Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-18
Oleśnica: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i wojewódzkich w sezonie 2010/2011 dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy
Numer ogłoszenia: 291875 - 2010; data zamieszczenia: 18.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy , ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, tel. 071 3981667, 3993244.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp-olesnica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i wojewódzkich w sezonie 2010/2011 dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych- liczba części: 15, to jest ofert na świadczenie usług dowolną liczbą pojazdów /sprzętu wraz z obsługą, jednak pojazd /sprzęt wraz z obsługą zapisany w ofercie w jednej części nie może stanowić części składowej innej części zamówienia. 2. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych i wojewódzkich dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy- sezon 2010/2011. W ramach poszczególnych części, Wykonawca zobowiązuje się przygotować do wykonania przedmiotu zamówienia pojazd / sprzęt wraz z obsługą kierowcy/ operatora. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terenu działania poszczególnych obwodów drogowych jak i do ograniczenia ilości przedmiotu zamówienia oraz sprzętu. Zamówienie składa się z 15 części , które będą realizowane na terenie działania Obwodu Drogowego w Oleśnicy i Obwodu Drogowego w Sycowie. Każda z 15 części podzielona została na niezbędny sprzęt do realizacji przedmiotu zamówienia, tj: 1) teren działania obwodu drogowego w Oleśnicy, (część nr: 1 - 9): Część nr 1 - Samochód ciężarowy do piaskarki ŚNIEŻKA z pługiem PO- 97, ładowność: pow. 15 t, szt. 1, jako nośnik pod ww. sprzęt stanowiący własność Zamawiającego, wraz z pracą kierowcy. Dotyczy:sieć dróg administrowanych przez Obwód Drogowy w Oleśnicy. Maksymalna ilość usług (godz.): praca 210 godz., dyżur 20 godz. Część nr 2 - Samochód ciężarowy do piaskarki ŚNIEŻKA z pługiem PDP-A2700, ładowność: pow. 15 t, szt. 1, jako nośnik pod ww. sprzęt stanowiący własność Zamawiającego, wraz z pracą kierowcy. Dotyczy: sieć dróg administrowanych przez Obwód Drogowy w Oleśnicy. Maksymalna ilość usług (godz.): praca 210 godz., dyżur 20 godz. Część nr 3 - Samochód ciężarowy do pługa TM2, ładowność: pow. 14 t, szt. 1, jako nośnik pod ww. sprzęt stanowiący własność Zamawiającego, wraz z pracą kierowcy. Dotyczy: sieć dróg administrowanych przez Obwód Drogowy w Oleśnicy. Maksymalna ilość usług (godz.): praca 100 godz. Część nr 4 - Samochód ciężarowy do piaskarki P-1 z pługiem PO-64, ładowność: pow. 6 t, szt. 1, jako nośnik pod ww. sprzęt stanowiący własność Zamawiającego, wraz z pracą kierowcy. Dotyczy: sieć dróg administrowanych przez Obwód Drogowy w Oleśnicy. Maksymalna ilość usług (godz.): praca 210 godz., dyżur 20 godz. Część nr 5 - Samochód ciężarowy wraz z piaskarką o pojemności : od 4,5 do 7 m3 oraz z pługiem, o szerokości odśnieżania od 2,7 do 3,2 m. które są w dyspozycji Wykonawcy , wraz z pracą kierowcy. Dotyczy: sieć dróg administrowanych przez Obwód Drogowy w Oleśnicy. Maksymalna ilość usług (godz.): praca 210 godz., dyżur 20 godz. Część nr 6 - Samochód ciężarowy do pługa PO-64, ładowność: pow. 6 t, szt. 1, jako nośnik pod ww. sprzęt stanowiący własność Zamawiającego, wraz z pracą kierowcy. Dotyczy: sieć dróg administrowanych przez Obwód Drogowy w Oleśnicy. Maksymalna ilość usług (godz.): praca 80 godz. Część nr 7 - Ładowarka czołowa, pojemność łyżki: min. 2 m3 , szt. 1, która jest w dyspozycji Wykonawcy , wraz z pracą operatora. Dotyczy: sieć dróg administrowanych przez Obwód Drogowy w Oleśnicy. Maksymalna ilość usług (godz.): praca 210 godz., dyżur 150 godz. Część nr 8 - Ładowarka czołowa, pojemność łyżki: min. 4,5 m3 , szt. 1, która jest w dyspozycji Wykonawcy , wraz z pracą operatora. Dotyczy: sieć dróg administrowanych przez Obwód Drogowy w Oleśnicy Maksymalna ilość usług (godz.): praca 50 godz. Część nr 9 - Spychacz wraz z zestawem niskopodwoziowym, całkowity ciężar spychacza 18-20 t , szt. 1, który jest w dyspozycji Wykonawcy , wraz z pracą operatora. Dotyczy: sieć dróg administrowanych przez Obwód Drogowy w Oleśnicy Maksymalna ilość usług (godz.): praca 50 godz. 2) teren działania obwodu drogowego w Sycowie, (część nr: 10 - 15): Część nr 10 - Samochód ciężarowy do piaskarki PP-1 z pługiem PO97SL, ładowność: pow. 13 t, szt. 1, jako nośnik pod ww. sprzęt stanowiący własność Zamawiającego, wraz z pracą kierowcy. Dotyczy: sieć dróg administrowanych przez Obwód Drogowy w Sycowie. Maksymalna ilość usług (godz.): praca 210 godz., dyżur 