To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-03-03
Wrocław: Utrzymanie 2 tuneli samochodowych w ciągu ul. Oławskiej we Wrocławiu.
Numer ogłoszenia: 29027 - 2015; data zamieszczenia: 03.03.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 11575 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta, ul. Długa 49, 53-633 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 3559076, faks 0-71 3734906, 3550866.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie 2 tuneli samochodowych w ciągu ul. Oławskiej we Wrocławiu..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie 2 tuneli samochodowych w ciągu ul. Oławskiej we Wrocławiu. 2.Zakres zamówienia: 2.1. Tunel samochodowy północny: 2.1.1. Czynności utrzymania eksploatacyjnego w zakresie konserwacji przepompowni i oświetlenia: a)wykonanie pomiarów kontrolnych i zerowania oraz szczegółowy przegląd instalacji elektrycznej w przepompowni jak i w części samego tunelu, b)wymiana uszkodzonych na skutek zużycia eksploatacyjnego elementów instalacji elektrycznej, c)konserwacja 6-ciu pomp przy utrzymaniu ciągłej pracy. W zakres wchodzi wymiana łożysk, wymiana uszczelek, smarowanie podzespołów i wszelkie inne niezbędne czynności dla utrzymania stałej sprawności urządzenia, d) wymiana na bieżąco żarówek oświetlających przepompownie i pomieszczenia z rozdzielnią elektryczną (nie dotyczy tuneli samochodowych), e) zabezpieczenie pracy pomp przez uruchomienie ręczne zasilanie awaryjnego w razie konieczności, f) wizyty kontrolne 3 razy w tygodniu z powiadomieniem Zamawiającego o stanie przepompowni i wykonanych czynnościach utrzymaniowych telefonicznie i pisemnie wpisem do książki utrzymania obiektu. 2.1.2. Czynności w czasie sezonowego wyłączenia obiektu (2 razy do roku - wiosną i jesienią w terminach wskazanych przez Zamawiającego): a)mycie ścian tunelu z okładziną ceglaną z zanieczyszczeń powierzchniowych, soli, wykwitów na powierzchni ok. 705,00 m2, b)mycie ścian w części zamkniętej tunelu z okładziny ceramicznej z zanieczyszczeń powierzchniowych, soli, wykwitów na powierzchni ok. 470,00 m2, c)odkucie odspojonych luźnych elementów okładziny ceramicznej stanowiących zagrożenie dla ruchu drogowego - ok. 10,00 m2, d)mycie osłon lamp - 18 szt., e)wymiana spalonych żarówek - 18 szt , f)wymiana uszkodzonych opraw - 9 szt, g)oczyszczenie wpustów odwodnienia jezdni wraz z wywozem i utylizacją zanieczyszczeń - 16 szt., h)zakup i wymiana uszkodzonych płyt żelbetowych przekryć kanałów odwodnienia liniowego tunelu o wymiarach 0,6x1,0x0,06 m - 8 szt. (zdanie na magazyn nie wykorzystanych podczas rocznej eksploatacji zakupionych nowych elementów), i)odkrycie kanałów odwodnienia liniowego na długości ok. 60,00 m w celu oczyszczenia z zanieczyszczeń, odmulenia kanałów przepływowych odprowadzających wody opadowe do przepompowni wraz z wywozem i utylizacją zanieczyszczeń, j)zakup na potrzeby ewentualnej wymiany uszkodzonych elementów żeliwnych kratek stanowiących przykrycie wpustów drogowych w ilości 3 szt. (w przypadku nie wykorzystania ich podczas trwania umowy wymagane jest zdanie zakupionego materiału na magazyn ZDiUM), k)oczyszczenie jezdni wzdłuż krawężników z piachu po okresie utrzymania zimowego i innych zanieczyszczeń wraz z ich utylizacją - powierzchnia ok. 230,00 m2, l)oczyszczenie powierzchni chodników technologicznych z zanieczyszczeń wraz z ich utylizacją- 2x 140,00 m2, m)oczyszczenie przez umycie i odtłuszczenie powierzchni stalowych przekryć komór wentylacyjnych o powierzchni ok. 230,00 m2, n)odnowa uszkodzonych powłok antykorozyjnych stalowych elementów osłon komór wentylacyjnych o powierzchni ok. 230,00 m2, o)oczyszczenie z namułu odstojników komorowych dla wód drenażowych - 1 szt. i wód opadowych 1 szt. wraz z wywozem i utylizacją zanieczyszczeń, p)zakup i wymiana uszkodzonej pompy, q)wprowadzenie ORZ wg opracowanego projektu - załącznik nr 1 dwukrotne w ciągu roku (w okresie wiosennym i jesiennym po wcześniejszym ustaleniu terminu z Zamawiającym), r)likwidacja ORZ i odtworzenie ruchu docelowego. 2.2. Tunel samochodowy południowy: 2.2.1. Czynności utrzymania eksploatacyjnego w zakresie konserwacji przepompowni i oświetlenia: a)wykonanie pomiarów kontrolnych i zerowania oraz szczegółowy przegląd instalacji elektrycznej w przepompowni jak i w części samego tunelu, b)wymiana uszkodzonych na skutek zużycia eksploatacyjnego elementów instalacji elektrycznej, c)konserwacja 6-ciu pomp przy utrzymaniu ciągłej pracy. W zakres wchodzi wymiana łożysk, wymiana uszczelek, smarowanie podzespołów i wszelkie inne niezbędne czynności dla utrzymania stałej sprawności urządzenia. d) wymiana na bieżąco żarówek oświetlających przepompownie i pomieszczenia z rozdzielnią elektryczną (nie dotyczy tuneli samochodowych), e) zabezpieczenie pracy pomp przez uruchomienie ręczne zasilanie awaryjnego w razie konieczności, f) wizyty kontrolne 3 razy w tygodniu z powiadomieniem Zamawiającego o stanie przepompowni i wykonanych czynnościach utrzymaniowych telefonicznie i pisemnie wpisem do książki utrzymania obiektu. 