eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Otwockwymiana drewnianej stolarki okiennej, drzwi zewnętrznych oraz parapetów wewnętrznych i zewnętrznych na stolarkę z PCV w budynkach szkolnych w Otwocku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-22

POZYCJA 28984

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Otwock: wymiana drewnianej stolarki okiennej, drzwi zewnętrznych oraz parapetów wewnętrznych i zewnętrznych na stolarkę z PCV w budynkach szkolnych w Otwocku Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Oświata Miejska w Otwocku, do kontaktów: Krzysztof Szczegielniak, ul. Andriollego 76, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 022 779 32 99, fax 022 788 94 37, e-mail: krzysztof.szczegielniak@oswiata-otwock.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.oswiata-otwock.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wymiana drewnianej stolarki okiennej, drzwi zewnętrznych oraz parapetów wewnętrznych i zewnętrznych na stolarkę z PCV w budynkach szkolnych w Otwocku. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Gimnazjum Nr 2, Szkoła Podstawowa Nr 6, Szkoła Podstawowa Nr 8, Szkoła Podstawowa Nr 12. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty remontowo-budowlane - wymiana drewnianej stolarki okiennej, drzwi zewnętrznych oraz parapetów wewnętrznych i zewnętrznych na stolarkę z PCV w budynkach szkolnych Gimnazjum Nr 2, Szkoły Podstawowej Nr 6, Nr 8 i Nr 12 w Otwocku. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.11.25 - Instalowanie okien z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 11.07.2007; lub data zakończenia: 24.08.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 5000,00 zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, spełnią warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1-3 ustawy, w tym: A) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień B) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia C) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia D) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy P.z.p. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków w postępowaniu na podstawie dokumentów zawartych w Rozporządzeniu z dnia 19 maja 2006, w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) Wypełniony druk Formularz ofertowy, który należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego do niniejszej specyfikacji (Załącznik Nr 1 do SIWZ). B) Doświadczenie zawodowe – załącznik nr 6 do SIWZ. Sporządzić wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. C) Oświadczenie o sytuacji finansowej wykonawcy – załącznik nr 3 do SIWZ, uwzględniający ostatnie 3 lata działalności (2004, 2005 i 2006 r.), a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – z całego okresu prowadzenia działalności. Do powyższego oświadczenia należy dołączyć sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta, zgodnie z przepisami o rachunkowości - również z opinią o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, ww. warunek podmioty te mogą spełniać łącznie. D) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. E) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, zaświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot. F) Informację o podwykonawcach – załącznik Nr 5 do SIWZ. Jeżeli wykonawca zamierza zatrudnić podwykonawców, musi wykazać ich nazwę, rodzaj powierzonej części zamówienia oraz załączyć do oferty zobowiązanie podwykonawcy/-ów o gotowości do współpracy przy realizacji przedmiotowego zamówienia. Zlecenie przez wykonawcę części robót podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy od odpowiedzialności za wykonanie całości robót, tj. wykonywanych przez siebie i zleconych. G) Informację banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo–Kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, informacja musi być złożona przez każdy podmiot. H) Oświadczenie informujące, że wykonawca spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 oraz że nie jest wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych – Załącznik Nr 2 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, informacja musi być złożona przez każdy podmiot. I) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, informacja musi być złożona przez każdy podmiot. J) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, informacja musi być złożona przez każdy podmiot. K) Zaakceptowany (parafowany przez wykonawcę ) wzór umowy, stanowiący zał. nr 5 do SIWZ. L) Dowód wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.oswiata-otwock.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2007 godzina 12:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 02.07.2007, godzina 13:00, Oświata Miejska w Otwocku, ul. Andriollego 76, 05-400 Otwock.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 10.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.