20 godz. Część nr 11 - Samochód ciężarowy do piaskarki PP-1 z pługiem PDP, ładowność: pow. 13 t, szt. 1, jako nośnik pod ww. sprzęt stanowiący własność Zamawiającego, wraz z pracą kierowcy. Dotyczy: sieć dróg administrowanych przez Obwód Drogowy w Sycowie. Maksymalna ilość usług (godz.): praca 210 godz., dyżur 20 godz. Część nr 12 - Samochód ciężarowy do piaskarki P-1 z pługiem PO64, ładowność: pow. 6 t, szt. 1, jako nośnik pod ww. sprzęt stanowiący własność Zamawiającego, wraz z pracą kierowcy. Dotyczy: sieć dróg administrowanych przez Obwód Drogowy w Sycowie. Maksymalna ilość usług (godz.): praca 210 godz., dyżur 20 godz. Część nr 13 - Samochód ciężarowy do piaskarki P-1 z pługiem PO64, ładowność: pow. 6 t, szt. 1, jako nośnik pod ww. sprzęt stanowiący własność Zamawiającego, wraz z pracą kierowcy. Dotyczy: sieć dróg administrowanych przez Obwód Drogowy w Sycowie. Maksymalna ilość usług (godz.): praca 210 godz., dyżur 20 godz. Część nr 14 - Samochód ciężarowy do pługa PJ10, ładowność: pow. 14 t, szt. 1, jako nośnik pod ww. sprzęt stanowiący własność Zamawiającego, wraz z pracą kierowcy. Dotyczy: sieć dróg administrowanych przez Obwód Drogowy w Sycowie. Maksymalna ilość usług (godz.): praca 100 godz. Część nr 15 - Ładowarka czołowa, pojemność łyżki: min. 2 m3 , szt. 1, która jest w dyspozycji Wykonawcy , wraz z pracą operatora. Dotyczy: sieć dróg administrowanych przez Obwód Drogowy w Sycowie. Maksymalna ilość usług (godz.): praca 210 godz., dyżur 150 godz. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja techniczna - załącznik nr 6 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia, Wykonawca winien dysponować sprawnymi pojazdami - sprzętem w ilości zgodnej z ofertą: część nr. 1:Samochód ciężarowy , ładowność: pow. 15 t, szt. 1, część nr. 2:Samochód ciężarowy , ładowność: pow. 15 t, szt. 1, część nr. 3:Samochód ciężarowy , ładowność: pow. 14 t, szt. 1, część nr. 4:Samochód ciężarowy , ładowność: pow. 6 t, szt. 1, część nr. 5:Samochód ciężarowy z piaskarką , poj: od 4,5 do 7 m3 z pługiem, szer. odśnieżania : 2,7 do 3,2 m. część nr. 6:Samochód ciężarowy, ładowność: pow. 6 t, szt. 1 część nr. 7:Ładowarka czołowa, pojemność łyżki: min. 2 m3 , szt. 1, część nr. 8:Ładowarka czołowa, pojemność łyżki: min. 4,5 m3 , szt. 1, część nr. 9:Spychacz z zestawem niskopodwoziowym, całkowity ciężar spychacza 18-20 ton, szt. 1, część nr. 10:Samochód ciężarowy,ładowność: pow. 13 t, szt. 1, część nr. 11:Samochód ciężarowy, ładowność: pow. 13 t, szt. 1, część nr. 12:Samochód ciężarowy , ładowność: pow. 6 t, szt. 1, część nr. 13:Samochód ciężarowy , ładowność: pow. 6 t, szt. 1, część nr. 14:Samochód ciężarowy, ładowność: pow. 14 t, szt. 1, część nr. 15:Ładowarka czołowa, pojemność łyżki: min. 2 m3 , szt. 1, Wykonawca może polegać na zasobach niezbędnych do wykonania zamówienia innych podmiotów . W takim przypadku Wykonawca winien udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Sprawdzenie ww. warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli przedstawi wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.:Wykonawca winien dysponować min. 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą odpowiednie uprawnienia do kierowania pojazdami lub/ oraz uprawnienia operatora. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował takimi zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Sprawdzenie ww. warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wypełniony formularz oferty- zał. do siwz 2) oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy- zał. do siwz 3) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami- zał. do siwz, 4) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowania robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania - zał. do siwz 5) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień- zał. do siwz 6) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - zał. do siwz 7) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy- zał. do siwz 8) pełnomocnictwo - w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, posiadające zakres i podpisane przez osoby reprezentujące wykonawcę, 9)Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert (art. 26 ust. 3 ustawy). Oferty wykonawców spełniające powyższe warunki zostaną poddane ocenie zgodnie z kryteriami zawartymi w niniejszej SIWZ. 10). Dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej -za zgodność z oryginałem-przez Wykonawcę. 11). Zgodnie z art. 23 ust 1 ustawy Pzp Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia. 12). W ww. przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty. Zamawiający dopuszcza złożenie pełnomocnictwa w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej -za zgodność z oryginałem- przez notariusza. 