To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-12-04
Warszawa: Wymiana wykładzin w 13 biurach powiatowych Mazowieckiego Oddziału Regionalnego ARiMR.
Numer ogłoszenia: 350923 - 2008; data zamieszczenia: 04.12.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 290357 - 2008r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa - Mazowiecki Oddział Regionalny, ul. Jana Pawła II 70, Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5365705-06, faks 022 8602914.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Agencja płatnicza.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana wykładzin w 13 biurach powiatowych Mazowieckiego Oddziału Regionalnego ARiMR..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana w 13 biurach powiatowych ARiMR wykładzin dywanowych na wykładziny PCV homogeniczne w kolorze ciemozielonym, np. Tarkett OPTIMA numer 3242842 lub wykładziny o parametrach nie gorszych niż: wykładzina PCV homogeniczna, grubość min. 2,0 mm, rulonowa, zabezpieczona fabrycznie poliuretanem PUR Reinforced (nie wymaga stosowania dodatkowych powłok zabezpieczających w całym okresie użytkowania), łączona termicznie, kierunkowa, wyrób zgodny z PN - EN 14041:2006, wyrób trudno zapalny, klasa reakcji na ogień Bfl-s1, antypoślizgowa Grupa R9, posiadająca atest higieniczny PZH do zastosowania w budynkach użyteczności publicznej, odporność na ścieranie wg EN 660 Grupa P, wgniecenie resztkowe wg EN 433 równe lub mniejsze 0,03 mm, klasyfikacja zastosowań wg EN 685 23-34-43, trwałość barwy wg EN ISO 105-B02 min. 6, masa powierzchniowa wg EN 430 max 2800 g.m2, właściwości elektrostatyczne wg EN 1815 równe lub mniejsze 2 kV - antystatyczna, gwarancja min. 10 lat. Zakres prac i technologia wykonania robót: 1. wyniesienie mebli z pomieszczeń, 2. zerwanie i utylizacja starej wykładziny dywanowej, 3. demontaż listwy przyściennej, 4. uzupełnienie ubytków w tynku po listwie przyściennej, 5. zagruntowanie podłoża środkiem gruntującym, 6. wylanie masy samopoziomującej 5 mm, (w razie potrzeby) 7. przeszlifowanie wylanej masy, 8. zagruntowanie dyspersją , 9. montaż wykładziny z użyciem kleju, 10. zgrzanie wykładziny sznurem spawalniczym, 11. wykonanie cokołów z wykładziny wys. 10 cm z użyciem kleju kontaktowego, 12. montaż aluminiowych listew progowych, 13. wniesienie mebli. Godziny wykonywania prac - od poniedziałku do soboty włącznie, w godzinach 815 - 1700. Zmiana godzin wykonywania prac może nastąpić po indywidualnym ustaleniu z Kierownikiem danego biura powiatowego. Roboty wykonywane będą w trakcie godzin pracy biura powiatowego. Zamawiający będzie udostępniał pokoje w danym biurze jednorazowo lub sukcesywnie, w uzgodnieniu z Kierownikiem danego biura powiatowego. W związku z lokalizacją prac w budynku użyteczności publicznej, szczegółowe zasady dotyczące organizacji prowadzenia prac budowlanych (min. ograniczenia godzin wykonywania niektórych prac, zasady przebywania osób niebędących pracownikami Zamawiającego poza godzinami urzędowania na terenie obiektu, sposób transportu narzędzi i urządzeń oraz materiałów budowlanych i gruzu) zostaną przedstawione wykonawcy w momencie podpisania umowy. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Pzp Dz. U. Nr 171, poz. 1058)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.23.21 - Wyrównywanie podłóg 45.43.21.11 - Kładzenie wykładzin elastycznych .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 191710 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.12.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ROBEX ROBERT GAJDAK, ANDRZEJ GAJDAK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
ROBEX ROBERT GAJDAK, ANDRZEJ GAJDAK SPÓŁKA JAWNA
- ROBEX ROBERT GAJDAK, ANDRZEJ GAJDAK, SPÓŁKA JAWNA, 05-532 Baniocha, ul. Sportowa 8, 05-532 Baniocha, 05-532 05-532 Baniocha, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 191710
- Oferta z najniższą ceną: 191710 oferta z najwyższą ceną: 567058
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Adaptacja dwóch sal zajęć na sale do nauki zawodów w ramach Projektu "Z nami zostaniesz zawodowcem" w Zespole Szkół Nr 2 im. Jarosława Iwaszkiewicza - Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego
- PRZEBUDOWA Z MODERNIZACJĄ LOKALI MIESZKALNYCH ZLOKALIZOWANYCH PRZY UL. WYCZÓŁKOWSKIEGO 61/13-32 W JELENIEJ GÓRZE
- Remont i adaptacja pomieszczeń byłego baru Daisy na potrzeby nowego centrum informacji turystycznej Zamku Książ
- REMONT DWÓCH LOKALI MIESZKALNYCH BĘDĄCYCH W ADMINISTRACJI MZBK W LESZNIE - FINANSOWANY PRZEZ FUNDUSZ DOPŁAT W BGK W RAMACH RZĄDOWEGO PROGRAMU BEZZWROTNEGO WSPARCIA BUDOWNICTWA MIESZKANIOWEGO
- REMONT LOKALI MIESZKALNYCH BĘDĄCYCH W ADMINISTRACJI MZBK W LESZNIE - FINANSOWANY PRZEZ FUNDUSZ DOPŁAT W BGK W RAMACH RZĄDOWEGO PROGRAMU BEZZWROTNEGO WSPARCIA BUDOWNICTWA MIESZKANIOWEGO
- Wykonanie robót budowlanych w ramach projektu pn. "Poprawa dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami do świadczeń podstawowej opieki zdrowotnej w SPZOZ w Tomaszowie Lubelskim."
więcej: Wyrównywanie podłóg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.