eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KroczyceDostawa i montaż wyposażenia w ramach zadania pn.Adaptacja budynku byłej remizy strażackiej na Dom Kultury w Kroczycach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-15

Kroczyce: Dostawa i montaż wyposażenia w ramach zadania pn.: Adaptacja budynku byłej remizy strażackiej na Dom Kultury w Kroczycach
Numer ogłoszenia: 291786 - 2010; data zamieszczenia: 15.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kroczyce , ul. Batalionów Chłopskich 29, 42-425 Kroczyce, woj. śląskie, tel. 034 3152150 do 5, faks 034 3152150 do 5.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kroczyce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż wyposażenia w ramach zadania pn.: Adaptacja budynku byłej remizy strażackiej na Dom Kultury w Kroczycach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia w ramach zadania pn.: Adaptacja budynku byłej remizy strażackiej na Dom Kultury w Kroczycach. Wyposażenie objęte przedmiotem zamówienia zostało podzielone na potrzeby niniejszego postępowania na trzy części: Część I: Wyposażenie meblowe (I) i AGD 1)Meble kuchenne - 1 zestaw 2)Kuchenka gazowo - elektryczna - 1 szt. 3)Lodówka - 1 szt. 4)Regał - 2 szt. 5)Biurko - 1 szt. 6)Szafa przesuwna wraz z zabudową garderobianą na całej ścianie - 1 szt. 7)Gablota ekspozycyjna - 5 szt. 8)Podwyższenie dla osób występujących - 1 szt. Część II: Wyposażenie meblowe (II) 1)Wieszaki na odzienie wierzchnie - 8 szt. 2)Stolik - 2 szt. 3)Krzesło biurowe - 6 szt. 4)Tablice wystawowe - 20 szt. 5)Fotele do galerii - 10 szt. 6)Stoły dla 50 osób - 25 szt. 7)Krzesła konferencyjne - 50 szt. 8)Rolety wewnętrzne - 6 szt. Część III: Sprzęt do prezentacji 1)Rzutnik - 2 szt. 2)Ekran do rzutnika (montowany na stałe) - 2 szt.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) pełnomocnictwo - w przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 2) pełnomocnictwo do podpisania oferty - o ile umocowanie do dokonania przedmiotowej czynności nie wynika z dokumentów rejestrowych załączonych do oferty

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści zawartej umowy w następujących przypadkach: 1)termin realizacji może ulec przedłużeniu w następujących sytuacjach: a)w przypadku przedłużających się robót budowlanych oraz prac związanych z montażem sprzętu audiowizualnego, b)innych przeszkód uniemożliwiających dostawę i montaż wyposażenia, za które nie odpowiada wykonawca, 2)inne zmiany uzasadniające zmianę postanowień umowy: a)jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, b)możliwa jest zmiana umowy w odniesieniu do oferowanego sprzętu (wyposażenia meblowego) i dopuszczenie dostawy innego niż wskazany w ofercie, wyłącznie pod warunkiem wycofania oferowanego sprzętu(wyposażenia meblowego) z produkcji w okresie od dnia złożenia oferty do dnia realizacji zamówienia, a nowy(e) sprzęt - wyposażenie meblowe ma parametry nie gorsze niż wskazany w ofercie. 3)Warunki dokonywania zmian: a)inicjowanie zmian na wniosek wykonawcy lub zamawiającego, b)uzasadnienie zmiany prawidłową realizacją przedmiotu umowy, c)forma pisemna pod rygorem nieważności w formie aneksu do umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://eurzad.gwkroczyce.finn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kroczyce, ul. Batalionów Chłopskich 29, 42-425 Kroczyce.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2010 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy Kroczyce, ul. Batalionów Chłopskich 29, 42-425 Kroczyce.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach RPO WSL 2007 - 2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wyposażenie meblowe (I) i AGD.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówieniem objęte są: 1)Meble kuchenne - 1 zestaw 2)Kuchenka gazowo - elektryczna - 1 szt. 3)Lodówka - 1 szt. 4)Regał - 2 szt 5)Biurko - 1 szt. 6)Szafa przesuwna wraz z zabudową garderobianą na całej ścianie - 1 szt. 7)Gablota ekspozycyjna - 5 szt. 8)Podwyższenie dla osób występujących - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.14.10.00-2, 39.71.11.10-3, 39.13.10.00-9, 39.12.11.00-7, 39.14.13.00-5, 39.15.40.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wyposażenie meblowe (II).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówieniem objęte są: 1)Wieszaki na odzienie wierzchnie - 8 szt. 2)Stolik - 2 szt. 3)Krzesło biurowe - 6 szt. 4)Tablice wystawowe - 20 szt 5)Fotele do galerii - 10 szt. 6)Stoły dla 50 osób - 25 szt. 7)Krzesła - 50 szt. 8)Rolety wewnętrzne - 6 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.14.33.10-2, 39.12.12.00-8, 39.11.20.00-0, 39.11.31.00-8, 39.51.54.10-2, 39.15.40.00-6, 39.13.60.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sprzęt do prezentacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówieniem objety jest: 1)Rzutnik - 2 szt. 2)Ekran do rzutnika (montowany na stałe) - 2 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.12.00-6, 38.65.34.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.