Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2011-09-15
Opole: Przebudowa terenu zieleni przy placu J. Pi³sudskiego w Opolu
Numer og³oszenia: 290910 - 2011; data zamieszczenia: 15.09.2011
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Opole , Rynek-Ratusz, 45-015 Opole, woj. opolskie, tel. 77 451 19 21, 77 451 19 22, faks 77 454 98 44.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.um.opole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Przebudowa terenu zieleni przy placu J. Pi³sudskiego w Opolu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przebudowa terenu zieleni przy placu J. Pi³sudskiego w Opolu. Postêpowanie o warto¶ci poni¿ej 4 845 000 euro. Szczegó³owy zakres robót okre¶la dokumentacja techniczna i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowê 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej 45.26.23.11 - Betonowanie konstrukcji 45.26.23.10 - Zbrojenie 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.26.25.10 - Roboty kamieniarskie 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyj±tkiem dróg 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kszta³towania terenów zielonych 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.60.00 - Instalowanie systemów o¶wietleniowych i sygnalizacyjnych .
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 77.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Na podstawie art. 45 ust.1 Prawa zamówieñ publicznych Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawców wniesienia wadium. 1) Zamawiaj±cy okre¶la kwotê wadium w wysoko¶ci: 6 000,00 z³. 2) Wadium ma byæ wniesione przed up³ywem terminu sk³adania ofert, w jednej lub kilku formach podanych w art. 45 ust. 6 Prawa. 3) Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego Nr 74 1020 3668 0000 5102 0159 7731, Bank PKO BP O/Opole. Kserokopiê polecenia przelewu za³±cza siê do oferty. 4) W przypadku wniesienia wadium w porêczeniach lub gwarancjach, z³o¿enia ich nale¿y dokonaæ w kasie Urzêdu Miasta Opola, Rynek Ratusz, pokój nr 2, a kserokopiê z potwierdzeniem z³o¿enia (piecz±tka wp³ywu do kasy) nale¿y za³±czyæ do oferty. Z³o¿enie ma byæ dokonane przed terminem sk³adania ofert. 5) Je¿eli z³o¿enie oferty nastêpuje za po¶rednictwem poczty lub przesy³k± kuriersk±, a Wykonawca nie z³o¿y porêczeñ lub gwarancji w kasie Urzêdu, to orygina³ porêczenia lub gwarancji ma byæ za³±czony do oferty wraz z kopi± porêczenia lub gwarancji po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em. Zaleca siê aby orygina³ porêczenia lub gwarancji nie by³ trwale zszyty/zbindowany z ofert±. 6) Porêczenie lub gwarancja ma zawieraæ zapis uwzglêdniaj±cy wszystkie trzy warunki zatrzymania wadium, okre¶lone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa. Ma równie¿ zawieraæ o¶wiadczenie o bezwarunkowym zobowi±zaniu do zap³aty wskazanej kwoty. W przeciwnym wypadku porêczenie lub gwarancja nie bêdzie spe³nia³a wymagañ Zamawiaj±cego. 7) Zwrot lub zatrzymanie wadium nastêpuje w przypadkach okre¶lonych w art. 46 Prawa.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
W celu potwierdzenia prawa Wykonawcy do ubiegania siê o zamówienie publiczne okre¶lonego w art. 22 ust.1 Prawa, Zamawiaj±cy na podstawie art. 44 Prawa ¿±da z³o¿enia o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu. O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ wed³ug wzoru za³±czonego do niniejszej specyfikacji. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia dwóch lub wiêcej Wykonawców w/w o¶wiadczenie ma byæ z³o¿one a) wspólnie w imieniu wszystkich Wykonawców (je¿eli bêdzie je sk³ada³ pe³nomocnik wówczas pe³nomocnictwo musi obejmowaæ nie tylko upowa¿nienie do wystêpowania w imieniu wszystkich Wykonawców, ale tak¿e upowa¿nienie do wystêpowania w imieniu ka¿dego z Wykonawców z osobna), albo b) przez ka¿dego Wykonawcê odrêbnie. Dokonanie oceny spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu odbywaæ siê bêdzie na podstawie z³o¿onych w ofercie wykonawcy o¶wiadczeñ i dokumentów. Zamawiaj±cy sprawdzi kompletno¶æ dokumentów, a nastêpnie dokona sprawdzenia spe³nienia warunków wed³ug zasady spe³nia/nie spe³nia, co musi wynikaæ jednoznacznie z tre¶ci o¶wiadczeñ i dokumentów.
