Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-12-01
Sławków: Sławków: Dostarczenie i wdrożenie modułów oprogramowania zintegrowanego: Podatki Wymiar, Podatki Księgowość, Ewidencja Ludności, Podatek od srodków transportowych, Dodatki Mieszkaniowe
Numer ogłoszenia: 341963 - 2008; data zamieszczenia: 01.12.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 290421 - 2008r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Sławkowa, ul. Rynek 1, Sławków, woj. śląskie, tel. 032 2931552 w. 41, faks 032 2931233.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sławków: Dostarczenie i wdrożenie modułów oprogramowania zintegrowanego: Podatki Wymiar, Podatki Księgowość, Ewidencja Ludności, Podatek od srodków transportowych, Dodatki Mieszkaniowe.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie i wdrozenie modułów oprogramowania zintegrowanego Podatki Wymiar, Podatki Księgowość, Ewidencja Ludności, Podatek od srodków transportowych, Dodatki Mieszkaniowe współpracujące z już eksploatowanym systemem w formie jednego zintegrowanego systemu oraz Streamer do archiwizacji danych. Oprogramowanie musi być zgodne w wymogami ordynacji podatkowej, ustawy o ewidencji ludności, ustawy o ochronie danych osobowych i innych obowiązujących w zakresie oprogramowania. A.Podatki - ewidencja i wymiar: od nieruchomości, rolny i leśny od osób fizycznych i prawnych 1.Możliwość ewidencji podatku rolnego z uwzględnieniem podziału na nieruchomości rolne o powierzchni do 1 ha.2.Wprowadzanie danych dotyczących podatników z wykorzystaniem słowników miejscowości i ulic.3.Prowadzenie ewidencji stawek podatkowych.4.Możliwość symulacji dochodów dla innych stawek podatku.5.Możliwość szukania podatników po symbolu karty, nazwisku, adresie. 6.Aktualizacja danych o podatnikach miejscowych danymi z ewidencji ludności lub kartoteki kontrahentów.7.Sygnalizowanie istnienia podatnika w ewidencji podatkowej, podczas próby ponownego jego wprowadzenia, nawet wówczas, gdy występuje tylko jako współwłaściciel wraz z podaniem co najmniej jego identyfikatora w tej ewidencji. 8.Wprowadzanie danych o opodatkowanych nieruchomościach z wykorzystaniem powiązania z danymi z ewidencji gruntów oraz podpowiedzią rodzaju podatku w zależności od prowadzonych składników podatku.9.Możliwość prowadzenia ewidencji podatników oraz przedmiotów opodatkowania ustawowo zwolnionych z podatku - raporty.10.Obliczanie wymiaru podatku i jego podział na podatek od nieruchomości, rolny i leśny.11.Drukowanie decyzji wymiarowych-nakazów płatniczych z możliwością zawężenia drukowania do przypadków, gdzie wymiar podatku jest większy od 0 oraz z możliwością oddzielnego drukowania decyzji dla podatników miejscowych i zamiejscowych. Drukowanie z możliwością określenia zakresu dla danej ulicy.12.Drukowanie decyzji wymiarowych-nakazów płatniczych dla każdego właściciela.13.Możliwość drukowania blankietów potwierdzenia odbioru decyzji oraz blankietów umożliwiających wpłaty podatku w banku, na poczcie.14.Wprowadzanie potwierdzeń odbioru decyzji.15.Możliwość drukowania list wysyłkowych (np. dla osób roznoszących) wraz z możliwością grupowego wprowadzania potwierdzeń odbioru decyzji.16.Prowadzenie rejestru wymiarowego oraz rejestru przypisów i odpisów.17.Możliwość wprowadzania umorzeń należności głównej i odsetek.18.Możliwość drukowania zapisów na kartach kontowych wg zadanych kryteriów. 