Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-29
Warszawa: Wymianę wykładzin w 13 biurach powiatowych
Mazowieckiego Oddziału Regionalnego ARiMR
Numer ogłoszenia: 290357 - 2008; data zamieszczenia: 29.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa - Mazowiecki Oddział Regionalny , ul. Jana Pawła II 70, 00-175 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5365705-06, faks 022 8602914.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Agencja płatnicza.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymianę wykładzin w 13 biurach powiatowych Mazowieckiego Oddziału Regionalnego ARiMR.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana w 13 biurach powiatowych ARiMR wykładzin dywanowych na wykładziny PCV homogeniczne w kolorze ciemozielonym, np. Tarkett OPTIMA numer 3242842 lub wykładziny o parametrach nie gorszych niż: wykładzina PCV homogeniczna, grubość min. 2,0 mm, rulonowa, zabezpieczona fabrycznie poliuretanem PUR Reinforced (nie wymaga stosowania dodatkowych powłok zabezpieczających w całym okresie użytkowania), łączona termicznie, kierunkowa, wyrób zgodny z PN - EN 14041:2006, wyrób trudno zapalny, klasa reakcji na ogień Bfl-s1, antypoślizgowa Grupa R9, posiadająca atest higieniczny PZH do zastosowania w budynkach użyteczności publicznej, odporność na ścieranie wg EN 660 Grupa P, wgniecenie resztkowe wg EN 433 równe lub mniejsze 0,03 mm, klasyfikacja zastosowań wg EN 685 23-34-43, trwałość barwy wg EN ISO 105-B02 min. 6, masa powierzchniowa wg EN 430 max 2800 g.m2, właściwości elektrostatyczne wg EN 1815 równe lub mniejsze 2 kV - antystatyczna, gwarancja min. 10 lat. Zakres prac i technologia wykonania robót: 1. wyniesienie mebli z pomieszczeń, 2. zerwanie i utylizacja starej wykładziny dywanowej, 3. demontaż listwy przyściennej, 4. uzupełnienie ubytków w tynku po listwie przyściennej, 5. zagruntowanie podłoża środkiem gruntującym, 6. wylanie masy samopoziomującej 5 mm, (w razie potrzeby) 7. przeszlifowanie wylanej masy, 8. zagruntowanie dyspersją , 9. montaż wykładziny z użyciem kleju, 10. zgrzanie wykładziny sznurem spawalniczym, 11. wykonanie cokołów z wykładziny wys. 10 cm z użyciem kleju kontaktowego, 12. montaż aluminiowych listew progowych, 13. wniesienie mebli. Godziny wykonywania prac - od poniedziałku do soboty włącznie, w godzinach 815 - 1700. Zmiana godzin wykonywania prac może nastąpić po indywidualnym ustaleniu z Kierownikiem danego biura powiatowego. Roboty wykonywane będą w trakcie godzin pracy biura powiatowego. Zamawiający będzie udostępniał pokoje w danym biurze jednorazowo lub sukcesywnie, w uzgodnieniu z Kierownikiem danego biura powiatowego. W związku z lokalizacją prac w budynku użyteczności publicznej, szczegółowe zasady dotyczące organizacji prowadzenia prac budowlanych (min. ograniczenia godzin wykonywania niektórych prac, zasady przebywania osób niebędących pracownikami Zamawiającego poza godzinami urzędowania na terenie obiektu, sposób transportu narzędzi i urządzeń oraz materiałów budowlanych i gruzu) zostaną przedstawione wykonawcy w momencie podpisania umowy. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Pzp Dz. U. Nr 171, poz. 1058)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.23.21 - Wyrównywanie podłóg 45.43.21.11 - Kładzenie wykładzin elastycznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp. Wykonali (rozpoczęli i zakończyli) w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej 2 (dwie) roboty budowlane, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia i wartości co najmniej 50.000,00 zł każda, dotyczy Wykonawców składających ofertę na udzielenie przedmiotowego zamówienia. Posiadają aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; Zamawiający, na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust.1, lub, którzy, nie złożą pełnomocnictw, albo, którzy złożą wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art.25 ust. 1, zawierające błędy lub, którzy złożą wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert. 2. