eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUsunięcie materiałów zawierających azbest oraz wykonanie termomodernizacji budynku Przedszkola Nr 75 przy ul. Rozłogi 4A w Warszawie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-08-25

Warszawa: Usunięcie materiałów zawierających azbest oraz wykonanie termomodernizacji budynku Przedszkola Nr 75 przy ul. Rozłogi 4A w Warszawie.
Numer ogłoszenia: 292094 - 2009; data zamieszczenia: 25.08.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 103425 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Dzielnicy Bemowo Miasta Stołecznego Warszawy, ul. Powstańców Śląskich 70/359, 01-381 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 53-37-970, faks 022 53-37-563.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usunięcie materiałów zawierających azbest oraz wykonanie termomodernizacji budynku Przedszkola Nr 75 przy ul. Rozłogi 4A w Warszawie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Termomodernizacja budynku - docieplenie (przedmiar nr 1-1.B.T) Roboty rozbiórkowe - rozebranie obicia ścian z desek, rozebranie pokrycia ścian z płyt azbestowo - cementowych (nie przewiduje się demontażu płyt azbestowych wewnątrz budynku), pakowanie, transport i oddanie na składowisko odpadów azbestowych, demontaż elementów stalowych elewacji, rozebranie obróbek blacharskich, rozebranie chodników i opasek betonowych, wykopy, transport gruzu i złomu. Docieplenie ścian - uzupełnienie konstrukcji szkieletowej drewnianej, sprawdzenie i ewentualne uzupełnienie izolacji cieplnej ścian, poszycie ścian szkieletowych sklejką wodoodporną, impregnacja sklejki, docieplenie ścian wełną mineralną z wykonaniem wyprawy elewacyjnej mineralnej, malowanie elewacji, montaż obróbek blacharskich i elementów metalowych elewacji. Docieplenie fundamentów - przygotowanie podłoża, izolacje przeciwwilgociowe, docieplenie poniżej terenu płytami polistyrenu ekstrudowanego, wykonanie opaski. Naprawa dachu - rozbiórka pasa pokrycia dachowego wokół budynku w celu wymiany obróbek blacharskich , rynien i rur spustowych, uzupełnieni deskowania krawędzi przedłużonego dachu, uzupełnienie pokrycia dachowego papą termozgrzewalną, wykonanie obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych. Termomodernizacja budynku - instalacje elektryczne zewnętrzne i odgromowe (przedmiar nr 1 2.B.T) Instalacje zewnętrzne oświetleniowe - demontaż oraz ponowny montaż opraw oświetleniowych oraz wysięgników, przygotowanie konstrukcji pod wysięgniki, demontaż oraz ponowny montaż instalacji elektrycznych w rurkach winidurowych. Instalacje odgromowe - demontaż starej instalacji odgromowej, demontaż osłony z kątownika, wykonanie nowej instalacji odgromowej poziomej systemem naprężania, konstrukcje wsporcze do naciągu instalacji odgromowej, instalacja pionowa nienaprężana na wspornikach , przewód nad dociepleniem, wsporniki zabezpieczone antykorozyjnie, łączenie nowej instalacji z bednarki z instalacją istniejącą, badania i pomiary instalacji odgromowej. Termomodernizacja budynku - roboty uzupełniające (przedmiar nr 1-3.B.T) Roboty rozbiórkowe - rozebranie posadzek z płytek, rozebranie elementów betonowych, rozebranie pergoli o konstrukcji drewnianej, wywiezienie gruzu. Roboty w zakresie naprawy schodów i podestów - naprawa i uzupełnienie stopnie betonowych, obłożenie podestów i schodów zewnętrznych płytkami, montaż kątowników aluminiowych i stalowych, chodniki z kostki brukowej, wykonanie balustrady, montaż nowej pergoli stalowej pokrytej poliwęglanem. Termomodernizacja budynku - wymiana stolarki (przedmiar nr 1-4.B.T) Stolarka okienna - wymiana okien z PCV, wymiana szyb w istniejących oknach (zestaw termoizolacyjny) na antywłamaniowe. Przedmiotem zamówienia objęte jest również: 1) Zapewnienie specjalistycznego nadzoru nad prowadzonymi robotami, zgodnie z przepisami Prawa budowlanego. 2) Zapewnienie właściwego postępowania zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi wyrobów zawierających azbest. 3) Przeprowadzenie wymaganych przepisami i normami prób, badań oraz dostarczenie odpowiednich protokołów, uzgodnień. 4) Wykonanie pozostałych wymienionych w umowie zobowiązań. Szczegółowy wykaz prac do wykonania zawarty jest w przedmiarach do kosztorysów oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz dokumentacji technicznej. W przypadku rozbieżności zapisów dokumentacji technicznej pod nazwą : Projekt wymiany elementów zewnętrznych i wewnętrznych zwierających azbest na materiały dopuszczone do stosowania w budynkach użyteczności publicznej z uwzględnieniem obowiązujących norm cieplnych budynków (termomodernizacja)- część II architektoniczna z kwietnia 2006 r. a specyfikacjami technicznymi i przedmiarami z 18.05.2009 r., nadrzędną ważność stanowią zapisy specyfikacji technicznych i przedmiarów z 18.05.2009 r. Wykonawca winien wykonać własne pomiary sprawdzające, dotyczące ilości robót, rodzaju i zakresu robót, w stosunku do sporządzonych przedmiarów robót, otrzymanych od zamawiającego. W/w pozycje kosztorysowe zawierają pełny zakres prac remontowych. W przypadku wątpliwości lub zaistnienia nieprawidłowości lub błędów Wykonawca bezzwłocznie musi zadać pisemnie pytanie w celu ich wyjaśnienia i dokonania ewentualnych zmian lub poprawek. 