19.Możliwość dokonywania zmian decyzji ustalających wymiar podatku, wydawanie i drukowanie decyzji o przypisach lub odpisach podatku.20.Prowadzenie ewidencji wydanych decyzji, postanowień, upomnień i tytułów wykonawczych z możliwością drukowania ewidencji oraz poszczególnych decyzji, postanowień, upomnień.21.Prognozowanie kwoty podatku na rok przyszły na podstawie ewidencji nieruchomości i wprowadzonych stawek podatku.22.Rejestracja wydania danych osobowych.23.Możliwość automatycznego przenoszenia danych związanych z przedmiotem opodatkowania w przypadku zmiany właściciela.24.Wyróżnianie (kolorem, znacznikiem) w ewidencji podatników czynnych i nieczynnych.25.Możliwość modyfikacji szablonów istniejących decyzji i zestawień oraz tworzenie nowych zestawień. Współpraca z:1.Księgowość podatkowa2.Ewidencja Ludności. B. Księgowość podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego osób fizycznych i prawnych. 1.Wprowadzanie sald BO z podziałem na podatek od nieruchomości, rolny i leśny oraz niezapłaconych rat podatku za lata ubiegłe. 2.Informacje dot.: zaległości początkowe, nadpłaty początkowe, przypisy początkowe, przypisy w ciągu roku, odpisy bieżące i odpisy zaległości, wpłaty bieżące i wpłaty na zaległości, zwroty, wpłacone odsetki i koszty upomnienia, zaległości końcowe oraz nadpłaty końcowe. 3.możliwość szukania kart kontowych według R, K, L, A, B, C, D, E, a także opcja naliczania odsetek od zaległości podatkowych. 4.Księgowanie wpłat z podziałem na podatek od nieruchomości, rolny i leśny oraz z podpowiedzią odsetek w przypadku wpłat po terminie. 5.Możliwość zastosowania różnych rodzajów operacji księgowych umożliwiających analizę wpłat, itp., wyciągi bankowe, przeksięgowania, zwroty. 6.Możliwość zablokowania zapisów księgowych do wybranej daty w przypadku uzgodnienia danego okresu obliczeniowego. 7.Możliwość korekty księgowania dla zapisów księgowych nie objętych blokadą zapisów. 8.Wydawanie decyzji o odroczeniu terminów płatności podatku, rozłożeniu zaległości na dodatkowe raty z możliwością zastosowania opłaty prolongacyjnej. 9.Drukowanie postanowień o sposobie zarachowania wpłaty. 10.Możliwość wydzielenia zaległości dotyczących przedsiębiorców (także z podziałem na PKD, EKD). 11.Prowadzenie dziennika obrotów z możliwością drukowania wg zadanych kryteriów. 12.Prowadzenie ewidencji zaległości z możliwością wydawania oraz drukowania postanowień o wszczęciu postępowania, decyzji określających zaległość, upomnień oraz tytułów wykonawczych. 13.Uzyskanie danych do sprawozdania Rb-27s. 14.Możliwość tworzenia raportu utraconych korzyści z tytułu zastosowanych ulg ( także w rozbiciu na przedmiot opodatkowania). 15.Ewidencja należności i odsetek z tytułu podatku z podziałem na lata, w których były wymagalne. 16.Ewidencja zapłat podatku i odsetek z podziałem na lata, w których zostały uiszczone. Współpraca z:1. Wymiar podatków2. Ewidencja Ludności.3. Kasa4. Mienie gminne 5. FK C. Ewidencja ludności System musi posiadać stosowną homologację i posiadać wymagane nią funkcje, a ponadto posiadać. 1.Generowanie i drukowanie zestawień GUS i formularzy: 1.1. D-W1. 1.2. D-W2. 1.3. D-W3. 2.Zestawienia ilości mieszkańców z podziałem na roczniki, ulice i płeć. 3.Generować zestawienia na określony dzień roku. 4.Rejestr Wyborców umożliwiający wydruk następujących zestawień: 4.1. Listy osób bez przypisanych okręgów wyborczych i obwodów głosowania. 4.3. Informacji o stanie rejestru wyborców w stałych okręgach i obwodach liczba mieszkańców i liczba wyborców. 