13).W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w pkt 6),7) musi dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie. Oświadczenie wymienione w pkt 2 Wykonawcy mogą złożyć wspólnie na jednym dokumencie, lub każdy z nich na odrębnym dokumencie, w zakresie spełnianych przez nich warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 14). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 7) składa odpowiednio dokumenty wymienione w § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu lub kopii wraz z tłumaczeniem na język polski. 15.)Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych dokumentów, oświadczeń czy pełnomocnictw lub nie spełni jednego bądź więcej warunków, jego oferta zostanie odrzucona lub wykluczona z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. Zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy Pzp ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Projekt umowy stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Zamawiający przewiduje wprowadzenie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. 2.1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy. 1) Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, geologicznymi; 2.2. Zmiany osobowe. 1) Zmiana osób, przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się , co najmniej porównywalnym doświadczeniem, potencjałem technicznym i osobowym; 2) Zamiana osób do nadzorowania zadania; 2.3. Pozostałe zmiany. 1) Siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; 2) Zmiany stawki podatku VAT wynikającej z odrębnych przepisów; 3) Rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp-olesnica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy
ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica, Pokój nr 7 - I piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica, Pokój nr 3- Sekretariat - I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część nr 1 - Samochód ciężarowy do piaskarki ŚNIEŻKA z pługiem PO- 97,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ładowność: pow. 15 t, szt. 1, jako nośnik pod ww. sprzęt stanowiący własność Zamawiającego, wraz z pracą kierowcy. Dotyczy:sieć dróg administrowanych przez Obwód Drogowy w Oleśnicy. Maksymalna ilość usług (godz.): praca 210 godz., dyżur 20 godz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część nr 2 - Samochód ciężarowy do piaskarki ŚNIEŻKA z pługiem PDP-A2700,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ładowność: pow. 15 t, szt. 1, jako nośnik pod ww. sprzęt stanowiący własność Zamawiającego, wraz z pracą kierowcy. Dotyczy: sieć dróg administrowanych przez Obwód Drogowy w Oleśnicy. Maksymalna ilość usług (godz.): praca 210 godz., dyżur 20 godz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część nr 3 - Samochód ciężarowy do pługa TM2,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ładowność: pow. 14 t, szt. 1, jako nośnik pod ww. sprzęt stanowiący własność Zamawiającego, wraz z pracą kierowcy. Dotyczy: sieć dróg administrowanych przez Obwód Drogowy w Oleśnicy. Maksymalna ilość usług (godz.): praca 100 godz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część nr 4 - Samochód ciężarowy do piaskarki P-1 z pługiem PO-64,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ładowność: pow. 6 t, szt. 1, jako nośnik pod ww. sprzęt stanowiący własność Zamawiającego, wraz z pracą kierowcy. Dotyczy: sieć dróg administrowanych przez Obwód Drogowy w Oleśnicy. Maksymalna ilość usług (godz.): praca 210 godz., dyżur 20 godz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część nr 5 - Samochód ciężarowy wraz z piaskarką.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pojemność : od 4,5 do 7 m3 oraz z pługiem, o szerokości odśnieżania od 2,7 do 3,2 m. które są w dyspozycji Wykonawcy , wraz z pracą kierowcy. Dotyczy: sieć dróg administrowanych przez Obwód Drogowy w Oleśnicy. Maksymalna ilość usług (godz.): praca 210 godz., dyżur 20 godz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część nr 6 - Samochód ciężarowy do pługa PO-64,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ładowność: pow. 6 t, szt. 1, jako nośnik pod ww. sprzęt stanowiący własność Zamawiającego, wraz z pracą kierowcy. Dotyczy: sieć dróg administrowanych przez Obwód Drogowy w Oleśnicy. Maksymalna ilość usług (godz.): praca 80 godz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Część nr 7 - Ładowarka czołowa,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pojemność łyżki: min. 2 m3 , szt. 