Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-30
Mikołów: Wykonanie remontu oświetlenia ulicznego przy ulicach Bolesława Śmiałego i Gwarków
w Mikołowie
Numer ogłoszenia: 291483 - 2008; data zamieszczenia: 30.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Mikołów , ul. Rynek 16, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. 032 3248500, faks 032 3248400.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mikolow.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu oświetlenia ulicznego przy ulicach Bolesława Śmiałego i Gwarków w Mikołowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontu oświetlenia ulicznego przy ulicach Bolesława Śmiałego i Gwarków w Mikołowie. 1.Część dotycząca ul. Bolesława Śmiałego: demontaż istniejących słupów, opraw, kabli wraz z osprzętem oraz montaż nowych słupów, opraw, kabli wraz z osprzętem na wydzielonej sieci oświetlenia ulicznego przy ul. Bolesława Śmiałego 2. Część dotycząca ul. Gwarków: demontaż istniejących słupów, opraw, kabli wraz z osprzętem oraz montaż nowych słupów, opraw, kabli wraz z osprzętem na wydzielonej sieci oświetlenia ulicznego przy ul. Gwarków.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 43.31.00.00 - Maszyny inżynierii lądowej i wodnej 45.31.43.00 - Instalowanie infrastruktury okablowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienie wadium dla: części zamówienia opisanej w pkt 3.1 siwz w wysokości: 2 200,00 złotych, części zamówienia opisanej w pkt 3.2 siwz w wysokości: 1 300,00 złotych, do upływu terminu składania ofertIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w okresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 cyt. ustawy. 2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a) zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat minimum 2 roboty budowlane wykonane przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającą swoim rodzajem ( budowa, remont sieci oświetlenia ulicznego) i wartością ( min. 40 000,00 zł każda ) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (dotczy wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia opisanego w pkt. 3.1 siwz ) b) zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat minimum 2 roboty budowlane wykonane przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającą swoim rodzajem ( budowa, remont sieci oświetlenia ulicznego) i wartością ( min. 30 000,00 zł każda ) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (dotyczy wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia opisanego w pkt. 3.2 siwz ) c) dysponują lub będą dysponować min. 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (dotyczy każdej części zamówienia opisanych w pkt. 3.1, 3.2 siwz ). 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający ocenia spełnianie warunków udziału w postępowaniu w oparciu o ofertę wykonawcy, która musi zawierać wszystkie oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełniane warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunku wymienionego w pkt. 1 siwz wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia spełniania warunku wymienionego w pkt. 2 siwz wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: a) wykaz min. 2 robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem ( budowa, remont sieci oświetlenia ulicznego i wartością ( min. 40 000,00 zł każda ) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wg zał. Nr 3 do siwz) (dotyczy wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia opisanego w pkt. 3.1 siwz ) b) wykaz min. 2 robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem ( budowa, remont sieci oświetlenia ulicznego) i wartością ( min. 30 000,00 zł każdy ) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wg zał. Nr 3 do siwz) (dotyczy wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia opisanego w pkt. 3.2 siwz ) c) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (wg zał. Nr 4 do siwz). O ile wykonawca wykaże osoby , którymi będzie dysponował należy przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Do wykazu należy załączyć odpis uprawnień budowlanych, o których mowa w pkt 8 siwz wraz z aktualnym na dzień składania ofert zaświadczeniem o przynależności do Izby Samorządu Zawodowego (dotyczy każdej z części zamówienia opisanych w pkt 3.1, 3.2 siwz) 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg zał. Nr 2 do siwz). (dotyczy każdej z części zamówienia opisanych w pkt 3.1, 3.2 siwz ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. bip. mikolow. um. gov. pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Mikołów, Rynek 16, 43-190 Mikołów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2008 godzina 13:00, miejsce: Urząd Miasta Mikołów, Rynek 16, pokój nr 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część dotycząca ul. Bolesława Śmiałego: demontaż istniejących słupów, opraw, kabli wraz z osprzętem oraz montaż nowych słupów, opraw, kabli wraz z osprzętem na wydzielonej sieci oświetlenia ulicznego przy ul. Bolesława Śmiałego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część dotycząca ul. Bolesława Śmiałego: montaż istniejących słupów, opraw, kabli wraz z osprzętem oraz montaż nowych słupów, opraw, kabli wraz z osprzętem na wydzielonej sieci oświetlenia ulicznego przy ul. Bolesława Śmiałego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.10-9, 43.31.00.00-3, 45.31.43.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część dotycząca ul. Gwarków: demontaż istniejących słupów, opraw, kabli wraz z osprzętem oraz montaż nowych słupów, opraw, kabli wraz z osprzętem na wydzielonej sieci oświetlenia ulicznego przy ul. Gwarków.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część dotycząca ul. Gwarków: Część dotyczaca ul. Gwarków: demontaż istniejących słupów, opraw, kabli wraz z osprzętem oraz montaż nowych słupów, opraw, kabli wraz z osprzętem na wydzielonej sieci oświetlenia ulicznego przy ul. Gwarków.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.10-9, 43.31.00.00-3, 45.31.43.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z MIKOŁOWA
- Budowa łącznika ulic Polna - Piwna w Mikołowie.
- Uzupełniające zabezpieczenie ratownicze osób pływających i kąpiących się na obiektach administrowanych przez MOSiR w Mikołowie w 2025 roku.
więcej: przetargi w Mikołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja istniejącego oświetlenia na terenie gminy Ryglice
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem w Bukowinie
- Modernizacja istniejącego oświetlenia ulicznego w sołectwach Gminy Lubień - województwo małopolskie
- Przebudowa drogi wewnętrznej ul. Apteczna w Krynkach i ul. Staszica w Brodach wraz z budową chodnika i oświetlenia
- Rozbudowa drogi gminnej 050323C ul. Spokojna i 050361C ul. Gwarna w Osówcu
- Budowa rowerowego toru typu pumptrack w Knurowie - Szczygłowicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.