4.4. Głosowania utworzonych w wyborach do Rad Gmin Miasta wg stanu na dany dzień. 4.5. Drukowanie list wyborczych wg. Wzorów Biura Wyborczego. 4.6. Informacji o stanie rejestru wyborców w gminiemieście. List wyborczych, pozbawionych praw (sąd). Zaświadczenia o prawie do głosowania z rejestru wyborców. Wprowadzania i wydrukowania wyborców na liście dodatkowej. 5.Ewidencja Przedpoborowych - umożliwiająca: 5.1. Generowanie list mieszkańców w wieku przedpoborowym i wysyłanie ich do WKU. 5.2. Obsługa list i wezwań przedpoborowych i poborowych. 5.3. Rejestr przedpoborowych zameldowanych na pobyt czasowy i zawiadomienie do innej gminy o ujęciu ich w wykazie. 6.Różnego rodzaju ewidencje zdarzeń mających miejsce w Wydziale Spraw Obywatelskich (obsługa rejestrów - ich drukowanie, przeszukiwanie po różnych kryteriach) 6.1. Rejestr udzielanych informacji: co i komu i o kim przekazano z uwzględnieniem płatnych i bezpłatnych. 6.2. Rejestr wydawanych zaświadczeń z uwzględnieniem płatnych i bezpłatnych. 6.3. Rejestr zaświadczeń dotyczących utraty dokumentów tożsamości. 6.4. Rejestr pism i zaświadczeń dotyczących dowodów osobistych. 6.5.Rejestr zaświadczeń świadczących o separacji małżeńskiej. 6.6. Rejestr spraw dotyczących postępowania w zakresie zameldowania i wymeldowania oraz egzekucji obowiązku meldunkowego. 6.7. Rejestr wniosków, decyzji dotyczących zmian nazwisk, imion, ustalenia brzmienia lub pisowni nazwisk, imion. 6.8. Rejestr osób o nieuregulowanym stosunku do służby wojskowej. 6.9. Rejestr wniosków poborowych o odroczenie. 6.10. Rejestr wniosków poborowych i żołnierzy odbywających służbę wojskową lub służbę zastępczą, o uznanie za jedynych żywicieli. 6.11. Rejestr świadczeń na rzecz obronności kraju. 6.12. Rejestr zbiórek i zgromadzeń publicznych, imprez masowych. 6.13. Rejestr żołnierzy ubiegających się o wypłatę świadczenia rekompensującego utracone wynagrodzenie z tytułu odbytych ćwiczeń wojskowych. 6.14. Rejestr żołnierzy ubiegających się o pokrycie należności mieszkaniowych z tytułu odbywanej służby wojskowej. 6.15. Rejestr osób meldowanych z obcego terenu na pobyt stały. Rejestr cudzoziemców nie posiadających nr PESEL. System powinien korzystać już z wprowadzonych danych w dotychczas użytkowanym systemie. D. Prowadzenie ewidencji wniosków o przyznanie dodatku mieszkaniowego 1.Możliwość grupowania mieszkańców według statusu zameldowania - podział na banki danych: mieszkańcy stali, czasowi, byli, przejściowi lub wszyscy 2.Konfiguracja zestawień oraz statystyki, list dodatków i wnioskodawców, zestawień finansowych 3.Wydruk decyzji i zawiadomień dotyczących dodatków 4.Konfiguracja wzorów druków 5.Zgodność z obowiązującymi przepisami 6.Możliwość adaptacji systemu dla indywidualnych potrzeb użytkownika System powinien korzystać już z wprowadzonych danych w dotychczas użytkowanym systemie. E. Podatek od środków transportowych 1.Redagowanie stawek zgodnie z uchwałą Rady Miasta (gminy) 2.Ewidencjonowanie danych zgodnie z danymi napływającymi do urzędu w postaci deklaracji DT-1 i załączników DT-1A. Ewidencja elektroniczna pozwala na dokładne odwzorowanie rzeczywistego obiegu dokumentów podatnika 3.Rejestrowanie danych o podatnikach, którzy nie dopełnili obowiązku złożenia deklaracji a o których posiadana jest wiedza 4.Wyliczenie należnego podatku na podstawie wskazanej stawki i okresu opodatkowania, oraz generowanie przypisów z odpowiednimi terminami płatności. 