Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-10-30
Warszawa: Pomoc prawna w projekcie/inwestycji pn. Zaadaptuj projekt i wykonaj - budowa siedziby Chrześcijańskiej Akademii Teologicznej w Warszawie przy ul. Broniewskiego 48 wraz z prowadzeniem postępowań o zamówienie publiczne.
Numer ogłoszenia: 292716 - 2015; data zamieszczenia: 30.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Chrześcijańska Akademia Teologiczna w Warszawie , ul. Miodowa 21c, 00-246 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 635 68 55, faks 22 635 95 34.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.chat.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pomoc prawna w projekcie/inwestycji pn. Zaadaptuj projekt i wykonaj - budowa siedziby Chrześcijańskiej Akademii Teologicznej w Warszawie przy ul. Broniewskiego 48 wraz z prowadzeniem postępowań o zamówienie publiczne..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest pomoc prawna na rzecz Zamawiającego w ramach projektu/inwestycji pn. Zaadaptuj projekt i wykonaj - budowa siedziby Chrześcijańskiej Akademii Teologicznej w Warszawie przy ul. Broniewskiego 48 Przedmiot zamówienia obejmuje bieżącą kompleksową pomoc prawną w szczególności w zakresie przepisów prawnych: 1) zamówień publicznych 2) dotyczących realizacji dotacji 3) prawa administracyjnego 4) prawa budowlanego 5) finansów publicznych 6) prawa cywilnego..
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających w ramach art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy Pzp, w wysokości nie większej niż 20% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00 - Usługi prawnicze .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2018.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) Wykonawca wykaże, że należycie zrealizował/realizuje w ciągu trzech ostatnich lat przed terminem składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej dwie usługi pomocy prawnej łącznie z doradztwem w zakresie zamówień publicznych dla zrealizowanych/realizowanych inwestycji budowlanych (na rzecz inwestora), o wartości każdej takiej inwestycji minimum 20 000 000 zł brutto. Wartość co najmniej 1 usługi 150 tys. pln. Ocena spełniania tego warunku dokonana będzie metodą spełnia/nie spełnia, w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę dokumenty i oświadczenia; 2) Wykonawca wykaże, że należycie zrealizował/realizuje w ciągu trzech ostatnich lat przed terminem składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej dwie usługi pomocy prawnej polegające na zastępstwie przed KIO w związku z realizowanymi inwestycjami budowlanymi (na rzecz inwestora), o wartości każdej takiej inwestycji minimum 20 000 000 zł brutto. Przy czym co najmniej jedna usługa dotyczyła sporu w przedmiocie postępowania na inwestora zastępczego ze skutkiem pozytywnym dla Zamawiającego i co najmniej jedna usługa dotyczyła sporu w przedmiocie postępowania na wyłonienie generalnego wykonawcy robót ze skutkiem pozytywnym dla Zamawiającego. Wartość co najmniej 1 usługi 150 tys. pln. Ocena spełniania tego warunku dokonana będzie metodą spełnia/nie spełnia, w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę dokumenty i oświadczenia; 3) Wykonawca wykaże, że należycie zrealizował/realizuje w ciągu trzech ostatnich lat przed terminem składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej dwie usługi pomocy prawnej polegające na prowadzeniu postępowań o zamówienie publiczne w imieniu Zamawiającego o wartości co najmniej 150 tys. pln każda usługa; Ocena spełniania tego warunku dokonana będzie metodą spełnia/nie spełnia, w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę dokumenty i oświadczenia; 4) Wykonawca wykaże, że należycie zrealizował/realizuje w ciągu trzech ostatnich lat przed terminem składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej jedną usługę pomocy prawnej polegającą na reprezentowaniu Zamawiającego przed organami kontroli w związku z udzielanymi lub otrzymywanymi dotacjami. Ocena spełniania tego warunku dokonana będzie metodą spełnia/nie spełnia, w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę dokumenty i oświadczenia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca ma wykazać, że do realizacji zamówienia będzie dysponował zespołem, w skład którego wchodzą co najmniej: a) osoba przewidziana do pełnienia funkcji doradcy-koordynatora; -mającą uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego lub adwokata zgodnie z ustawą z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (tekst jednolity: Dz. U. 2010 r. Nr 217 poz. 1429) oraz zgodnie z ustawą z dnia 6 maja 1982r. prawo o adwokaturze (tekst jednolity: Dz. U.2009r. Nr 146 poz. 1188), -posiadająca minimum 5 letnie