Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-29
Sławków: dostarczenie i wdrożenie modułów oprogramowania zintegrowanego:
Podatki Wymiar, Podatki Księgowość, Ewidencja Ludności, Podatek od środków transportowych, Dodatki Mieszkaniowe
Numer ogłoszenia: 290421 - 2008; data zamieszczenia: 29.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Sławkowa , ul. Rynek 1, 41-260 Sławków, woj. śląskie, tel. 032 2931552 w. 41, faks 032 2931233.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.slawkow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostarczenie i wdrożenie modułów oprogramowania zintegrowanego: Podatki Wymiar, Podatki Księgowość, Ewidencja Ludności, Podatek od środków transportowych, Dodatki Mieszkaniowe.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie i wdrożenie modułów oprogramowania zintegrowanego: Podatki Wymiar, Podatki Księgowość, Ewidencja Ludności, Podatek od środków transportowych, Dodatki Mieszkaniowe współpracującego z już eksploatowanym systemem w formie jednego zintegrowanego systemu oraz Streamer do archiwizacji danych. Oprogramowanie musi być zgodne w wymogami ordynacji podatkowej, ustawy o ewidencji ludności, ustawy o ochronie danych osobowych i innych obowiązujących w zakresie oprogramowania. A.Podatki - ewidencja i wymiar: od nieruchomości, rolny i leśny od osób fizycznych i prawnych 1.Możliwość ewidencji podatku rolnego z uwzględnieniem podziału na nieruchomości rolne o powierzchni do 1 ha. 2.Wprowadzanie danych dotyczących podatników z wykorzystaniem słowników miejscowości i ulic. 3.Prowadzenie ewidencji stawek podatkowych. 4.Możliwość symulacji dochodów dla innych stawek podatku. 5.Możliwość szukania podatników po symbolu karty, nazwisku, adresie. 6.Aktualizacja danych o podatnikach miejscowych danymi z ewidencji ludności lub kartoteki kontrahentów. 7.Sygnalizowanie istnienia podatnika w ewidencji podatkowej, podczas próby ponownego jego wprowadzenia, nawet wówczas, gdy występuje tylko jako współwłaściciel wraz z podaniem co najmniej jego identyfikatora w tej ewidencji. 8.Wprowadzanie danych o opodatkowanych nieruchomościach z wykorzystaniem powiązania z danymi z ewidencji gruntów oraz podpowiedzią rodzaju podatku w zależności od prowadzonych składników podatku. 9.Możliwość prowadzenia ewidencji podatników oraz przedmiotów opodatkowania ustawowo zwolnionych z podatku - raporty. 10.Obliczanie wymiaru podatku i jego podział na podatek od nieruchomości, rolny i leśny. 11.Drukowanie decyzji wymiarowych-nakazów płatniczych z możliwością zawężenia drukowania do przypadków, gdzie wymiar podatku jest większy od 0 oraz z możliwością oddzielnego drukowania decyzji dla podatników miejscowych i zamiejscowych. Drukowanie z możliwością określenia zakresu dla danej ulicy. 12.Drukowanie decyzji wymiarowych-nakazów płatniczych dla każdego właściciela. 13.Możliwość drukowania blankietów potwierdzenia odbioru decyzji oraz blankietów umożliwiających wpłaty podatku w banku, na poczcie. 14.Wprowadzanie potwierdzeń odbioru decyzji. 15.Możliwość drukowania list wysyłkowych (np. dla osób roznoszących) wraz z możliwością grupowego wprowadzania potwierdzeń odbioru decyzji. 16.Prowadzenie rejestru wymiarowego oraz rejestru przypisów i odpisów. 17.Możliwość wprowadzania umorzeń należności głównej i odsetek. 18.Możliwość drukowania zapisów na kartach kontowych wg zadanych kryteriów. 19.Możliwość dokonywania zmian decyzji ustalających wymiar podatku, wydawanie i drukowanie decyzji o przypisach lub odpisach podatku. 20.Prowadzenie ewidencji wydanych decyzji, postanowień, upomnień i tytułów wykonawczych z możliwością drukowania ewidencji oraz poszczególnych decyzji, postanowień, upomnień. 21.Prognozowanie kwoty podatku na rok przyszły na podstawie ewidencji nieruchomości i wprowadzonych stawek podatku. 22.Rejestracja wydania danych osobowych. 