eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynekREMONT PIERWSZEGO PIĘTRA, KLATKI SCHODOWEJ, INSTALACJI CENTRALNEGO OGRZEWANIA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-29

Olsztynek: REMONT PIERWSZEGO PIĘTRA, KLATKI SCHODOWEJ, INSTALACJI CENTRALNEGO OGRZEWANIA
Numer ogłoszenia: 290453 - 2008; data zamieszczenia: 29.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminne Centrum Zdrowia - Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej w Olsztynku , ul. Chopina 11, 11-015 Olsztynek, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5193563, faks 089 5193563.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-olsztynek.qi.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT PIERWSZEGO PIĘTRA, KLATKI SCHODOWEJ, INSTALACJI CENTRALNEGO OGRZEWANIA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w budynku Zamawiającego.Do robót należy: I. Remont czterech gabinetów lekarskich których zakres rzeczowy robót obejmuje min.: wykucie z muru ościeżnic drewnianych, , odbicie tynków wewnętrznych z zaprawy cementowo-wapiennej, położenie tynków okładzin z płyt gipsowo-kartonowych i gładzi gipsowych, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych-podłoży gipsowych z gruntowaniem ,obsadzenie ościeżnic drewnianych i montaż skrzydeł drzwiowych wewnętrznych pełnych fabrycznie, wymiana instalacji elektrycznej i osprzętu II. Remont korytarza na I piętrze których zakres rzeczowy robót obejmuje min. rozebranie boazerii , odbicie tynków wewnętrznych z zaprawy cementowo-wapiennej, położenie tynków i okładzin z płyt gipsowo-kartonowych i gładzi gipsowych, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych -podłoży gipsowych z gruntowaniem, instalowanie sufitów podwieszanych o konstrukcji metalowej z wypełnieniem płytami gipsowymi, wymiana instalacji elektrycznej i osprzętu, wykucie z muru ościeżnic drewnianych, montaż drzwi aluminiowych jednoskrzydłowych oszklonych III. Remontu klatki schodowej których zakres rzeczowy robót obejmuje min.: rozebranie posadzek jednolitych, położenie posadzki z płytek, położenie okładziny schodów z płytek, położenie cokolików, zeskrobanie starej farby olejnej, gruntowanie, położenie gładzi gipsowej, dwukrotne malowanie farbami, olejnymi pasów, krat i balustrad IV. Instalowanie centralnego-ogrzewania których zakres rzeczowy robót obejmuje: dostawę 12 grzejników oraz demontaż grzejników żeliwnych i założenie nowych stalowych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych 44.62.11.10 - Grzejniki centralnego ogrzewania 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : a/ spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy tzn: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. b/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy c/ akceptują wzór umowy i w razie wygrania przetargu podpiszą go bez zastrzeżeń, d/ akceptują w pełni specyfikację istotnych warunków zamówienia i spełniają wymogi w niej określone e/ wyrażą zgodę na 30 dniowy termin płatności f/ udzieli co najmniej 36 miesięcy gwarancji na wykonane roboty 2. Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń. Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana wg formuły -spełnia - nie spełnia-. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z ubiegania się o zamówienie publiczne..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą złożyć wraz z ofertą cenową (zał. nr 1) następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1pkt. 1-4 ustawy -zał. nr 2A 3. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - zał. nr 2B. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości ( wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert) 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 4 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6. W przypadku składania oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze, dokumenty, o których mowa w punkcie 1,2, i 3 muszą być złożone przez każdy podmiot. 7. Brak jakiegokolwiek dokumentu żądanego przez Zamawiającego od Wykonawcy, może stanowić podstawę do wykluczenia z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego bądź odrzucenie oferty, jeżeli w wyznaczonym przez Zamawiającego - dodatkowym terminie-Wykonawca nie złoży stosownego dokumentu..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz-olsztynek.qi.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmine Centrum Zdrowia Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej w Olsztynku ul. Chopina 11 11-015 Olsztynek.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2008 godzina 09:00, miejsce: Biuro II piętro w siedzibie zamawiającego pod adresem Gminne Centrum Zdrowia Zspół Pulicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej w Olszynku ul. Chopina 11 11-015 Olsztynek biuro II pietro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.