Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-29
Bydgoszcz: Dostawa mebli laboratoryjnych i biurowych wraz z aranżacją
Numer ogłoszenia: 290111 - 2008; data zamieszczenia: 29.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy , ul. Jagiellońska 13-15, 85-067 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 5853698, faks (052) 585 36 92.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.cm.umk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli laboratoryjnych i biurowych wraz z aranżacją.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa mebli laboratoryjnych i biurowych wraz z aranżacją Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu cenowym- wzór stanowi zał. nr 2 do siwz i w opisie wymaganych parametrów technicznych i użytkowych (dotyczy mebli laboratoryjnych) zał. nr 3 siwz oraz w opisie wymogów techniczno-eksploatacyjnych (dotyczy mebli biurowych) - zał. nr 4 siwz. Wielkość zamówienia wynosi ok. 19.891,71 euro..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.18.00.00 - Meble laboratoryjne 39.13.00.00 - Meble biurowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 10.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się: a) Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, tj: - posiadają uprawnienia do wykonywania działalności o profilu odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, b) Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, 10.2 Wykonawcy występujący wspólnie: - winni ustanowić pełnomocnika (Lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zwarciu umowy w sprawie zamówienia, - ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy, - warunki określone przez Zamawiającego muszą spełniać łącznie wszyscy uczestnicy konsorcjum..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Dokumenty wymagane od Wykonawców 2.1 W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków opisanych w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy należy załączyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2.2 Oświadczenie: z art. 22 ust. 1, art. 24 ust. 1 i 2 zgodnie z art. 44 ustawy potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, wzór stanowi załącznik nr 5 do siwz. 2.3 W przypadku ewentualnych podwykonawców tj. podmiotów, które będą uczestniczyły w wykonaniu zamówienia należy dołączyć ich wykaz - wzór stanowi załącznik nr 8. 2.4 W przypadku podmiotów występujących wspólnie należy dołączyć pełnomocnictwo upoważniające do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.5 Jeżeli Wykonawca ma miejsce zamieszkania lub siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej zamiast dokumentów wymienionych w pkt. 2.1 niniejszej części siwz składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2.6 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt 2.5 niniejszej części siwz zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cm.umk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy, ul. Jagiellońska 15, pok. 48..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2008 godzina 08:00, miejsce: Ofertę w zamkniętej kopercie należy składać w siedzibie jw. ul. Jagiellońska 15, pok. nr 56 sekretariat II piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa mebli i foteli biurowych
- Niechemiczne artykuły medyczne I
- Sukcesywne dostawy żywienia dojelitowego
- MECHANICZNE OCZYSZCZANIE JEZDNI DRÓG POWIATOWYCH W POWIECIE BYDGOSKIM
- Sukcesywne dostawy materiałów szewnych: nici, staplerów
- Zakup sprzętu informatycznego i oprogramowania
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż mebli biurowych.
- Dostawa wyposażenia do Przedszkola w Miejskiej Górce
- Dostawa krzeseł i taboretów laboratoryjnych oraz wyposażenia pomieszczeń ze stali malowanej proszkowo - szafy ubraniowe i biurowe na akta, mebli biurowych z płyty meblowej oraz stołów kwadratowych
- Dostawa mebli i foteli biurowych
- Zakup i dostawa mebli na potrzeby Oddziału ZUS w Szczecinie oraz podległych jednostek terenowych
- Dostawa wraz z montażem mebli biurowych.
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.