eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinWymiana pięciu układów pomiarowych energii elektrycznej na napięciu 15 kV w stacjach transformatorowych 15/0,4 kV w Zachodniopomorskim Uniwersytecie Technologicznym w Szczecinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-09

Szczecin: Wymiana pięciu układów pomiarowych energii elektrycznej na napięciu 15 kV w stacjach transformatorowych 15/0,4 kV w Zachodniopomorskim Uniwersytecie Technologicznym w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 292461 - 2011; data zamieszczenia: 09.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie , Al. Piastów 17, 70-310 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 449 4250, 449 4042, faks 0-91 449 4690.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zut.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana pięciu układów pomiarowych energii elektrycznej na napięciu 15 kV w stacjach transformatorowych 15/0,4 kV w Zachodniopomorskim Uniwersytecie Technologicznym w Szczecinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót związanych z wymianą ww. układów pomiarowych, jest następujący: a) opracowanie dokumentacji technicznej nowego układu pomiarowego dla każdej ze stacji i uzyskanie w ENEA Operator jej pisemnego zatwierdzenia; b) dostarczenie Zamawiającemu jednego, zatwierdzonego przez ENEA Operator, egzemplarza dokumentacji układu pomiarowego dla każdej stacji; c) demontaż istniejących układów pomiarowych, podlegających wymianie; d) wykonanie nowych układów pomiarowych, zgodnych z zatwierdzonymi przez ENEA Operator dokumentacjami; e) zgłoszenie każdego wykonanego układu pomiarowego do ENEA Operator w celu dokonania odbioru i zaplombowania oraz wykonanie wszelkich prac wskazanych przez ENEA Operator w wyniku odbioru; f) dla każdego układu pomiarowego karty SIM w sieci telefonii komórkowej T-Mobile dostarczy Wykonawcy Zamawiający; g) wykonanie w rozdzielni głównej 0,4 kV w Stacji Nr 619 Biblioteka Główna przy ul. Ku Słońcu 140 w Szczecinie, robót następujących: g.1.) połączenie trwałe sekcji rozdzielni Rnn1 i Rnn2 kablem YKXS 4 x 150, długość kabla 7 mb. g.2.) demontaż sekcji SZR ze stycznikami ST-5Z g.3.) demontaż sekcji z czterema odpływami do: TD-2 Stołówka TD-1 Stołówka TD-3 Stołówka RS-2 Stołówka wraz z demontażem kabla YADY 4 x 10. g.4.) demontaż dwóch kabli YAKY 4 x 35 z sekcji Rnn1 do SZR i z sekcji Rnn2 do SZR. g.5.) demontaż odłącznika OZK III 1000 na zasilaniu z transformatora sekcji Rnn1. g.6.) demontaż szyn łączących ww. OZK III 1000 z szynami sekcji Rnn1; h) demontaż w komorze transformatora Nr 2 w Stacji Nr 619 Biblioteka Główna przy ul. Ku Słońcu 140 w Szczecinie, szyn z transformatora po stronie 0,4 kV i 15 kV, z pozostawieniem mostu szynowego 15 kV w komorze; zdemontowane szyny należy pozostawić w komorze.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień - podstawa prawna art. 67 ust. 1 pkt. 6 PZP

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 50.00.00.00 - Usługi naprawcze i konserwacyjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 80.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu nie jest wymagane wniesienie wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w postępowaniu wymagane jest przedłożenie: a) wykazu (oświadczenie wykonawcy) wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwóch układów pomiarowych energii elektrycznej na napięciu 15 kV. W odniesieniu do każdej roboty wymienionej w wykazie należy podać wartość brutto roboty (kwota zapłaty z tytułu jej wykonania), datę jej wykonania oraz miejsce (adres odbiorcy roboty, na rzecz którego została wykonana). Oświadczenie należy złożyć według wzoru podanego na druku stanowiącym załącznik nr 5 SIWZ. b) dokumentów potwierdzających, że roboty wyszczególnione przez wykonawcę w wykazie ( załącznik nr 5 SIWZ) zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (dokumentami takimi mogą być np.: referencje lub rekomendacje odbiorców robót lub protokoły odbiorów potwierdzające prawidłowe wykonanie robót zgodnie ze sztuką budowlaną)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy nie precyzuje tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w postępowaniu wymagane jest przedłożenie: a) wykazu (oświadczenia Wykonawcy) zawierającego wyszczególnienie osób lub podmiotów, w tym kierownika budowy, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Katalog informacji wymaganych do podania w wykazie osób określa załącznik nr 3 SIWZ. W zał. nr 3 Wykonawca poda osoby lub podmioty przewidziane do wykonania niniejszego zamówienia. Jeżeli Wykonawca przewiduje posłużyć się podwykonawcami w wykonaniu zamówienia, wypełnia załącznik nr 4 SIWZ, przy czym Zamawiający uzna za spełnione warunki uczestnictwa, gdy w zał. nr 4 Wykonawca poda zakres oraz rodzaj podzlecanych robót; b) oświadczenia, że osoby personelu kierowniczego przewidziane przez Wykonawcę do wykonania niniejszego zamówienia posiadają aktualne zaświadczenia kwalifikacyjne serii D (Dozór) do napięcia minimum 20 kV. Wykonawca zagraniczny przedstawia wskazane dokumenty z uwzględnieniem dodatkowych wymagań określonych dla wykonawców zagranicznych w ustawie z dnia 07.07.1994 - Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118) - zwana dalej prawem budowlanym - w tym postanowień rozdziału 2 tejże ustawy (art. 12 i n.)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Na podstawie i w granicach art. 144 ust. 1 PZP Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy o zamówienie zawartej w stosunku do treści ofert, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiana nastąpi wyłącznie w drodze aneksu do umowy, którego przedmiot stanowić mogą następujące okoliczności (warunki zmiany umowy): a) obniżenie podanej w umowie ceny, jeżeli strony tak postanowią, b) wydłużenie terminu wykonania zamówienia w stosunku do wskazanego w umowie, jeżeli jego dotrzymanie stanie się niemożliwe lub poważnie utrudnione z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, a zaistniałych po zawarciu umowy, c) zmiany tekstu umowy, jeżeli nie będą miały wpływu na treść ustalonych w umowie zobowiązań stron, d) zmiana terminu wykonania zamówienia w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych robót (np. robót dodatkowych), e) inne niż wskazane w ust. a-d) okoliczności, jeżeli w stosunku do zawartej umowy będą korzystne dla Zamawiającego, np. zastosowanie lepszej technologii wykonania lub zastosowanie materiałów lepszej jakości, f) aktualizacja rozwiązań z uwagi na zmiany obowiązujących przepisów odnoszących się do tego zamówienia. 2. Postanowienia ust. 1 nie będą stanowiły dla żadnej ze stron zawartej umowy zobowiązania do zawarcia aneksu (obie strony muszą zgodzić się na zawarcie aneksu)

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zut.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Administracyjno-Gospodarczy ZUT w Szczecinie przy al. Piastów 48, IV piętro, pokój 427 (Budynek jednostek Międzywydziałowych).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Główna ZUT w Szczecinie, 70-310 Szczecin, al. Piastów 17, pokój 119 - I piętro (Budynek Rektoratu).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.