eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KroczyceDostawa i montaż wyposażenia w ramach zadania pn.Adaptacja budynku byłej remizy strażackiej na Dom Kultury w Kroczycach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-10-13

Kroczyce: Dostawa i montaż wyposażenia w ramach zadania pn.: Adaptacja budynku byłej remizy strażackiej na Dom Kultury w Kroczycach
Numer ogłoszenia: 329946 - 2010; data zamieszczenia: 13.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 291786 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kroczyce, ul. Batalionów Chłopskich 29, 42-425 Kroczyce, woj. śląskie, tel. 034 3152150 do 5, faks 034 3152150 do 5.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż wyposażenia w ramach zadania pn.: Adaptacja budynku byłej remizy strażackiej na Dom Kultury w Kroczycach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia w ramach zadania pn.: Adaptacja budynku byłej remizy strażackiej na Dom Kultury w Kroczycach. Wyposażenie objęte przedmiotem zamówienia zostało podzielone na potrzeby niniejszego postępowania na trzy części: Część I: Wyposażenie meblowe (I) i AGD 1)Meble kuchenne - 1 zestaw 2)Kuchenka gazowo - elektryczna - 1 szt. 3)Lodówka - 1 szt. 4)Regał - 2 szt. 5)Biurko - 1 szt. 6)Szafa przesuwna wraz z zabudową garderobianą na całej ścianie - 1 szt. 7)Gablota ekspozycyjna - 5 szt. 8)Podwyższenie dla osób występujących - 1 szt. Część II: Wyposażenie meblowe (II) 1)Wieszaki na odzienie wierzchnie - 8 szt. 2)Stolik - 2 szt. 3)Krzesło biurowe - 6 szt. 4)Tablice wystawowe - 20 szt. 5)Fotele do galerii - 10 szt. 6)Stoły dla 50 osób - 25 szt. 7)Krzesła konferencyjne - 50 szt. 8)Rolety wewnętrzne - 6 szt. Część III: Sprzęt do prezentacji 1)Rzutnik - 2 szt. 2)Ekran do rzutnika (montowany na stałe) - 2 szt.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni 39.71.11.10 - Chłodziarkozamrażarki 39.13.10.00 - Regały biurowe 39.12.11.00 - Biurka 39.14.13.00 - Szafy 39.15.40.00 - Sprzęt wystawowy 39.14.33.10 - Stoliki 39.12.12.00 - Stoły 39.11.20.00 - Krzesła 39.11.31.00 - Fotele 39.51.54.10 - Rolety wewnętrzne 39.13.60.00 - Wieszaki na odzież 30.19.12.00 - Rzutniki do przezroczy 38.65.34.00 - Ekrany projekcyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu rozwoju Regionalnego w ramach RPO WSL 2007 - 2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Wyposażenie meblowe (I) i AGD

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.10.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usługowo Produkcyjny Andrzej Bednarski, ul. Sobieskiego 31, 41-300 Dąbrowa Górnicza, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17496,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 20361,42

  • Oferta z najniższą ceną: 20361,42 / Oferta z najwyższą ceną: 36600,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Wyposażenie meblowe (II)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.10.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Studio Mebli Kuchennych F.H.P.U. LaBema Agnieszka Fabjańczyk, ul. Okólna 10, 42-400 Zawiercie, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36858,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 37321,00

  • Oferta z najniższą ceną: 37321,00 / Oferta z najwyższą ceną: 49849,20

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Sprzęt do prezentacji

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.10.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Studio Mebli Kuchennych LaBema Agnieszka Fabjańczyk, ul. Okólna 10, 42-400 Zawiercie, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3924,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9401,32

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.