eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz Pomorskiroboty przystosowujące budynek do funkcji socjalno-warsztatowej przy ul. Wolności 10

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-23

POZYCJA 29284

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Kalisz Pomorski: roboty przystosowujące budynek do funkcji socjalno-warsztatowej przy ul. Wolności 10 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, do kontaktów: Beata Krauz, ul. Wolności 10, 78-540 Kalisz Pomorski, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3616211 lub 663 490161, fax 094 3617878, e-mail: beata.krauz@interia.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): bip.pgkim.kaliszpom.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Zakład Budżetowy JST; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: roboty przystosowujące budynek do funkcji socjalno-warsztatowej przy ul. Wolności 10. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Kalisz Pomorski. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Prace zmieniające funkcję budynku: - Roboty budowlane: rozebranie pokrycia dachowego z papy - 461,66 m kw.; rozebranie ścian, filarów, kolumn - 679,78 m kw.; izolacje pionowe ścian i ław - 233,28 m kw.; wykopy nieumocnione o ścianach pionowych wewnątrz budynku - 36,27 m kw.; ściany kanału z bloczków betonowych - 6,23 m sześc.; uzupełnienie ścian - 9,01 m sześc.; ścianki działowe - 349,46 m kw.; montaż okien - 41,61 m kw.; montaż drzwi -41,41 m kw.; bramy segmentowe ocieplane -42,00 m kw.; ołacenie połaci dachowych - 461,66 m kw.; izolacja z folii paroszczelnej - 1.009,69 m kw.; pokrycie dachu blachą powlekaną - 459,90 m sześc.; posadzki betonowe - 738,64 m kw.; izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe- 964,80 m kw.; tynki wewnętrzne zwykłe - 1.109,81 m kw.; okładziny stropów - 1.040,80 m kw.; licowanie ścian płytkami - 114,84 m kw.; posadzki płytkowe z terakoty - 82,39 m kw.; dwukrotne malowanie farbami - 1.493,40 m kw.; docieplenie ścian budynku - 363,64 m kw.; - Prace hydrauliczne i sanitarne: zasobnik wody o poj. 400 dm sześc.- 1,00 kpl; wykopy nieumocnione o ścianach pionowych - 33,69 m sześc.; rurociągi z PCV - 74,28 m; umywalki pojedyńcze - 6,00 kpl; ustepy typu kompakt - 4,00 kpl; rurociągi stalowe c.o. - 383,20 m; grzejniki stalowe - 18,00 szt; gniazd; przewody wentylacyjne z blachy stalowej - 107,93 m kw.; montaż kształtek ciśnieniowych PE - 5,00 szt; kuliste tłumiki akustyczne - 4,00 szt; centrala wentylacyjna z odzyskiem ciepła VS-30-R-PH/EE + automatyka - 1,00 kpl; szynowy system ssący - 1,00 kpl; izolacja wełną mineralną pod blachą ocynk - 63,00 m kw.; - Prace dotyczące wykonania instalacji elektrycznej: (instalacja wewnętrzna) drabinki kablowe - 300,00 m; tablice rozdzielcze - 2,00 szt; oprawy oświetleniowe - 27,00 kpl; oprawy świetlówkowe - 29,00 kpl; skrzynki z konstrukcją mocowana - 11,00 szt; przewody kabelkowe - 2.166,00 m; (instalacja zewnętrzna) układanie kabli - 88,00 m; przewody kabelkowe - 47,00 m; demontaż słupków żelbetowych - 3,00 szt; - Gwarancja 36 miesięcy; - Serwis 48 godzin od momentu zgłoszenia. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Wypełniony w stosownych miejscach i podpisany, przez uprawnione osoby, formularz ofertowy (załącznik nr 1); 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Wykaz wykonywanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 4. Dokument stwierdzający posiadane uprawnienia budowlane w zakresie objętym przedmiot zamówienia oraz zaświadczenie o wpisie do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 5. Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, iż wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000, a poniżej 5 278 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 5data rozpoczęcia: 29.06.2007; lub data zakończenia: 30.11.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Zgłoszenie udziału w niniejszym postępowaniu; 2. Prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia; 3. Posiadanie doświadczenia zawodowego wyrażone w wykonaniu co najmniej 3 podobnych robót; 4. Posiadanie zatrudnionego kierownika budowy; 5. Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, wymagane co najmniej, w okresie wykonywanego zamówienia (tj. do 30 listopada 2007 roku). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca musi załączyć w złożonej ofercie, w formie pisemnej (tj. do dnia terminu składania i otwarcia ofert) wymagane przez Zamawiającego dokumenty na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu, w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.pgkim.kaliszpom.pl. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: gotówką, przelewem lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.06.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 19.07.2007; okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 19.06.2007, godzina 11:30, gabinet dyrektora zamawiającego (pokój nr 4a) ul. Wolności 10, 78-540 Kalisz Pomorski.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 17.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.