23.Możliwość automatycznego przenoszenia danych związanych z przedmiotem opodatkowania w przypadku zmiany właściciela. 24.Wyróżnianie (kolorem, znacznikiem) w ewidencji podatników czynnych i nieczynnych. 25.Możliwość modyfikacji szablonów istniejących decyzji i zestawień oraz tworzenie nowych zestawień. Współpraca z: 1.Księgowość podatkowa 2.Ewidencja Ludności. B. Księgowość podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego osób fizycznych i prawnych. 1.Wprowadzanie sald BO z podziałem na podatek od nieruchomości, rolny i leśny oraz niezapłaconych rat podatku za lata ubiegłe. 2.Informacje dot.: zaległości początkowe, nadpłaty początkowe, przypisy początkowe, przypisy w ciągu roku, odpisy bieżące i odpisy zaległości, wpłaty bieżące i wpłaty na zaległości, zwroty, wpłacone odsetki i koszty upomnienia, zaległości końcowe oraz nadpłaty końcowe. 3.możliwość szukania kart kontowych według R, K, L, A, B, C, D, E, a także opcja naliczania odsetek od zaległości podatkowych. 4.Księgowanie wpłat z podziałem na podatek od nieruchomości, rolny i leśny oraz z podpowiedzią odsetek w przypadku wpłat po terminie. 5.Możliwość zastosowania różnych rodzajów operacji księgowych umożliwiających analizę wpłat, itp., wyciągi bankowe, przeksięgowania, zwroty. 6.Możliwość zablokowania zapisów księgowych do wybranej daty w przypadku uzgodnienia danego okresu obliczeniowego. 7.Możliwość korekty księgowania dla zapisów księgowych nie objętych blokadą zapisów. 8.Wydawanie decyzji o odroczeniu terminów płatności podatku, rozłożeniu zaległości na dodatkowe raty z możliwością zastosowania opłaty prolongacyjnej. 9.Drukowanie postanowień o sposobie zarachowania wpłaty. 10.Możliwość wydzielenia zaległości dotyczących przedsiębiorców (także z podziałem na PKD, EKD). 11.Prowadzenie dziennika obrotów z możliwością drukowania wg zadanych kryteriów. 12.Prowadzenie ewidencji zaległości z możliwością wydawania oraz drukowania postanowień o wszczęciu postępowania, decyzji określających zaległość, upomnień oraz tytułów wykonawczych. 13.Uzyskanie danych do sprawozdania Rb-27s. 14.Możliwość tworzenia raportu utraconych korzyści z tytułu zastosowanych ulg ( także w rozbiciu na przedmiot opodatkowania). 15.Ewidencja należności i odsetek z tytułu podatku z podziałem na lata, w których były wymagalne. 16.Ewidencja zapłat podatku i odsetek z podziałem na lata, w których zostały uiszczone. Współpraca z: 1. Wymiar podatków 2. Ewidencja Ludności. 3. Kasa 4. Mienie gminne 5. FK C. Ewidencja ludności System musi posiadać stosowną homologację i posiadać wymagane nią funkcje, a ponadto posiadać. 1.Generowanie i drukowanie zestawień GUS i formularzy: 1.1. D-W1. 1.2. D-W2. 1.3. D-W3. 2.Zestawienia ilości mieszkańców z podziałem na roczniki, ulice i płeć. 3.Generować zestawienia na określony dzień roku. 4.Rejestr Wyborców umożliwiający wydruk następujących zestawień: 4.1. Listy osób bez przypisanych okręgów wyborczych i obwodów głosowania. 4.3. Informacji o stanie rejestru wyborców w stałych okręgach i obwodach liczba mieszkańców i liczba wyborców. 4.4. Głosowania utworzonych w wyborach do Rad Gmin Miasta wg stanu na dany dzień. 4.5. Drukowanie list wyborczych wg. Wzorów Biura Wyborczego. 4.6. Informacji o stanie rejestru wyborców w gminie mieście. List wyborczych, pozbawionych praw (sąd). Zaświadczenia o prawie do głosowania z rejestru wyborców. Wprowadzania i wydrukowania wyborców na liście dodatkowej. 5.Ewidencja Przedpoborowych - umożliwiająca: 5.1. Generowanie list mieszkańców w wieku przedpoborowym i wysyłanie ich do WKU. 5.2. Obsługa list i wezwań przedpoborowych i poborowych. 5.3. Rejestr przedpoborowych zameldowanych na pobyt czasowy i zawiadomienie do innej gminy o ujęciu ich w wykazie. 