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków udziału w postępowaniu, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę.y upoważnioną.e do reprezentacji Wykonawcy: 1. Wypełniony formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie stwierdzające, że Wykonawca spełnia wymogi określone w art. 22 i 24 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych ((Pzp - Dz. U. Nr 171, poz. 1058). stanowiące Załącznik Nr 2 do SIWZ. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); UWAGA: W przypadku złożenia oferty przez spółkę z o.o., w której zaoferowana cena przewyższa dwukrotnie wysokość kapitału zakładowego wymagane będzie w chwili podpisania umowy przedłożenie uchwały jej wspólników (chyba, że umowa spółki stanowi inaczej) o zgodzie na zaciągnięcie takich zobowiązań (Kodeks Spółek Handlowych art. 230). 4. Wykaz wykonanych (tj. rozpoczętych i zakończonych) w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, co najmniej 2 (dwóch) robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia i wartości co najmniej 50.000,00 zł każda, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje itp.) - Załącznik Nr 3 do SIWZ. 5. Dokumenty potwierdzające, iż Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do należytego wykonania zamówienia w zakresie układania wykładzin PCV homogenicznych (certyfikaty, uprawniania, dyplomy, przeszkolenie, itp.). 6. Aktualną polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 7. Informację, w jakiej części realizacja przedmiotu zamówienia zostanie powierzona podwykonawcom (załączyć tylko w przypadku, gdy dotyczy)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Mazowiecki Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
al. Jana Pawła II 70
00-175 Warszawa, II piętro, p. 229.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2008 godzina 12:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Warszawie, Al. Jana Pawła II 70 w pokoju nr 241 (II piętro)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "dostosowanie infrastruktury technicznej w Zakładach Diagnostyki Obrazowej i Radiologii do wymogów technicznych stacji diagnostycznych" - stacje diagnostyczne i sprzęt sieciowy - powtórka
- "Wykonanie izolacji poziomej fragmentu murów w Pałacu w Sztynorcie"
- Dostawa warzyw i owoców
- naprawy i usuwanie awarii wraz z pogotowiem na terenach zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy w 2025 r.
- Świadczenie usługi przeglądów i konserwacji 2 wind produkcji ORONA zainstalowanych na parkingu wielopoziomowym na terenie Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej -Curie PIB w Warszawie
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Zarządu Mienia Skarbu Państwa w okresie latach 2025-2026 r.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Adaptacja dwóch sal zajęć na sale do nauki zawodów w ramach Projektu "Z nami zostaniesz zawodowcem" w Zespole Szkół Nr 2 im. Jarosława Iwaszkiewicza - Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego
- PRZEBUDOWA Z MODERNIZACJĄ LOKALI MIESZKALNYCH ZLOKALIZOWANYCH PRZY UL. WYCZÓŁKOWSKIEGO 61/13-32 W JELENIEJ GÓRZE
- Remont i adaptacja pomieszczeń byłego baru Daisy na potrzeby nowego centrum informacji turystycznej Zamku Książ
- REMONT DWÓCH LOKALI MIESZKALNYCH BĘDĄCYCH W ADMINISTRACJI MZBK W LESZNIE - FINANSOWANY PRZEZ FUNDUSZ DOPŁAT W BGK W RAMACH RZĄDOWEGO PROGRAMU BEZZWROTNEGO WSPARCIA BUDOWNICTWA MIESZKANIOWEGO
- REMONT LOKALI MIESZKALNYCH BĘDĄCYCH W ADMINISTRACJI MZBK W LESZNIE - FINANSOWANY PRZEZ FUNDUSZ DOPŁAT W BGK W RAMACH RZĄDOWEGO PROGRAMU BEZZWROTNEGO WSPARCIA BUDOWNICTWA MIESZKANIOWEGO
- Roboty budowlane w ramach zadania "Modernizacja i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
więcej: Wyrównywanie podłóg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.