, 00-983 Warszawa, pokój 202 II piętro. Opłata za dokumentację 20,00 zł. Płatne w kasie Urządu, banku lub za zaliczeniem pocztowym..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2011 godzina 11:00, miejsce: Dzielnica Targówek m.st. Warszawy Ul. L. Kondratowicza 20, 00-983 Warszawa, biuro podawcze, parter budynku..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: druk oraz dostawa materiałów poligraficznych (plakatów, ulotek, broszur) niezbędnych do realizacji działań, na potrzeby Urzędu m.st. Warszawy Dzielnicy Targówek szczegółowo określa opis przedmiotu zamówienia - formularz ilościowo cenowy - załącznik nr 1a do SWIZ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: druk oraz dostawa materiałów poligraficznych (plakatów, ulotek, broszur) niezbędnych do realizacji działań, na potrzeby Urzędu m.st. Warszawy Dzielnicy Targówek szczegółowo określa opis przedmiotu zamówienia - formularz ilościowo cenowy - załącznik nr 1a do SWIZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9, 22.14.00.00-3, 22.15.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: druk oraz dostawa materiałów poligraficznych (plakatów, ulotek) niezbędnych do realizacji działań, na potrzeby Urzędu m.st. Warszawy Dzielnicy Targówek szczegółowo określa opis przedmiotu zamówienia - formularz ilościowo cenowy- załącznik nr 1b do SWIZ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: druk oraz dostawa materiałów poligraficznych (plakatów, ulotek) niezbędnych do realizacji działań, na potrzeby Urzędu m.st. Warszawy Dzielnicy Targówek szczegółowo określa opis przedmiotu zamówienia - formularz ilościowo cenowy - załącznik nr 1b do SWIZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9, 22.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: druk oraz dostawa materiałów poligraficznych (plakatów) niezbędnych do realizacji działań, na potrzeby Urzędu m.st. Warszawy Dzielnicy Targówek szczegółowo określa opis przedmiotu zamówienia - formularz ilościowo cenowy - załącznik nr 1c do SWIZ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: druk oraz dostawa materiałów poligraficznych (plakatów) niezbędnych do realizacji działań, na potrzeby Urzędu m.st. Warszawy Dzielnicy Targówek szczegółowo określa opis przedmiotu zamówienia - formularz ilościowo cenowy - załącznik nr 1c do SWIZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: druk oraz dostawa materiałów poligraficznych (plakatów, ulotek, broszur) niezbędnych do realizacji działań, na potrzeby Urzędu m.st. Warszawy Dzielnicy Targówek szczegółowo określa opis przedmiotu zamówienia - formularz ilościowo cenowy - załącznik nr 1d do SWIZ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: druk oraz dostawa materiałów poligraficznych (plakatów, ulotek, broszur) niezbędnych do realizacji działań, na potrzeby Urzędu m.st. Warszawy Dzielnicy Targówek szczegółowo określa opis przedmiotu zamówienia - formularz ilościowo cenowy - załącznik nr 1d do SWIZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9, 22.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: druk oraz dostawa materiałów poligraficznych (kalendarzy książkowych, trójdzielnych i biurkowych) na potrzeby Urzędu m.st. Warszawy Dzielnicy Targówek szczegółowo określa opis przedmiotu zamówienia - formularz ilościowo cenowy - załącznik nr 1e do SWIZ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: druk oraz dostawa materiałów poligraficznych (kalendarzy książkowych, trójdzielnych i biurkowych) na potrzeby Urzędu m.st. Warszawy Dzielnicy Targówek szczegółowo określa opis przedmiotu zamówienia - formularz ilościowo cenowy - załącznik nr 1e do SWIZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: druk oraz dostawa materiałów poligraficznych (toreb, teczek, notesów) niezbędnych do realizacji działań, na potrzeby Urzędu m.st. Warszawy Dzielnicy Targówek szczegółowo określa opis przedmiotu zamówienia - formularz ilościowo cenowy - załącznik nr 1f do SWIZ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: druk oraz dostawa materiałów poligraficznych (toreb, teczek, notesów) niezbędnych do realizacji działań, na potrzeby Urzędu m.st. Warszawy Dzielnicy Targówek szczegółowo określa opis przedmiotu zamówienia - formularz ilościowo cenowy - załącznik nr 1f do SWIZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.