1, która jest w dyspozycji Wykonawcy , wraz z pracą operatora. Dotyczy: sieć dróg administrowanych przez Obwód Drogowy w Oleśnicy. Maksymalna ilość usług (godz.): praca 210 godz., dyżur 150 godz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Część nr 8 - Ładowarka czołowa,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pojemność łyżki: min. 4,5 m3 , szt. 1, która jest w dyspozycji Wykonawcy , wraz z pracą operatora. Dotyczy: sieć dróg administrowanych przez Obwód Drogowy w Oleśnicy Maksymalna ilość usług (godz.): praca 50 godz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Część nr 9 - Spychacz wraz z zestawem niskopodwoziowym,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: całkowity ciężar spychacza 18-20 t , szt. 1, który jest w dyspozycji Wykonawcy , wraz z pracą operatora. Dotyczy: sieć dróg administrowanych przez Obwód Drogowy w Oleśnicy Maksymalna ilość usług (godz.): praca 50 godz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Część nr 10 - Samochód ciężarowy do piaskarki PP-1 z pługiem PO97SL,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ładowność: pow. 13 t, szt. 1, jako nośnik pod ww. sprzęt stanowiący własność Zamawiającego, wraz z pracą kierowcy. Dotyczy: sieć dróg administrowanych przez Obwód Drogowy w Sycowie. Maksymalna ilość usług (godz.): praca 210 godz., dyżur 20 godz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Część nr 11 - Samochód ciężarowy do piaskarki PP-1 z pługiem PDP,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ładowność: pow. 13 t, szt. 1, jako nośnik pod ww. sprzęt stanowiący własność Zamawiającego, wraz z pracą kierowcy. Dotyczy: sieć dróg administrowanych przez Obwód Drogowy w Sycowie. Maksymalna ilość usług (godz.): praca 210 godz., dyżur 20 godz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Część nr 12 - Samochód ciężarowy do piaskarki P-1 z pługiem PO64,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ładowność: pow. 6 t, szt. 1, jako nośnik pod ww. sprzęt stanowiący własność Zamawiającego, wraz z pracą kierowcy. Dotyczy: sieć dróg administrowanych przez Obwód Drogowy w Sycowie. Maksymalna ilość usług (godz.): praca 210 godz., dyżur 20 godz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Część nr 13 - Samochód ciężarowy do piaskarki P-1 z pługiem PO64,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ładowność: pow. 6 t, szt. 1, jako nośnik pod ww. sprzęt stanowiący własność Zamawiającego, wraz z pracą kierowcy. Dotyczy: sieć dróg administrowanych przez Obwód Drogowy w Sycowie. Maksymalna ilość usług (godz.): praca 210 godz., dyżur 20 godz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Część nr 14 - Samochód ciężarowy do pługa PJ10,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ładowność: pow. 14 t, szt. 1, jako nośnik pod ww. sprzęt stanowiący własność Zamawiającego, wraz z pracą kierowcy. Dotyczy: sieć dróg administrowanych przez Obwód Drogowy w Sycowie. Maksymalna ilość usług (godz.): praca 100 godz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Część nr 15 - Ładowarka czołowa,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawcy , wraz z pracą operatora. Dotyczy: sieć dróg administrowanych przez Obwód Drogowy w Sycowie. Maksymalna ilość usług (godz.): praca 210 godz., dyżur 150 godz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OLEŚNICY
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola nr 3 w Oleśnicy w 2025 roku
- Wykonanie okablowania strukturalnego sieci LAN
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w budynku Urzędu Miasta Oleśnicy
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola nr 4 w Oleśnicy w 2025 roku
- Zakup ciągnika rolniczego (wersja drogowa) wraz z osprzętem i wyposażeniem dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy
- Zimowe utrzymanie dróg w miejscowościach Nieciszów, Piszkawa, Krzeczyn, Bystre, gmina Oleśnica
więcej: przetargi w Oleśnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych oraz całoroczne utrzymanie przystanków i miejsc przystankowych na terenie Gminy Kobylnica w 2025 roku
- "Świadczenie usługi zimowego utrzymania dróg dla Gminy Prusice w sezonie zimowym 2024/2025"
- Utrzymanie porządku i czystości w zasobach komunalnych stanowiących własność Gminy Miasto Oława
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Łęczyce w roku 2025 z podziałem na rejony
- "Sprzątanie i utrzymanie czystości w budynkach będących własnością i w zarządzie Miejskiego TBS Sp. z o.o. w Koninie i terenach przynależnych".
- Pielęgnacja i utrzymanie zieleni miejskiej na terenie Gminy Miasta Łowicza w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.