2.2.2. Czynności w czasie sezonowego wyłączenia obiektu (2 razy do roku - wiosną i jesienią w terminach wskazanych przez Zamawiającego): a)mycie ścian tunelu z okładzina ceglaną z zanieczyszczeń powierzchniowych, soli, wykwitów na powierzchni ok. 705,00 m2, b)mycie ścian w części zamkniętej tunelu z płyt prefabrykowanych z zanieczyszczeń powierzchniowych, soli na powierzchni ok. 470,00 m2, c)mycie osłon lamp - 16 szt., d)oczyszczenie wpustów odwodnienia jezdni wraz z wywozem i utylizacją zanieczyszczeń - 16 szt., e)zakup i wymiana uszkodzonych płyt żelbetowych przekryć kanałów odwodnienia liniowego tunelu o wymiarach 0,6x1,0x0,06 m - 7 szt. (zdanie na magazyn nie wykorzystanych podczas rocznej eksploatacji zakupionych nowych elementów), f)odkrycie kanałów odwodnienia liniowego na długości ok. 60,00m w celu oczyszczenia z zanieczyszczeń, odmulenia kanałów przepływowych odprowadzających wody opadowe do przepompowni wraz z wywozem i utylizacją zanieczyszczeń, g)zakup na potrzeby ewentualnej wymiany uszkodzonych elementów żeliwnych kratek stanowiących przykrycie wpustów drogowych w ilości 3 szt. (w przypadku nie wykorzystania ich podczas trwania umowy wymagane jest zdanie na magazyn ZDiUM), h)oczyszczenie jezdni wzdłuż krawężników z piachu po okresie utrzymania zimowego i innych zanieczyszczeń wraz z ich utylizacją - powierzchnia ok. 230,00 m2, i)oczyszczenie powierzchni chodników technologicznych z zanieczyszczeń wraz z ich utylizacją- 2 x 140,00 m2, j) oczyszczenie przez umycie i odtłuszczenie powierzchni stalowych przekryć komór wentylacyjnych o powierzchni ok. 100,00 m2 bez użycia środków chemicznych, k)oczyszczenie z namułu odstojników komorowych dla wód drenażowych - 1 szt. i wód opadowych 1 szt. wraz z wywozem i utylizacją zanieczyszczeń, l)zakup i wymiana uszkodzonej pompy, m)wprowadzenie ORZ wg opracowanego projektu - załącznik nr 1 - dwukrotne w ciągu roku (w okresie wiosennym i jesiennym po wcześniejszym ustaleniu terminu z Zamawiającym), n)likwidacja ORZ i odtworzenie ruchu docelowego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.23.00 - Usługi w zakresie eksploatacji mostów i tuneli 50.51.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp 45.23.21.52 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.02.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JASEK PREMIUM HOTEL WROCŁAW MARIOLA JASEK
jakie przetargi wygrała firma
JASEK PREMIUM HOTEL WROCŁAW MARIOLA JASEK
- Kama Bar Mariola Jasek, Pl. Jana Pawła II, 53-672 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 195121,95 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 117078,78
Oferta z najniższą ceną: 117078,78 / Oferta z najwyższą ceną: 159408,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont elewacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego
- Roboty remontowe w gminnych lokalach mieszkalnych w budynkach wspólnot mieszkaniowych przy ul.: Otwartej 15, Pilczyckiej 122, 124A, Pomorskiej 61, Tkackiej 56 we Wrocławiu - 2 ZADANIA.
- SZP/242-192/2024, Robota budowlana w trybie zaprojektuj i wybuduj dla zadania pn. "Wykonanie wymiany dźwigu w budynku H-4 Politechniki Wrocławskiej we Wrocławiu przy Wybrzeżu Wyspiańskiego 7-8"
- Samochód SLOp
- USŁUGA KOMPLEKSOWEGO SPRZĄTANIA W BUDYNKU PRZY UL. SUWALSKIEJ 11 WE WROCŁAWIU
- Wykonanie dokumentacji projektowych obejmujących remonty z termomodernizacją wielorodzinnych bud. mieszkalnych położonych przy ul. M. Sępa Sarzyńskiego 65, 65a i 68 stanowiących własność Gminy [....]
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń i oświetlenia na parterze, I i II piętrze w budynku Urzędu Skarbowego w Kędzierzynie-Koźlu II
- "Modernizacja obiektów Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Opocznie".
- Przeprowadzenie prac adaptacyjnych pomieszczeń przeznaczonych na mieszkanie treningowe
- Wykonanie aranżacji wnętrz wraz z zagospodarowaniem terenu dla realizacji Biblioteki Sąsiedzkiej w Lipinkach przy ul. Klonowej 24 na potrzeby Miejskiej Biblioteki Publicznej w Wołominie
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z instalacjami wewnętrznymi i instalacją fotowoltaiczną oraz zagospodarowaniem terenu w Dynowie"
- Przebudowa placów spacerowych przy pawilonie F w Zakładzie Karnym we Wronkach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.