doświadczenie jako radca prawny lub adwokat -realizuje/zrealizowała w ciągu ostatnich 3 lat (licząc od dnia składania ofert) co najmniej jedną usługę jako koordynator zespołu świadczącego obsługę prawną inwestycji budowlanych na rzecz inwestora b) osoba przewidziana do pełnienia funkcji doradcy prawnego; -mająca uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego lub adwokata zgodnie z ustawą z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (tekst jednolity: Dz. U. 2010 r. Nr 217 poz. 1429) oraz zgodnie z ustawą z dnia 6 maja 1982r. prawo o adwokaturze (tekst jednolity: Dz. U.2009r. Nr 146 poz. 1188) -posiadająca minimum 5 letnie doświadczenie jako radca prawny / adwokat; c) osoba przewidziana do pełnienia funkcji kierownika zamawiającego; -mająca uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego lub adwokata zgodnie z ustawą z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (tekst jednolity: Dz. U. 2010 r. Nr 217 poz. 1429) oraz zgodnie z ustawą z dnia 6 maja 1982r. prawo o adwokaturze (tekst jednolity: Dz. U.2009r. Nr 146 poz. 1188) -posiadająca minimum 5 letnie doświadczenie jako radca prawny / adwokat i pełniła co najmniej trzy krotnie rolę kierownika zamawiającego, w tym co najmniej raz w postępowaniu na roboty budowlane; d) osoba przewidziana do pełnienia funkcji doradcy w zakresie zamówień publicznych, bez obowiązku posiadania uprawnień radcowskich/adwokackich, posiadająca co najmniej 5 letnie doświadczenie w zakresie zamówień publicznych, która w ciągu ostatnich 3 lat (licząc od dnia składania ofert): brała udział w co najmniej 5 postępowaniach ( w tym minimum 4 dotyczących robót budowlanych i co najmniej jednego dotyczącego inwestora zastępczego) o udzielenie zamówienia publicznego po stronie organizatora postępowania, zakończonych podpisaniem umowy - przez branie udziału Zamawiający rozumie: opracowanie treści SIWZ, uczestnictwo w pracach Komisji Przetargowej jako członek (albo kierownik zamawiającego), ocenę złożonych ofert. Ocena spełniania tego warunku dokonana będzie metodą spełnia/nie spełnia, w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę dokumenty i oświadczenia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek musi spełniać co najmniej jeden Wykonawca lub wszyscy Wykonawcy łącznie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 40
- 2 - Doświadczenie wykonawcy - 60
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza dokonanie następujących zmian postanowień zawartej umowy : 1) zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia - wydłużenia o czas niezbędny na prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia, w związku z wydłużeniem realizacji Projektu, 2) zmiany wynagrodzenia o kwotę wynikającą ze zmienionych stawek podatku VAT, obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://chat.edu.pl/o-uczelni/zamowienia-publiczne/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Chrześcijańska Akademia Teologiczna w Warszawie przy ul. Miodowej 21c, 00-246 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2015 godzina 11:30, miejsce: Chrześcijańska Akademia Teologiczna w Warszawie przy ul. Miodowej 21c, 00-246 Warszawa Rektorat I p. bud. B.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie remontu konserwatorskiego kaplicy Puzynów usytuowanej na terenie Cmentarza Św. Michała w Rydze (Łotwa)
- Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie na jej podstawie robót budowlanych polegających na modernizacji placu zabaw przy ul. Batalionu AK "Parasol" 3 w Warszawie.
- Usługa zapewnienia elektronicznego systemu rejestracji i monitoringu wejść oraz dystrybucji biletów na teren Międzynarodowych Pokazów Lotniczych AirSHOW Radom 2025.
- Bieżąca obsługa i konserwacja urządzeń grzewczo-chłodzących w lokalizacjach GDDKIA Oddział w Warszawie
- Dostawa materiałów budowlanych na cele konserwacji infrastruktury w obiektach NIO-PIB
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Wilcza 69 m 4 (ADK-2) część nr 2: Marszałkowska 81 m 22 (ADK-2) (w podziale na 2 części)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług kompleksowej obsługi prawnej 1 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką SPZOZ w Lublinie oraz 1 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką SPZOZ w Lublinie Filia w Ełku
- Obsługa prawna Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Świadczenie pomocy prawnej z zastosowaniem prawa angielskiego na rzecz NFOŚIGW
- Obsługa prawna świadczona w sprawach z zakresu prawa restrukturyzacyjnego i upadłościowego
- Realizacja wyroków eksmisyjnych bez przyznanego prawa do najmu socjalnego
- Obsługa prawna Urzędu Miejskiego w Siechnicach
więcej: Usługi prawnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.