Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-02-10
Stąporków: Budowa oświetlenia drogowego na osiedlu Dr Anki w Stąporkowie obejmująca ulice: ul. Górniczą, ul. M. Reja, ul. Kochanowskiego wraz z łącznikiem do ul. 1000 - lecia, dł. ok. 1191-1522 mb.
Numer ogłoszenia: 29046 - 2016; data zamieszczenia: 10.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stąporków , ul. Piłsudskiego 132a, 26-220 Stąporków, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3741122, faks 041 3741860.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.staporkow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa oświetlenia drogowego na osiedlu Dr Anki w Stąporkowie obejmująca ulice: ul. Górniczą, ul. M. Reja, ul. Kochanowskiego wraz z łącznikiem do ul. 1000 - lecia, dł. ok. 1191-1522 mb..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: 1.1 Wykonanie i oddanie zgodnie z dokumentacją budowlaną, specyfikacją techniczna wykonania i odbioru robót, pozwoleniem na budowę, przepisami, w tym techniczno - budowlanymi oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej przewidzianej w umowie. Przedmiotem inwestycji jest: Budowa oświetlenia drogowego na osiedlu Dr Anki w Stąporkowie obejmująca ulice: ul. Górniczą, ul. M. Reja, ul. Kochanowskiego wraz z łącznikiem do ul. 1000 - lecia, dł. ok. 1191-1522 mb. W ramach zadania należy wykonać następujące prace: 1. wybudować 38 szt. stanowisk słupowych - słupy stalowe na fundamentach prefabrykowanych ze złączami przyłączeniowymi przy podstawach, 2. na słupach zaprojektowano oprawy drogowe o stopniu ochrony IP 65 w II klasie ochronności. Oprawy należy wyposażyć wysokoprężne lampy sodowe o mocy 70 W każda oraz montować na wysięgnikach 2 m o kącie 15° na szczycie słupów. 3. wykonać jeden przewiert, dł. 5 m. 4. wykopać rów kablowy, ułożyć kabel YAKXS 4 x 35 mm2, rury osłonowe, folie niebieską i wykonać inwentaryzację geodezyjną, a następnie zasypać i uporządkować teren, UWAGA W załączniku graficznym do SIWZ - inwentaryzacja powykonawcza wybudowanych dróg na osiedlu Dr Anki w Stąporkowie wraz ze zjazdami do działek i lokalizacją przepustów pod zjazdami. 5. istniejące punkty pomiaru i sterowania oświetleniem, należy wykonać zgodnie z dokumentacją budowlaną, 6. przy projektowanych słupach nr 17, 24, 36, 41, 2-14 wybudować uziemienie o wartości R miniejszej niż10 Om, 7. ochrona przeciwporażeniowa wg opracowanej dokumentacji. Przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: - sporządzenia na własny koszt projektu organizacji ruchu, który należy zatwierdzić w organie zarządzającym ruchem w Starostwie Powiatowym w Końskich, ul. Staszica 2, - wykonanie na własny koszt oznakowania dróg wg zatwierdzonego projektu organizacji ruchu, - zgłoszenie robót do: Rejonu Energetycznego w Skarżysku - Kamiennej, ul. Rejowska 95, Zarządu Dróg Powiatowych w Końskich, ul. Staszica 2 ( odnośnie ul. Górniczej), Burmistrza Stąporkowa - przed przystąpieniem do realizacji zamówienia, - zapewnienie na własny koszt obsługi geodezyjnej w zakresie: wytyczenia obiektu i inwentaryzacji powykonawczej, - prace montażowe należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami oraz w oparciu o projekt budowlany i aneks, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, uzgodnienia ZUD, warunki techniczne wydane przez Rejon Energetyczny w Skarżysku - Kamiennej , pozwolenie na budowę i inne uzgodnienia. Po zrealizowaniu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: 1. przywrócenia do stanu pierwotnego terenu i urządzeń terenowych zgodnie z wymogami ich właścicieli, 2. przygotowanie dokumentacji odbiorowej zadania. 3.Wykonawca zobowiązany jest udzielić na całość przedmiotu zamówienia co najmniej 36 miesięcznego okresu gwarancji. Maksymalny okres gwarancji może wynosić 60 miesięcy. Przez całość przedmiotu zamówienia Zamawiający rozumie wszelkie wykonane roboty budowlane związane z wykonaniem zamówienia. Oferowany okres gwarancji należy podać w formularzu oferty. Podany okres gwarancji będzie podstawą oceny oferty. 4. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja budowlana, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót. 5. Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji budowalnej lub STWiOR wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta itp. Jeżeli występują w rysunkach i opisach dokumentacji budowlanej ( nie są one obowiązujące dla Wykonawcy). Prace towarzyszące, oraz roboty tymczasowe nie objęte dokumentacją budowlaną i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia; 1) organizacja i zabezpieczenie placu budowy, 2) uporządkowanie terenu po budowie, 3) likwidacja placu budowy, oraz wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia lub zwiększenia ww. zakresu zamówienia, zgodnie z ustawą Pzp..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.07.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wymienionego w rozdz. IX pkt.2 lit. a) niniejszej SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku wykazanie przez Wykonawcę, że ten w ostatnich 5 latach przed upływem terminu składania ofert, jeżeli okres prowadzenie działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jeden raz wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył roboty budowalne polegające na budowie, modernizacji i remoncie oświetlenia drogowego o wartości robót nie mniej niż 170.000,00 brutto
