Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-25
Wrocław: opracowanie projektu zamiennego budowlanego oraz projektów wykonawczych wraz z kosztorysami na rozbudowę Bloku Operacyjnego
Numer ogłoszenia: 291534 - 2009; data zamieszczenia: 25.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu , ul. H. Kamieńskiego 73a, 51-124 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3254375, faks 071 3270425.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wssk.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: opracowanie projektu zamiennego budowlanego oraz projektów wykonawczych wraz z kosztorysami na rozbudowę Bloku Operacyjnego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu zamiennego budowlanego oraz projektów wykonawczych wraz z kosztorysami na rozbudowę Bloku Operacyjnego w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym we Wrocławiu przy ul. Kamieńskiego 73a na podstawie posiadanego przez Zamawiającego projektu budowlanego, który uzyskał pozwolenie na budowę. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje: 1)uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę, 2)opracowanie projektu zamiennego (uwzględniającego nowe wymagania Zamawiającego) na podstawie posiadanego przez Zamawiającego projektu budowlanego, który uzyskał już pozwolenie na budowę 3)wykonanie kompletu dokumentacji wykonawczej niezbędnej do realizacji rozbudowy bloku operacyjnego wraz z kosztorysami inwestorskimi, przedmiarem robót i specyfikacjami wykonania i odbioru robót budowlanych,.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.20.00 - 74.23.20.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 80.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiajaący nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: POSIADANIE PRZEZ WYKONAWCĘ UPRAWNIEŃ DO WYKONYWANIA OKREŚLONEJ DZIAŁALNOŚCI LUB CZYNNOŚCI OBJĘTYCH NINIEJSZYM ZAMÓWIENIEM ORAZ NIEPODLEGANIE WYKLUCZENIU Z POSTĘPOWANIA NA PODSTAWIE ART. 24 UPZP. POSIADANIE PRZEZ WYKONAWCĘ NIEZBĘDNEJ WIEDZY I DOŚWIADCZENIA, tj. wykazanie się w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, co najmniej 3 należycie wykonanymi projektami , odpowiadającymi swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Za podobny projekt uważa się: Projekt o wartości brutto nie mniejszej niż oferowana oraz projekt wielobranżowy o co najmniej 5 kategorii złożoności w grupie obiektów nr 8 (zdrowie i opieka społeczna) Dysponowanie osobami, zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności posiadającymi uprawnienia do projektowania w zakresie następujących specjalności bez ograniczeń i sprawdzania projektów: 1.architektonicznej, 2.konstrukcyjno-budowlanej 3.instalacyjne w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych i kanalizacyjnych, 4. instalacji w zakresie sieci wod-kan. i c.o. oraz posiadają aktualne zaświadczenia o przynależności do Izby Samorządu Zawodowego i opłacają składki na ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej osób, ZNAJDOWANIE SIĘ PRZEZ WYKONAWCĘ W SYTUACJI EKONOMICZNEJ I FINANSOWEJ ZAPEWNIAJĄCEJ WYKONANIE ZAMÓWIENIA, posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę: min. 100 000,00 zł.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenia z art. 22 Pzp - załącznik nr 4 i załącznik nr 5. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.Gdy oferta podpisana zostanie przez inną osobę w wyniku udzielonego pełnomocnictwa, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo udzielone przez osobę (osoby) do tego upoważnioną. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza 3.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - załącznik nr 6 do SIWZ Dokumenty potwierdzające, że projekty zostały wykonane należycie, potwierdzające wartość i min. 5 kategorię złożoności w grupie obiektów nr 8 (zdrowie i opieka społeczna) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - załącznik Nr 7 do SIWZ. Kserokopie uprawnień za poświadczeniem z oryginałem oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do Izby Samorządu Zawodowego i opłacaniu składki na ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej osób, Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności Pełnomocnictwo do podpisywania oferty o ile to nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wssk.wroc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpitala Specjalistyczny we Wrocławiu
Dział Zaopatrzenia i Zamówien Publicznych
51-124 Wrocław, ul. Kamieńskiego 73a.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2009 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzki Szpitala Specjalistyczny we Wrocławiu Dział Zaopatrzenia i Zamówien Publicznych 51-124 Wrocław, ul. Kamieńskiego 73a.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego zgodnie z umową z dnia 03.07.2009r., Nr umowy UDA-RPDS.08.01.00-02-043,08-00 O DOFINANSOWANIE PROJEKTU Modernizacja Bloku Operacyjnego oraz zakup wyposażenia dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego we Wrocławiu w ramach Priorytetu nr 8 Modernizacja infrastruktury ochrony zdrowia na Dolnym Śląsku (Zdrowie) Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Zielone Ogrody Placu Grunwaldzkiego"
- Usługi przeglądu gammakamery
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych niesegregowanych oraz segregowanych z Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w lokalizacji Strzelin przez okres 12 miesięcy
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku znajdującego się przy ul. Wyspiańskiego 2N w Kłodzku na potrzeby siedziby Okręgowego Inspektoratu Pracy we Wrocławiu Oddział w Kłodzku.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Budowa łącznika pieszo-rowerowego (FO24.Tr1) oraz poszerzenie i remont chodnika w rejonie ul. Nyskiej i Pięknej (134 WBO 2023) we Wrocławiu"
- Serwis i rozwój systemu SAP (CUI-ZZ.3200.42.2024)
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.