Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-12
Białystok: Usuwanie awarii oraz wykonywanie innych nieprzewidzianych robót związanych z zalewaniem nieruchomości na skutek wód opadowych, roztopowych
Numer ogłoszenia: 29067 - 2008; data zamieszczenia: 12.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Białegostoku, ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 869 60 02, fax 085 869 62 65.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie awarii oraz wykonywanie innych nieprzewidzianych robót związanych z zalewaniem nieruchomości na skutek wód opadowych, roztopowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Zakres prac obejmuje: 1) Wypompowywanie wód z kałuż, zbiorników, osadników przy jednoczesnym zastosowaniu beczkowozu o pojemności min. 10 m3 oraz beczkowozu z czystą wodą o pojemności min. 7 m3. 2) Wywóz wód na odległość do 15 km do zlewni nieczystości lub innego wskazanego miejsca. 3) Przekopy i rozkopy oraz inne nieprzewidziane roboty konieczne do wykonania na wypadek wystąpienia awarii lub podtopienia w miejscach nie posiadających kanalizacji deszczowej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.12.00.00 - Usługi gospodarki odpadami Kod CPV wg słownika 2008: 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, w tym: - co najmniej 2 beczkowozami o pojemnościach min.: 10 m3 i 7 m3, - koparko-spycharką, - samochodem ciężarowym o ładowności co najmniej 20t., - pracownikiem nadzoru z min. 2-letnim doświadczeniem zawodowym z zakresie nadzoru prac o podobnym charakterze jak w niniejszym zamówieniu, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; przy założeniu, iż zapłata za usługę dokonana będzie w terminie 30 dni od daty dostarczenia faktury zamawiającemu, 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły /spełnia - nie spełnia/.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty należy załączyć następujące oświadczenia oraz dokumenty lub ich kserokopie /odpisy/ poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) imię i nazwisko pracownika nadzoru wraz z informacją dotyczącą odbycia praktyki zawodowej, z podaniem okresu pracy, nazwy, adresu i nr telefonu pracodawców oraz miejsca i zakresu wykonywanych czynności (na lub wg zał. nr 2), 3) wykaz sprzętu niezbędnego do realizacji zamówienia jakim dysponuje wykonawca, 4) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (na lub wg zał. nr 4), 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 lit. a siwz, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bialystok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Departament Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej Urzędu Miejskiego, 15-950 Białystok, ul. J.K.Branickiego 9, pok. 305.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.02.2008 godzina 12:45, miejsce: Urząd Miejski w Białymstoku, Departament Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej, ul. J. K. Branickiego 9, pok. nr 304.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Kompleksowe usługi polegające na przeglądzie i konserwacji dźwigów, prace remontowe oraz przeglądy specjalne dźwigów w obiektach Politechniki Białostockiej - ZK-DZP.262.28.2025
- Wymiana pokrycia dachowego Inspektoratu ZUS w Sokółce
- Wykonanie opisów stanu i opinii o wartości nieruchomości w formie operatów szacunkowych (6.2025)
- Remont w Samodzielnym Szpitalu Miejskim im. PCK w Białymstoku - część I Opracowanie dokumentacji projektowej oraz remont w Poradni Rehabilitacji przy ul. Swobodnej 24 - część II
- Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej Nr 674 Sokółka - Krynki na odcinku od km 14+674,70 do km 15+674,70.
- Opracowanie dok. projektowej na przebudowę i zmianę sposobu użytkowania lok. mieszk. nr 2 na potrzeby lok. usługowego w budynku mieszk. przy ul. Białówny 1 wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego.
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbiórka budynków nr 232 i nr 233 oraz suwnicy wraz z podtorzem w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej 6A w Grupie gm. Dragacz - 32/2025
- Likwidacja dzikich wysypisk zlokalizowanych na terenie Miasta Zabrze.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych na terenie Gminy Pułtusk
- REMONT BUDYNKU KOSZAROWEGO NR 2 ZLOKALIZOWANEGO NA TERENIE KOMPLEKSU WOJSKOWEGO PRZY UL. WOJSKA POLSKIEGO 66 W KOSZALINIE (DZSW).
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Rusinów
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Aleksandrów"
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.