6.Różnego rodzaju ewidencje zdarzeń mających miejsce w Wydziale Spraw Obywatelskich (obsługa rejestrów - ich drukowanie, przeszukiwanie po różnych kryteriach) 6.1. Rejestr udzielanych informacji: co i komu i o kim przekazano z uwzględnieniem płatnych i bezpłatnych. 6.2. Rejestr wydawanych zaświadczeń z uwzględnieniem płatnych i bezpłatnych. 6.3. Rejestr zaświadczeń dotyczących utraty dokumentów tożsamości. 6.4. Rejestr pism i zaświadczeń dotyczących dowodów osobistych. 6.5.Rejestr zaświadczeń świadczących o separacji małżeńskiej. 6.6. Rejestr spraw dotyczących postępowania w zakresie zameldowania i wymeldowania oraz egzekucji obowiązku meldunkowego. 6.7. Rejestr wniosków, decyzji dotyczących zmian nazwisk, imion, ustalenia brzmienia lub pisowni nazwisk, imion. 6.8. Rejestr osób o nieuregulowanym stosunku do służby wojskowej. 6.9. Rejestr wniosków poborowych o odroczenie. 6.10. Rejestr wniosków poborowych i żołnierzy odbywających służbę wojskową lub służbę zastępczą, o uznanie za jedynych żywicieli. 6.11. Rejestr świadczeń na rzecz obronności kraju. 6.12. Rejestr zbiórek i zgromadzeń publicznych, imprez masowych. 6.13. Rejestr żołnierzy ubiegających się o wypłatę świadczenia rekompensującego utracone wynagrodzenie z tytułu odbytych ćwiczeń wojskowych. 6.14. Rejestr żołnierzy ubiegających się o pokrycie należności mieszkaniowych z tytułu odbywanej służby wojskowej. 6.15. Rejestr osób meldowanych z obcego terenu na pobyt stały. Rejestr cudzoziemców nie posiadających nr PESEL. System powinien korzystać już z wprowadzonych danych w dotychczas użytkowanym systemie. D. Prowadzenie ewidencji wniosków o przyznanie dodatku mieszkaniowego 1.Możliwość grupowania mieszkańców według statusu zameldowania - podział na banki danych: mieszkańcy stali, czasowi, byli, przejściowi lub wszyscy 2.Konfiguracja zestawień oraz statystyki, list dodatków i wnioskodawców, zestawień finansowych 3.Wydruk decyzji i zawiadomień dotyczących dodatków 4.Konfiguracja wzorów druków 5.Zgodność z obowiązującymi przepisami 6.Możliwość adaptacji systemu dla indywidualnych potrzeb użytkownika System powinien korzystać już z wprowadzonych danych w dotychczas użytkowanym systemie. E. Podatek od środków transportowych 1.Redagowanie stawek zgodnie z uchwałą Rady Miasta (gminy) 2.Ewidencjonowanie danych zgodnie z danymi napływającymi do urzędu w postaci deklaracji DT-1 i załączników DT-1A. Ewidencja elektroniczna pozwala na dokładne odwzorowanie rzeczywistego obiegu dokumentów podatnika 3.Rejestrowanie danych o podatnikach, którzy nie dopełnili obowiązku złożenia deklaracji a o których posiadana jest wiedza 4.Wyliczenie należnego podatku na podstawie wskazanej stawki i okresu opodatkowania, oraz generowanie przypisów z odpowiednimi terminami płatności. 5.Ewidencjonowanie, wyliczane zmian wartości podatku oraz generowanie odpowiednich odpisów, będących skutkiem: czasowego wyrejestrowania, zbycia, lub wyrejestrowania środka transportowego. 6.Aplikacja umożliwia automatyczną ocenę wprowadzonych danych, ułatwiając prowadzenia postępowań administracyjnych takich jak: 7.wezwania do złożenia deklaracji 8.postanowienia o wszczęciu postępowania administracyjnego 9.postanowienia o wyznaczeniu terminu do wypowiedzenia się w zakresie zebranego materiału dowodowego 10.decyzji określających 11.decyzji o umorzeniu 12.Tworzenie tabeli amortyzacji umorzeń 13.Naliczanie umorzenia w oparciu o obowiązujące współczynniki 14.Prowadzenie ewidencji podatkowej za lata ubiegłe 15.Prowadzenie dodatkowej ewidencji środków transportowych niepodlegających opodatkowaniu 16.Import danych otrzymywanych cyklicznie ze Starostwa powiatowego z wydziału komunikacji zawierających zmiany w ewidencji pojazdów. G. Streamer: Format zapisu: DAT 160; Interfejs: Ultra 3 SCSI; Transfer danych z kompresją sprzętową > 48 GB na h; MTBF >120000 h; 6 taśm DAT 160; Kontroler PCI; Gwarancja 3 lata H. Pozostałe: Moduły muszą współpracować z eksploatowanym oprogramowaniem jako system