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
W celu potwierdzenia spe³nienia warunku posiadania wiedzy i do¶wiadczenia do wykonania zamówienia Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia o¶wiadczenia w formie wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, dat i miejsca wykonania oraz za³±czeniem do wykazu dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e roboty zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone. Warunek zostanie uznany za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e siê wykonaniem jednej roboty o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 800 000,00 z³ zawieraj±cej bran¿e ogólnobudowlan±, sanitarn± i elektryczn±. W przypadku wykazania do¶wiadczenia, które udostêpni inny podmiot, Wykonawca do wykazu za³±cza pisemne zobowi±zanie do udostêpnienia tego do¶wiadczenia wystawione przez podmiot udostêpniaj±cy. Pos³uguj±c siê do¶wiadczeniem innego podmiotu Wykonawca winien powo³aæ siê na jego udzia³ w wykonywaniu czê¶ci zamówienia. W tym, celu nale¿y okre¶liæ czê¶æ zamówienia, której wykonanie zostanie powierzone temu podmiotowi (patrz formularz Oferta Przetargowa p. 7). Wzór wykazu za³±czono do specyfikacji. Dokonanie oceny spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu odbywaæ siê bêdzie na podstawie z³o¿onych w ofercie wykonawcy o¶wiadczeñ i dokumentów. Zamawiaj±cy sprawdzi kompletno¶æ dokumentów, a nastêpnie dokona sprawdzenia spe³nienia warunków wed³ug zasady spe³nia/nie spe³nia, co musi wynikaæ jednoznacznie z tre¶ci o¶wiadczeñ i dokumentów.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
W celu potwierdzenia dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia o¶wiadczenia w formie wykazu osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia, niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e wykonywanych przez nich czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Warunek zostanie uznany za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e: - kierownika budowy z uprawnieniami w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej; - kierownika robót sanitarnych w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ, wodoci±gowych i kanalizacyjnych; - kierownika robót elektrycznych w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych; Zamawiaj±cy dopuszcza po³±czenie wy¿ej wskazanych funkcji pod warunkiem spe³nienia przez osobê ³±cz±c± te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji. Zamawiaj±cy uzna uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej i obecnie obowi±zuj±cych przepisów, je¿eli bêd± potwierdzaæ wymagany zakres. Wykonawca sk³adaj±cy ofertê zobowi±zuje siê w przypadku podpisania umowy, do skierowania do pracy osoby wskazanej w wykazie. W przypadkach losowych wykluczaj±cych zatrudnienie osoby wskazanej w wykazie, Wykonawca bêdzie zobowi±zany do zatrudnienia osoby o tych samych kwalifikacjach zawodowych, do¶wiadczeniu i wykszta³ceniu niezbêdnym do wykonania zamówienia, a tak¿e wykonywanych przez nich czynno¶ci. W przypadku wykazania w wykazie osoby lub osób, które udostêpni inny podmiot, Wykonawca do wykazu za³±cza pisemne zobowi±zanie do udostêpnienia danej osoby, wystawione przez podmiot udostêpniaj±cy. Wzór wykazu za³±czono do specyfikacji. Dokonanie oceny spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu odbywaæ siê bêdzie na podstawie z³o¿onych w ofercie wykonawcy o¶wiadczeñ i dokumentów. Zamawiaj±cy sprawdzi kompletno¶æ dokumentów, a nastêpnie dokona sprawdzenia spe³nienia warunków wed³ug zasady spe³nia/nie spe³nia, co musi wynikaæ jednoznacznie z tre¶ci o¶wiadczeñ i dokumentów.
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia, wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e roboty zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone
- wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych dla wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
Dopuszcza siê mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartych w umowie w przypadku: - zmiany przepisów prawnych maj±cych wp³yw na cenê umowy, - zmiany nazwy, adresu firmy, spowodowane zmian± formy organizacyjno - prawnej, przekszta³ceniem lub po³±czeniem z inna firm±, - wstrzymaniem robót z przyczyn niezale¿nych od wykonawcy, - wyst±pieniem sytuacji niemo¿liwej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, a maj±cej wp³yw na realizacjê robót. - zmiany terminu zakoñczenia zadania w przypadku wyst±pienia niekorzystnych warunków atmosferycznych. Zmiana postanowieñ zawartych w umowie mo¿e nast±piæ w przypadku, gdy jej wprowadzenie jest konieczne dla prawid³owej realizacji zamówienia, a Strony wyra¿± zgodê.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.opole.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Miasta Opola, Wydzia³ Inwestycji Miejskich pok. 118a, Pl. Wolno¶ci 7-8, 45-018 Opole.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 30.09.2011 godzina 10:00, miejsce: Urz±d Miasta Opola, Wydzia³ Inwestycji Miejskich pok. 117b, Pl. Wolno¶ci 7-8, 45-018 Opole.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Zakup i dostawa wyposa¿enia Oddzia³u Chorób Wewnêtrznych i Alergologii V piêtro w meble medyczne - ³ó¿ka szpitalne.
- Zadanie nr 3 -Dostawa opon zimowych do pojazdów s³u¿bowych dla KWP w Opolu
- D/42/2024 - Zakup i dostawa specjalistycznych foteli na potrzeby Wydzia³u Nauk o Zdrowiu Uniwersytetu Opolskiego
- WIW.DA.272.5.2024 - Roboty budowlane w zakresie remontu pod³ogi w serwerowni w budynku "A" WIW Opole
- D/43/2024 - Zakup i dostawa urz±dzenia wielofunkcyjnego na potrzeby dziekanatu Wydzia³u Chemii i Farmacji Uniwersytetu Opolskiego
- Us³uga zorganizowania naboru i przeprowadzenia kursów bran¿owego jêzyka polskiego jako obcego dla cudzoziemców spoza UE
wiêcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- MODERNIZACJA MOSTKÓW W ZDROJOWEJ CZʦCI MIASTA
- MODERNIZACJA BUDYNKU SZKO£Y PODSTAWOWEJ W ¦WINICACH WARCKICH FILIA PIASKI WRAZ Z INFRASTRUKTUR¡ TECHNICZN¡
- Centrum aktywno¶ci i wypoczynku w Gminie Nawojowa
- Modernizacja infrastruktury gospodarki odpadami na terenie gminy Wa¶niów
- Remont i przebudowa pomieszczenia administracyjnego
- Przebudowa i remont czê¶ci budynku Medyczno-Spo³ecznego Centrum Kszta³cenia Zawodowego i Ustawicznego w Przemy¶lu
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.