3. Termin realizacji Termin realizacji przedmiotu zamówienia: 10 tygodni, licząc rozpoczęcie robót od dnia podpisania umowy i protokolarnego przekazania terenu budowy. Jest to termin wymagany przez zamawiającego. 4. Sposób sporządzenia kosztorysu ofertowego Zamawiający dołączył przedmiary robót do sporządzenia kosztorysów ofertowych. Zgodnie z otrzymanym przedmiarem określającym rodzaj i ilość robót o przyjętym zakresie czynności składowych oraz określonym standardzie ich wykonania, należy sporządzić kosztorysy ofertowe i dołączyć je do oferty. Pożądane są kosztorysy w formie uproszczonej. W ofercie należy podać dodatkowo: stawkę r-g, wskaźnik kosztów pośrednich i zysku. W/w składniki cenowe zostaną wykorzystane w przypadku konieczności wykonania określonego zakresu robót w nowej technologii zgodnie z zapisem § 6 ust. 15 projektu umowy. Ceny materiałów dla robót w nowej technologii będą rozliczane według średnich cen opublikowanych w kwartalnej Informacji cenowej o cenach materiałów budowlanych, elektrycznych i instalacyjnych (IMB; IME i IMI) SEKOCENBUD, obowiązujących w danym okresie i zawierających ceny zakupu, a w przypadku ich braku według cen udokumentowanych i uzgodnionych z Zamawiającym, Ceny sprzętu dla robót w nowej technologii będą rozliczane według średnich cen opublikowanych w kwartalnej Informacji cenowej o cenach pracy sprzętu (IRS) SEKOCENBUD, obowiązujących w danym okresie, a w przypadku ich braku według cen udokumentowanych i uzgodnionych z Zamawiającym. 5. Wymagania dotyczące zastosowanych materiałów i urządzeń Przedmiot zamówienia został określony za pomocą cech technicznych i jakościowych, z zachowaniem Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru gospodarczego przenoszących te normy. Przekazane w dokumentacji przetargowej informacje, odnoszące się do określenia i opisu materiałów i urządzeń, poprzez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, stanowią określenie wymaganego standardu tych elementów. Zamawiający dopuszcza zaproponowanie w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych. Za oferty równoważne uważa się technologie, materiały i urządzenia, które posiadają parametry techniczne i funkcjonalne nie gorsze niż przytoczone jako standard w dokumentacji projektowej oraz te, które są kompatybilne pod względem wymiarów i powiązań technologicznych z innymi technologiami, materiałami i urządzeniami przyjętymi w dokumentacji projektowej. 6. Wymogi dotyczące gwarancji i dokumentów atestacyjnych Wykonawca jest zobowiązany udzielić gwarancji jakości na roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia z uwzględnieniem specyfiki 36 miesięcy, a dla materiałów wbudowanych wg gwarancji producenta, licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu zamówienia. Każde z zaproponowanych przez Wykonawcę rozwiązań materiałowo-konstrukcyjnych, które stanowią przedmiot obrotu handlowego musi spełniać warunki określone przedmiotową Polską Normą, a w przypadku braku normy aprobatą techniczną (wydaną przez Instytut Techniki Budowlanej). Aprobata Techniczna jest wydawana przez ITB na wyroby, które posiadają pozytywną opinię pod względem zdrowotnym Państwowego Zakładu Higieny. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, uwzględnia się normy europejskie zgodnie z zapisami art. 30 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zgodnie z postanowieniami art. 10 ustawy Prawo Budowlane wyroby wytworzone w celu zastosowania w obiekcie budowlanym w sposób trwały, o właściwościach użytkowych, umożliwiających prawidłowo zaprojektowanym i wykonanym obiektom budowlanym spełnienie wymagań podstawowych, o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt 1 tej ustawy, można stosować przy wykonywaniu robót budowlanych wyłącznie, jeżeli wyroby te zostały wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami odrębnymi (ustawa z dnia 16.04.2004 roku o wyrobach budowlanych - Dz. U. Nr 92, poz. 881 z 2004 roku)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 90.65.00.00 - Usługi usuwania azbestu 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.26.19.00 - Naprawa i konserwacja dachów .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 396022.78 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.08.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Ogólnobudowlane Stolarstwo Michał Królak, ul. Topolowa 17/22, 05-300 Mińsk Mazowiecki, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 333583.44
  • Oferta z najniższą ceną: 333583.44 oferta z najwyższą ceną: 333583.44
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.