5.Ewidencjonowanie, wyliczane zmian wartości podatku oraz generowanie odpowiednich odpisów, będących skutkiem: czasowego wyrejestrowania, zbycia, lub wyrejestrowania środka transportowego. 6.Aplikacja umożliwia automatyczną ocenę wprowadzonych danych, ułatwiając prowadzenia postępowań administracyjnych takich jak: 7.wezwania do złożenia deklaracji 8.postanowienia o wszczęciu postępowania administracyjnego 9.postanowienia o wyznaczeniu terminu do wypowiedzenia się w zakresie zebranego materiału dowodowego 10.decyzji określających 11.decyzji o umorzeniu 12.Tworzenie tabeli amortyzacji umorzeń 13.Naliczanie umorzenia w oparciu o obowiązujące współczynniki 14.Prowadzenie ewidencji podatkowej za lata ubiegłe 15.Prowadzenie dodatkowej ewidencji środków transportowych niepodlegających opodatkowaniu 16.Import danych otrzymywanych cyklicznie ze Starostwa powiatowego z wydziału komunikacji zawierających zmiany w ewidencji pojazdów. G. Streamer: Format zapisu: DAT 160 Interfejs: Ultra 3 SCSI Transfer danych z kompresją sprzętową > 48 GB h MTBF >120000 h 6 taśm DAT 160 Kontroler PCI Gwarancja 3 lata H. Pozostałe: Moduły muszą współpracować z eksploatowanym oprogramowaniem jako system zintegrowany, Wykorzystanie bazy danych SQL typu open source Firebird pracującej pod kontrolą systemu Linux Fedora Core , Wykorzystanie stacji roboczych pracujących pod kontrolą systemu Window XP, Przeniesienie danych z użytkowanych systemów Podatki (firmy Clanet), Ewidencja Ludności (firmy Clanet), Dodatki mieszkaniowe, Wdrożenie dostarczonego systemu, Interfejs w języku polskim, Okres udzielonej gwarancji w ramach zamówienia zapewnia usuwanie błędów systemu jak również dostarczanie bieżących aktualizacji systemu, dostarczenie dokumentacji wymaganej przepisami o ochronie danych osobowych, dostarczenie dokumentacji technicznej związanej z procesami instalacji i konfiguracji oprogramowania na serwerze oraz stacjach roboczych, wdrożenie dostarczonego systemu,oferent posiada instalacje swoich systemów w zakresie określonym w przedmiocie zamówienia w innych jednostkach samorządu terytorialnego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 30.23.31.60 - Jednostki pamięci taśmowej .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 34800.00 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"EKO-TERM" S.C. PAWEŁ WĘSKA, JAROSŁAW ŻAK
jakie przetargi wygrała firma
"EKO-TERM" S.C. PAWEŁ WĘSKA, JAROSŁAW ŻAK
- EKO-TERM Spółka Cywilna Paweł Węska Jarosław Żak, ul. Paderewskiego 29 A, 25-017 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 34800.00
- Oferta z najniższą ceną: 34800.00 oferta z najwyższą ceną: 189655.31
- Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa przełączników sieciowych, UPS oraz CAL'e RDP dla Szpitala Bielańskiego
- Cyberbezpieczne Jonkowo
- Wdrożenie wraz z utrzymaniem systemu klasy DLP dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A.
- Odnowienie usługi serwisu i subskrypcji bezpieczeństwa dla urządzenia FortiGate 100F w ramach zadania "Wzmocnienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Powiecie Kutnowskim"
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby sal dydaktycznych Collegium Inventorum Małopolskiej Uczelni Państwowej im. rtm. Witolda Pileckiego w Oświęcimiu w Oświęcimiu.
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby sal dydaktycznych Collegium Inventorum Małopolskiej Uczelni Państwowej im. rtm. Witolda Pileckiego w Oświęcimiu w Oświęcimiu.
więcej: Jednostki pamięci taśmowej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.