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wymienionego w rozdz. IX pkt.2 lit. A) niniejszej SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku wykazanie przez Wykonawcę, że dysponuje jedną osobą, która zapewni kierowanie budową tj: osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wymienionego w rozdz. IX pkt.2 lit. a) niniejszej SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Okres gwarancji - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy, wynikające z zapisu art.144 ustawy Pzp: a) potrzeba zmian w przedmiocie umowy w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania Zamówienia. Wynagrodzenie to ustalone będzie w oparciu o stawki i ceny jednostkowe zawarte w kosztorysie ofertowym. W przypadku robót nie odpowiadającym pozycjom w kosztorysie ofertowym, rozliczone będą według średnich cen Sekocenbudu za ostatni kwartał. Podstawą do określenia nakładów rzeczowych będą KNR-y. W przypadku braku odpowiednich pozycji, KNNR-y, a następnie cena indywidualna Wykonawcy zatwierdzona przez Zamawiającego. b) rezygnacja z części robót w przypadku zaistnienia okoliczności, w których zbędne będzie wykonanie danej części zamówienia, wraz ze związanym z tym obniżeniem wynagrodzenia w oparciu o kosztorys ofertowy ( w powyższym przypadku Wykonawca przygotuje przy udziale Zamawiającego protokół sporządzony na dzień rezygnacji, w którym Strony określą prace, z wykonania których Zamawiający zrezygnował oraz wysokość kwoty, o którą zostanie obniżone wynagrodzenie), c) zmiana terminu wykonania Umowy w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, w szczególności z powodu: - zaistnienia braków w dokumentacji o czas niezbędny na ich uzupełnienie, - nieprzewidzianych warunków pogodowych, - konieczności wykonywania części robót w inny sposób niż założony w dokumentacji. Wynagrodzenie dla robót zamiennych zostanie określone na podstawie stawek i cen jednostkowych zawartych w kosztorysie ofertowym na realizację przedmiotu zamówienia. W przypadku zastosowania zamiennych rozwiązań, materiałów i urządzeń, uzgodnione zostaną z Zamawiającym nowe ceny jednostkowe, ustalone w miarę możliwości na podstawie stawek zawartych w ofercie. - konieczności wykonywania robót nieprzewidzianych i niewycenionych w ofercie, - opóźnienia dostępu do placu budowy, - nieprzewidzianych warunków fizycznych, d) zmiana sposobu realizacji zamówienia wynikająca ze zmian w obowiązujących przepisach prawa bądź wytycznych mających wpływ na realizację przedmiotu umowy, e) w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT w trakcie realizacji umowy, wynagrodzenie zostanie odpowiednio skorygowane przez strony umowy, f) zmiana osób wskazanych w umowie pełniących kontrolę i nadzór nad realizowanym zamówieniem
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.staporkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Stąporków
ul. Piłsudskiego 132A
26-220 Stąporków.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2016 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Miejskiego w Stąporkowie ul. Piłsudskiego 132A 26-220 Stąporków.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI STĄPORKÓW
- Poprawa gospodarki komunalnej na terenie Gminy Stąporków: Budowa kanalizacji sanitarnej w Gosaniu - etap 1
- Budowa świetlicy wraz z pomieszczeniami remizy w Mokrej oraz rozbiórka istniejącego budynku - kontynuacja budowy
więcej: przetargi STĄPORKÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa placu zabaw dla dzieci wraz z salkami urodzinowymi zwanego dalej Figloraj w budynku biurowym/głównym na powierzchni hallu głównego oraz kawiarni na antresoli
- Poprawa efektywności energetycznej, przebudowa i rozbudowa budynku OSP w Osjakowie
- Budowa ciągu pieszo-rowerowego w ramach rozbudowy drogi powiatowej nr 2052P Bogdanowo - Uścikowo
- Zrównoważona gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Uścimów
- "Modernizacja, przebudowa i remont budynku Przedszkola w Skopaniu wraz z zagospodarowaniem terenu"
- Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Trzcianka
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.