zintegrowany, Wykorzystanie bazy danych SQL typu open source Firebird pracującej pod kontrolą systemu Linux Fedora Core , Wykorzystanie stacji roboczych pracujących pod kontrolą systemu Window XP, Przeniesienie danych z użytkowanych systemów Podatki (firmy Clanet), Ewidencja Ludności (firmy Clanet), Dodatki mieszkaniowe, Wdrożenie dostarczonego systemu, Interfejs w języku polskim, Okres udzielonej gwarancji w ramach zamówienia zapewnia usuwanie błędów systemu jak również dostarczanie bieżących aktualizacji systemu, dostarczenie dokumentacji wymaganej przepisami o ochronie danych osobowych, dostarczenie dokumentacji technicznej związanej z procesami instalacji i konfiguracji oprogramowania na serwerze oraz stacjach roboczych, wdrożenie dostarczonego systemu, oferent posiada instalacje swoich systemów w zakresie określonym w przedmiocie zamówienia w innych jednostkach samorządu terytorialnego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 30.23.31.60 - Jednostki pamięci taśmowej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie Zamówienia na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, 4.nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 ustawy, na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów. 5.wykonali należycie co najmniej 5 dostaw i usług ( w tym przynajmniej 3 zamówienia dla jednostek samorządu terytorialnego) odpowiadających swoim rodzajem i wartością pracom stanowiącym przedmiot zamówienia - w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że prace te zostały wykonane należycie (referencje). Ocena spełnienia ww. warunków przez Wykonawcę dokonana zostanie w oparciu o zapisy zawarte w załącznikach oraz dokumentach zgodnie z wymogami punktu 5 Specyfikacji na zasadzie spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie przez Wykonawcę chociażby jednego z powyższych warunków Zamawiającego spowoduje obligatoryjne wykluczenie Wykonawcy z niniejszego postępowania o zamówienie publiczne zgodnie z art. 24 ust.1 pkt. 10 ustawy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczeniai dokumenty zgodnie z załącznikami do niniejszego dokumentu: 1.Formularz oferty 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument winien potwierdzać, że profil działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi niniejszego zamówienia. 3.Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ustawy -Prawo zamówień publicznych 4.Oświadczenie wykonawcy o związaniu ofertą 5.Formularz cenowy 6.Oświadczenie finansowe 7.Wykaz wykonanych zamówień 8.Warunki usług gwarancyjnych 9.Wzór umowy - zaparafowany 10.Potwierdzenie zgodności oferty z wymogami przedmiotu zamówienia 11.Referencje.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Gwarancja - 15
- 3 - Czas realizacji - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slawkow.pl PIB Zamówienia Publiczne (Zamówienia publiczne).
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Sławkowa
ul. Łosińska 1
41-260 Sławków
pok. 23.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Sławkowa Rynek 1 41-260 Sławków I pietro sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego nieużywanego oprogramowania komputerowego
- Dostawa komputerów typu AiO dla Centrum Usług Wspólnych w Katowicach
- Dostawa urządzeń i oprogramowania w ramach Projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zrównoważony rozwój gospodarki wodno - ściekowej na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski - Zakup i montaż zestawów wodomierzowych ze zdalnym odczytem wraz z oprogramowaniem do zdalnego odczytu
- Dostawa urządzeń komputerowych do nowych pracowni w ramach projektu ,,Specjaliści przyszłości to MY
- ,,Doposażenie bazy dydaktycznej szkół w ramach projektu: Edukacja dla przyszłości uczniów gminy Jarocin"
więcej: Jednostki pamięci taśmowej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.