eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Cytometr przepływowy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-30

Łódź: Cytometr przepływowy
Numer ogłoszenia: 292469 - 2008; data zamieszczenia: 30.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Badań Molekularnych i Makromolekularnych Polskiej Akademii Nauk , ul. Sienkiewicza 112, 90-363 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6847113, faks 042 6847126.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cbmm.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Polskiej Akademii Nauk.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Cytometr przepływowy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Cytometr przepływowy wyposażony w 2 lasery, moduł sortujący, koncentrator komórek, podajnik próbek z płytek hodowlanych, zewnętrzny system zbiorników o dużej objętości, stację komputerową wraz z odpowiednim oprogramowaniem. Moduł sortujący powinien być integralną częścią cytometru sterowaną przez program obsługujący cytometr. Zestaw komputerowy do sterowania cytometrem, oparty o procesor Intel lub równoważny, zawierający nagrywarkę DVD, kartę sieciową, mysz, klawiaturę, system operacyjny pracujący w środowisku graficznym (OS X, Windows lub równoważne), monitor 19 cali LCD, drukarkę kolorową..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.45.10 - Cytometry 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.23.21.30 - Kolorowe drukarki atramentowe 30.23.13.10 - Wyświetlacze płaskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a)Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy PZP wzór oświadczenia, które należy załączyć do oferty znajduje się w zał. nr 2 do SIWZ - i spełnią wymagania zamawiającego tj: b)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. c)Zaoferują dostawy spełniające wymagania stawiane przez zamawiającego. d)Złożą oświadczenie o wykonawcy serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego z poświadczeniem jego autoryzacji przez producenta aparatury. e)Podpiszą umowę dostawy na warunkach jak w załączonym do wzorze (zał. 3 do SIWZ) Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie złożenie oświadczenia jak pkt. 6 lit. a) lub b) skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania i odrzuceniem jego oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków wymaganych w niniejszym postępowaniu każdy Oferent złoży następujące dokumenty: a)Wypełniony formularz ofertowy - zał. 1 do SIWZ; b)Oświadczenie o spełnianiu warunków ustawowych - zał. 2 do SIWZ; c)Oświadczenie, że oferowana dostawa objęta zakresem przedmiotu zamówienia spełnia wymagania minimalne stawiane przez zamawiającego w zał. 4 do SIWZ. Wykonawca wypełniając Zestawienie wyposażenia i parametrów granicznych - zał. 4 do SIWZ, w formie tabelarycznej wykaże, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia warunki postawione przez zamawiającego oraz załączy firmowe materiały informacyjne potwierdzające parametry oferowane. d)Aktualny wypis/odpis z właściwego rejestru Wykonawca do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, potwierdzający(e) dopuszczenie do obrotu gospodarczego. Wypis ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e)Poparty referencjami wykaz co najmniej trzech dostaw, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - to w tym okresie. f)Parafowany przez przedstawiciela Wykonawcy projekt umowy (zał. 3 do SIWZ ), uzupełniony o dane Wykonawcy w preambule umowy oraz o informacje w § 4 pkt 1, § 5 pkt 4 i 6; g)Oświadczenie o wykonawcy serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego z poświadczeniem jego autoryzacji przez producenta. h)Oświadczenie, że oferowany aparat posiada oznakowanie CE; i)W przypadku podmiotów występujących wspólnie - dokumenty określone w art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (w tym przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP składa: a) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości; b) jeżeli w kraju pochodzenia wykonawcy nie wydaje się dokumentu, o którym mowa wyżej w pkt. a), zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Zgodność z oczekiwanymi parametrami technicznymi, ocena techniczna - 30
  • 3 - Warunki gwarancji i serwisu - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cbmm.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamawiającego - 90-363 Łódź, ul. Sienkiewicza 112.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2008 godzina 11:00, miejsce: Siedziba zamawiającego - budynek B, Sekretariat ogólny (pok. 102).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.